Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut esiintyvät salilla meikeissä, koruissa ja hiukset auki?

Vierailija
29.12.2025 |

Tätä en tajua. Mihin he pyrkivät?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on aikaa katsella miten muut "esiintyvät" salilla, ei treenisi ole kyllä kovin tehokas. Keskity siis siihen treenaamiseen, älä muiden tarkkailuun. 

Käyn itse salilla täydessä tällingissä, koska menen sinne usein suoraan töistä. En ala siinä välissä pesemään meikkejä pois.

Olen käynyt salilla 30 v. Siinä ehtii huomata. 

Itse samassa tilanteessa kävin salilla ENSIN saunassa, meikit ja stressit pois, ja menin sitten puhtaana salille. - Ap

😄😄😄 et oo salia nähnytkään!! Kävin ensin saunassa😄😄😄. Mistä olet katkera itseään kunnossa pitäville ihmisille?

Vierailija
22/64 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ihmetellyt kuin AP. Ymmärrän, jos ei puhdista meikkejä, jotka on laittanut jo aamulla, mutta kyllä sinne monet naiset tulevat näyttäytymään. Ja osalla parfyymipilvi vielä ympärillä. Me allergiset melkein tukehdumme pukuhuoneessa. Ei luulisi olevan hirveän kätevää pitää pitkiä hiuksia vapaana ja olalle asti ulottuvia korviksia esim. zumba-tunnilla. Yksi blondi meillä haluaa näin esitellä itseään. Aina päällä joku kaunis toppi, esim. pitsinen. Ja aina samalla paikalla eturivissä ja pitää omaa showtaan ennen tunnin alkua muille. Haluaa todellakin tulla huomatuksi.

Mitä ihmeen oman elämänsä tähtiä tuollaiset ovat? Eivät ole tarpeeksi saaneet olla esillä elämässään? Ja viitekehys joku RYHMÄJUMPPA, Anna mun kaikki kestää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ihmetellyt kuin AP. Ymmärrän, jos ei puhdista meikkejä, jotka on laittanut jo aamulla, mutta kyllä sinne monet naiset tulevat näyttäytymään. Ja osalla parfyymipilvi vielä ympärillä. Me allergiset melkein tukehdumme pukuhuoneessa. Ei luulisi olevan hirveän kätevää pitää pitkiä hiuksia vapaana ja olalle asti ulottuvia korviksia esim. zumba-tunnilla. Yksi blondi meillä haluaa näin esitellä itseään. Aina päällä joku kaunis toppi, esim. pitsinen. Ja aina samalla paikalla eturivissä ja pitää omaa showtaan ennen tunnin alkua muille. Haluaa todellakin tulla huomatuksi.

Zumba tunti on hiukan eri asia ku sali. Zumbassa varmasti suurin osa haluaa näyttää hyvälle vaatetuksellaan. Se vähän niinku kuuluu siihen skeneen

Vierailija
24/64 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zumba tunti on hiukan eri asia ku sali. Zumbassa varmasti suurin osa haluaa näyttää hyvälle vaatetuksellaan. Se vähän niinku kuuluu siihen skeneen

Ei kuulu mun mielestä. Oletko koskaan käynyt zumbassa? Ohjaajasta riippuen monenlaisia tunteja, mutta se on parhaimmillaan rankkaa liikuntaa.

Vierailija
25/64 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sama tulos siinä tulee vaikka näyttäisi peikolta. Mutta ei tarvi näyttää peikolta

Vierailija
26/64 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan moni menee töistä suoraan salille. 

Vierailija
27/64 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täydessä meikissä! Olen seurannut kuinka nainen tulee kuntosalille ja menee pukuhuoneeseen. Pukuhuoneessa viipyy 30min laittautumassa kunnes tulee esittäytymään. 

Vierailija
28/64 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja per se leggareissa.

