Miksi jotkut esiintyvät salilla meikeissä, koruissa ja hiukset auki?
Kommentit (64)
Sitäpaitsi jotkut ei käy missään saleilla. Niin miten ne voisi meikeissä olla?
Vierailija kirjoitti:
Missä lukee, että pitää näyttää uitetulta rämemajavalta salilla käydessä? Moni tulee sinne kesken työpäivän, ennen työpäivää tai suoraan töistä.
Et sinä tietenkään, ap, kun sulla ei ole töitä.
Aah, naisten on aivan pakko joka kerta heittää jotain vyön alle menevää. Joka. Kerta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut tiirailee muiden meikkejä ja hiuksia treenaamisen sijaan?
No miksi käytetään meikkejä jos niitä ei saa tiirailla? Onko tää taas sitä naisen logiikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Ja täydessä meikissä! Olen seurannut kuinka nainen tulee kuntosalille ja menee pukuhuoneeseen. Pukuhuoneessa viipyy 30min laittautumassa kunnes tulee esittäytymään.
Vattuako moukka sulle tai kellekkään kuuluu... Miksi kyyläät ihmisten tekemisiä... 👹👹👹
Oon ihmetellyt miksi naisten sanotaan näyttävän peikoilta tmv ilman meikkiä, eivät miehetkään meikkaa ja näyttävät ihmisiltä. Tai sitten ei. Kaunis on kaunis meikittä ja ruma on ruma meikeissä.MOT.
Menen itsekin monesti meikit naamassa koska en näe miksi ne pitäisi pestä töiden jälkeen pois jos kuitenkin olen menossa salin jälkeen suihkuun. Pitkä tukka auki treenaamista olen itsekin ihmetellyt, mutta ehkä se ei kaikkia häiritse. Ihan sama minulle, kunhan niitä saakelin hajusteita ei lätkitä ennen sinne salille tuloa.
Ettekö te meikkinaamat hikoile salilla lainkaan? Ette nähtävästi treenaa tarpeeksi tehokkaasti. Vai pyyhittekö hikistä meikkinaamaanne pyyhkeeseen, hyi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Nykyäänhän urheillaan täysissä meikeissä, etkö ole huomannut? Kansainvälisissä yleisurheilukisoissa kovasti on tällättyjä monet urheilijattaret. Se on nykypäivää.
Ja lisäksi joillakin on todella huikeat teko kynnet . Ja nämä kyseiset asiat ei mitenkään poista heidän upeaa pärjäämistään isoissa kansainvälisissä kisoissa. Sinnehän heitä vain jatkuvasti nousee niille korkeille palkintosijoille. Mikä ero on siinä ettei ihmiset saa olla salilla huoliteltuja. Kerrohan aloittaja miten ihmiset voi elää ja olla että se sinua tyydyttää. Listaa odotellen.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te meikkinaamat hikoile salilla lainkaan? Ette nähtävästi treenaa tarpeeksi tehokkaasti. Vai pyyhittekö hikistä meikkinaamaanne pyyhkeeseen, hyi olkoon.
Minun salillani on käytössä käsipapereita, käytän niitä.
Se kuuluu heidän identiteettiinsä. Heillä on alaston ja arka olo, jos ei ole edes kevyttä meikkiä naamalla. Anna heidän persooniensa kanssa olla.
Sillä salin jälkeen käydään pesulla. Salia ennen on saatettu olla töissä.
Jos tulen suoraan vaikka töistä salille, niin en pese pois meikkejä. Korvikset mulla on oikeastaan aina, myös saunassa/suihkussa/ nukkuessa. Miksi ne pitäisi ottaa salilla pois? Hiusten auki tai kiinni pitäminen riippuu siitä, miten ne on päivän ollut/ miten sillä hetkellä huvittaa ja haittaako ne treenatessa. Nämä kaikki syyt liittyy ihan vaan minuun itseeni.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on aikaa katsella miten muut "esiintyvät" salilla, ei treenisi ole kyllä kovin tehokas. Keskity siis siihen treenaamiseen, älä muiden tarkkailuun.
Käyn itse salilla täydessä tällingissä, koska menen sinne usein suoraan töistä. En ala siinä välissä pesemään meikkejä pois.
Missä työssä tarvitaan meikkiä?
Vierailija kirjoitti:
Oon ihmetellyt miksi naisten sanotaan näyttävän peikoilta tmv ilman meikkiä, eivät miehetkään meikkaa ja näyttävät ihmisiltä. Tai sitten ei. Kaunis on kaunis meikittä ja ruma on ruma meikeissä.MOT.
Puhut asiaa.
Meikin ymmärrän, mutta kuka pitää hiuksia vapaana salilla? Todella epäkäytännöllistä. Osa treenaa tyyliin alusvaatteet päällä ja viettävät suurimman osan saliajasta peilin edessä pyllistellen. Näistä näkee, että eivät tulleet salille treenaamaan. Mutta siinäpähän keikistelevät. Ei se minua haittaa. Välillä tosin kiusaantuu osan pukeutumisesta, mutta katseen voi onneksi suunnata muualle. Kunhan eivät tule mun naaman eteen heiluttelemaan kamelinvarvastaan.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen ihmetellyt kuin AP. Ymmärrän, jos ei puhdista meikkejä, jotka on laittanut jo aamulla, mutta kyllä sinne monet naiset tulevat näyttäytymään. Ja osalla parfyymipilvi vielä ympärillä. Me allergiset melkein tukehdumme pukuhuoneessa. Ei luulisi olevan hirveän kätevää pitää pitkiä hiuksia vapaana ja olalle asti ulottuvia korviksia esim. zumba-tunnilla. Yksi blondi meillä haluaa näin esitellä itseään. Aina päällä joku kaunis toppi, esim. pitsinen. Ja aina samalla paikalla eturivissä ja pitää omaa showtaan ennen tunnin alkua muille. Haluaa todellakin tulla huomatuksi.
Antaan niiden esiintyä kenellä on näytettävää. Katseluhan on kaiketi vapaaehtoista.
Tällaisen oksennuksen luettuani osaan arvostaa entistäkin enemmän pikkukaupungin pikkuista naisten kuntosalia, jossa on sijaa pulleroille ja palleroille, bodaajille ja nyhveröille, sulassa sovussa, ketään ei kiinnosta onko toisella huulipunaa tai ihramakkaroita, kullakin on omat tavoitteensa ja pyrkimyksensä.
Ap, silmälappuja saa hyvin varustelluista hevostarvikeliikkeistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä lukee, että pitää näyttää uitetulta rämemajavalta salilla käydessä? Moni tulee sinne kesken työpäivän, ennen työpäivää tai suoraan töistä.
Et sinä tietenkään, ap, kun sulla ei ole töitä.
Aah, naisten on aivan pakko joka kerta heittää jotain vyön alle menevää. Joka. Kerta.
Siis... haista 💩💩💩
Saleille ei pitäisi voida tulla ilman burkhaa!
Eri..... VAIN MOUKAT TIIRAILEE. JA VIELÄPÄ KOMMENTOIVAT . 😝😝😝