Millainen on päiväkoti Kuusikko Maunulassa, Helsingissä?
Kommentit (7)
aika pieneltä. sehän on tavallaan hyvä, kun ei ole suuria lapsilaumoja. Toisaalta oma piha on tosi ankea (maunulassa esim. pk maunula ja pk suursuo, kivat pihat). mutta ehkä käyvät välillä puistossakin leikkimässä?
pk maunulasta tekevät retkiä keskuspuistoon,
suursuon pk:n piha on iiiso ja luonnonläheinen ja heillä erillinen aidattu " taikametsäpiha" 3-5-vuotiaille.
Vähän huono fiilis paikasta on jäänyt vuosien lopetusuhan vuoksi. Nyt pitäisi sitten viedä lapsi sinne - olisin niin toivonut lapsen pääsevän Maunulaan tai edes Suursuolle.
ap
jo kuulla mihin paikkaan lapsesi menee?
milloin aloittaa?
voitko pyytää lykkäystä?
kesäkuussa vapautuu paikkoja varmasti.
ja ainoastaan hyvää. Ovat kehuneet paikan pienuutta.
se pieni hiekkapiha vain pöllyää ja vaikuttaa kuumalta :/
Olen katsonut joskus siime kesänä, kun olen mennyt siitä lapsen kanssa puistoon.
Mutta muuten pieni päiväkoti on hyvä asia!
Pitää miettiä pari päivää miten toimia asian suhteen. Otan siis mielelläni lisää kommentteja vastaan.
Piha taitaa tosiaan olla hikinen, siinähän ei ole puita eikä mitään suojaa.
se se, joka on leikkipuiston kupeessa? Sellainen punatiilitalon alakerrassa?