Annatko koskaan miehesi panna sinua seksihimojaan tyydyttääkseen?
Vai et?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Paneminen on suotavaa vain silloin, kun on tarkoitus jatkaa sukua.
Provo hiljaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole antanut v. 2009 jälkeen.
N 60 +
Miksi et ?
Seksi ja miehen kosketus ällöttää. Sain siemenen sisään aiemmin ja lapsen. Se riitti minulle.
N 60 +
Hyvä provo
Olisikin vain provo. Tuollaisia naisia on oikeasti olemassa. Esimerkiksi ex-vaimoni.
Joo, perustelevat asian vaan eri tavalla, vaikka pohjimmiltaan kyse olisikin miehen siemenen narraamisesta ja seksin lopettamisesta. Ei kukaan pihtari tuolla tavalla suoraan myönnä asiaa...
Jos aina vaan saa antamisen ilon, niin se on so long!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 60 +
Miksi et ?
Seksi ja miehen kosketus ällöttää. Sain siemenen sisään aiemmin ja lapsen. Se riitti minulle.
N 60 +
Kuulostaa ihan vaimoltani.
Meillä eilen takkatulem ja viiinilasin ääressä hyvä kekustelu, jossa sanoin, että haluan että mieskin joskus näyttää himonsa.
Minä nimittäin aina haluan ja sen myös näytän, mies ei koskaan kyllä kieltäydy, mutta se olen aina minä joka haluan ja pyydän eli päivittäin. Saan aina ei siinä, mutta haluaisin olla itse haluttu, ja uskon olevani, mutta se ei näy.
Olenko liian helppo miehelleni, kun ei hänen tarvitse vongata ikinä?
Vähän jo korpee, mutta en voi alkaa olla haluamattakaan...haluan jokapäivä, vaikka pitkä on liitto jo todella. Mies on upea ja seksikäs aina vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 60 +
Miksi et ?
N 60 +
Hyvä provo
Olisikin vain provo. Tuollaisia naisia on oikeasti olemassa. Esimerkiksi ex-vaimoni.
Ei ollut provo. Kun tulin raskaaksi v.1999 , heti reilu kahden vuoden tauko. Sen jälkeen alle 10 kertaa seksiä.
N 60 +
Aina olen pylly pystyssä jos mies haluaa. Olen myös kiimainen itsekkin usein, pukeudun joskus myös provosoivasti että mieheeni tulee kiima. Ei tarvita kun sukkikset ja lyhyt hame ja kohta onkin hame korvissa ja sukkikset alhalla. Lopun varmaan arvaattekin. N 40.
Paneminen on suotavaa vain silloin, kun on tarkoitus jatkaa sukua.