Kahvia alle 2v lapselle??
Olin tuttavani häissä viikonloppuna, siellä yksi pariskunta juotti kahvia ennestäänkin vilkkaalle 1v8kk pojalle. Hämmästelin tätä ääneen, josta pojan isä loukkaantui (joi hänen mukistaan). Onko se muka ok juottaa kahvia noin pienelle??
kävikin sitten ylikierroksilla koko iltapäivän ja illan, koko ajan saivat muut vieraat olla paimentamassa..
Kommentit (12)
ihan ok jos yläasteikäinen juo kahvia.
Sehän on aikuisten juoma! Yläasteikäisellekään en suosittelisi....
kun mun pualtoist vuotias tulee aina hakeen lusikallisen kun juon. sit jatkaa hommiaan..
johtuux tää alkava uhmaikä just tosta kahvista???!!?
Mäkään en anna kahvia lapselleni (alle 2v.), mutta veljeni perhe antoi lapseni maistaa pari lusikallista enkä jaksanut siitä pillastua.
Minä olen, ja luulin, että siihen maailmanaikaan se oli aika normaaliakin..
5-vuotias joskus haluaa maistaa, kun mulla on jotain maustekahvia mukissa ja puolitoistavuotias tulee kippaamaan viimeisen tipan mukista, mutta siinä se. En tiedä, joisivatko enemmän, jos vaan antais. En ole tarjoillut tämän enempää..
Heh... Meillä lapset saavat välillä syödä " pullamössöä" . Eivät mielestäni tule siitä yhtään sen vilkkaammaksi eivätkä saa myöskään vatsavaivoja.
Vierailija:
Minä olen, ja luulin, että siihen maailmanaikaan se oli aika normaaliakin..
Ja ap:lle:
voisin antaa 2v:n maistaa lusikallisen, jos sillä esim.
välttäisimme Suuren Kohtauksen juhlissa.
no ehkä ylivilkkaalle ei nyt kannata juottaa, mutta ei se niin vaarallista ole. Minä olen juonut kahvia kuusivuotiaasta ja oma tyttöni aloitti 2- vuotiaana. Erehdyin antamaan lusikallisen maistaa ja sen jälkeen neiti on ollut kahvikissa. Aamukahvit keitetään joka aamu, minulle melkein mustana ja neidille tulee 2/3 maitoa.
Lie maailmassa vakavampiakin ongelmia.
Pojalle mukiin muutama tippa kahvia (max 5 teelusikallista), ja sitten kuppi liki täyteen maitoa.
ja avot, on hyvää maitokahvia:).
ja tuskin siitä on haittaa...
Vierailija:
Pojalle mukiin muutama tippa kahvia (max 5 teelusikallista), ja sitten kuppi liki täyteen maitoa.
ja avot, on hyvää maitokahvia:).
ja tuskin siitä on haittaa...
Suutuin miehelle kun antoi vuos sitten esikoiselle (koht 6v) kahvia. Minusta lapset eivät tarvitse kahvia, itsekään en juo kahvia. Jos haluavat kahvia, niin saavat sitten teininä juoda.