Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hä? En olekkaan raskaana!

Vierailija
24.04.2007 |

Miten on mahdolista, että kuukautiset alkoivat? Kun lasken tästä taakseppäin, niin me ollaan kyllä sekstailtu juuri ovulaation aikana. Miten ihmeessä en ole raskaana???? Ei käsitä?

Tapahtuuko tällaista sitten paljon, että ajoitus on oikea, mutta jostain syystä raskaus ei silti ala? Mulla oli jo ihan semmonen olo, että olen raskaana.

t. tähän mennessä heti raskautunut, kun vaan oikeille päiville on sattunut.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin ihmeellistä.. Mistä lie kiinni kun ei tärpännyt.

Vierailija
2/8 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolme lasta lähtenyt heti ekasta kierrosta, kun ollaan oltu oviksen aikoihin reippaasti yhdynnässä.

No, neljäs lapsi laskettiin ihan kalenterin mukaan milloin ois hyvä syntyä. Ja muistan hämmästykseni kun en ollutkaan raskaana. Viikko menkkojen jälkeen vielä ajattelin, että varmaan olen raskaana, menkat vaan jostain syystä tuli jne. Tokastakaan kierrosta nelonen ei vielä lähtenyt vaan vasta kolmannesta ja olin jo ehtinyt itkeä 2 kk, ettei meille sitten nelosta tuukaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla niinkin, että munasolu ja siittiö ovat kohdanneet mutta alkio on ollut elinkelvoton.

Vierailija
4/8 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään koskaan raskaana, vaikka aina oviksen aikaan on kova yritys.

Vierailija
5/8 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kummaa tää elämä on

Vierailija
6/8 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kun on aina luullut että raskautuu tosta vaan. Ihan oikein mulle!

t-AP

Vierailija
7/8 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä varmasti oot raskaana, erityisesti jos sulla on sellainen tunne. Ja jos vielä hässitte oviksen aikaan, niin täytyyhän sun olla raskaana.

Vierailija
8/8 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 prosentin todennäköisyydellä silloin, kun kaksi hedelmällistä ihmistä harrastaa seksiä ovulaation aikaan, eli kun olosuhteet on ns. täydelliset. Että pikemminkin on huikeaa säkää jos jo useampi raskaus on alkanut ekasta kierrosta.