Mitä ahkeraa olet tehnyt tänään?
Inspiroidutaan ahkerista ihmisistä!
Kommentit (45)
Suunnittelin muonitukset useampia vieraita varten. Yllättävästi sai aikaa kulumaan.
Pesin pyykkiä, sheivasin kropan, kävelin tunnin, siivoilin kaappeja turhasta roinasta.
Mä olen tehnyt kaalilaatikon, uunimakkaraa, katkarapu-mätidippiä ja savuporodippiä, tiskannut ja tyhjentänyt 2 koneellista, vienyt roskat ja pessyt ja hapottanut 2 ilmankostutinta. Aika perusvapaapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittanut selontekoa, miten meidän mökille murtauduttiin tänä jouluna sekä laatinut listaa varastetuista tavaroista sekä muusta vahingosta. Eniten ahkeruuttani on vaatinut rauhoittuminen, ettei ahdistaisi koko juttu niin totaalisesti.
Höh. Halaus sinulle. Itsellä kilpirauhasen liikatoiiminta tekee ahdistus- ja paniikkioireita, ja niiden kurissapito ja taltuttaminen käy kyllä ihan työstä kun niikseen on. Toivottavasti juttu selviää pian ja hyvällä lopputuloksella.
Olin töissä klo 6-14. Melko vähän oli työntekijöitä kiireeseen nähden, joten ahkera sai olla.
Paloittelin kaksi lammasta. Tein saippuaa ja kynttilöitä koska rasvaa oli älyttömästi.
Ottanut tupluurit jaksaa taas huomenna. Siivonnut joulun juttuja poissa.
Kävin alemyynnistä ostamassa ensi jouluksi jouluverhot ja joulukoristeita ja jouluvaloja ja joulupöytäliinoja ja jouluservettejä ja joulukynttilöitä ja joulukuusenjalan ja joulukuusenjalan alle joulukuusenjalan alusmaton.
Vierailija kirjoitti:
Kävin alemyynnistä ostamassa ensi jouluksi jouluverhot ja joulukoristeita ja jouluvaloja ja joulupöytäliinoja ja jouluservettejä ja joulukynttilöitä ja joulukuusenjalan ja joulukuusenjalan alle joulukuusenjalan alusmaton.
Oliko alusmatto joulukuosinen?
Vietin ahkeran päivän turistina, kävin mm. kahdessa museossa ja näin paljon renessanssitaidetta.