Vierailija
29/64 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevyt ehostuu pitää olla. kokonaisuus.  kyllä, lenkilläkin-miks ei jos hiukset eivät tiellä- niin toki auki. . jos pikkukoru, niin sekin ok, isot jo ikävän tuntuisia.   

Vierailija
30/64 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo vain ihmisestä että menee sinne salille hakemaan huomiota ja ottamaan someen kuvia. Treenaaminen ei ole pääosassa näille ihmisille 

Vierailija
31/64 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mun aihe. Voin rehellisesti sanoa, että ne eivät todellisuudessa treenaa, jotka ehtivät muita katsoo. Antaa kaikkien treenata sen näköisinä kuten haluaa, mutta tiirailijat menkää himaan sohvalle

Vierailija
32/64 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja per se leggareissa.

Per se leggarit näyttää olevan jo last season, nyt näkyy sellasia lyhyitä tennismekkoja

Vierailija
33/64 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ajatusvirhe lähtee liikkeelle jo tuosta ajatuksesta että ihmiset "esiintyy" kun he elää omaa elämäänsä. Surullista, että jos haluaa näyttää kivalta se koetaan tyrkyllä olemiseksi. Jos elämä on työssä käymistä, kotia ja salia ja sen sellaista, niin miksei niihin voisi laittautua. Pitääkö tosiaan näyttää rämemajavalta ja kulkea perunasäkissä, ja jättää laittautumiset juhliin joita on ehkä kerran vuodessa.

Vierailija
34/64 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on mun aihe. Voin rehellisesti sanoa, että ne eivät todellisuudessa treenaa, jotka ehtivät muita katsoo. Antaa kaikkien treenata sen näköisinä kuten haluaa, mutta tiirailijat menkää himaan sohvalle

Tämä. Jos on aikaa vahdata muiden tekemisiä, ulkonäköä, pukuhuoneessa vietettyä aikaa, meikkaamista tai vaatteita, ei tee omaa treeniään tehokkaasti tai keskity siihen tarpeeksi. Ylipäätään todella väsynyt aihe ihmetellä milloin mitäkin, miksi tuo sitä ja tämä tuota. Käyttäkää ihmettelijät sekin aika johonkin järkevämpään. 

Vierailija
35/64 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja per se leggareissa.

Per se leggarit näyttää olevan jo last season, nyt näkyy sellasia lyhyitä tennismekkoja

Tennismekkoja en ole nähnyt, mutta monella nuorella naisella on todella törkeän näköisiä leggareita, tulee mieleen hevosen pe.

Vierailija
36/64 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole iholle hyväksi,jos menee meikeissä vielä hikoilemaan.  Ei vaadi paljoa se, että pitsaa meikit pois ennen kuntosalia tsi jumppaa,mutta suurin osa näistä naisista ei tee sitä edes jumpan jälkeen. Eli ei ole mikään muu syy,kuin se, että pitää näyttää hyvältä miehille.

Vierailija
37/64 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on aikaa katsella miten muut "esiintyvät" salilla, ei treenisi ole kyllä kovin tehokas. Keskity siis siihen treenaamiseen, älä muiden tarkkailuun. 

Käyn itse salilla täydessä tällingissä, koska menen sinne usein suoraan töistä. En ala siinä välissä pesemään meikkejä pois.

Ymmärrän, että salille mennään vapaa-aikana myös kumppanin haku mielessä, mutta miksi täydet laittautumiset työpaikalla, eikö siellä tulisi keskittyä töihin?

Vierailija
38/64 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selitysten makua. Jotkuthan ei käy roskiksellakaan ilman meikkiä.

Silläkin reissulla voi tavata elämänsä miehen, jos on tarpeeksi urheiluhenkeä!

Vierailija
39/64 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut tiirailee muiden meikkejä ja hiuksia treenaamisen sijaan?

Vierailija
40/64 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selitysten makua. Jotkuthan ei käy roskiksellakaan ilman meikkiä.

Kerro miten on sinulta pois ...... muuten tuki turpasi ihmisten asioista...ymmärrätkö???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi