Millaista on olla sinkku 50.60 vuotiaana??
Puolituttu näytti tiderdeittinsä kuvaa.
47v nainen esitteli tissejään fotoshopatussa kuvassa vahvassa meikissä.
Olin että: HÄH````
Itse olen luonnonkaunis hoikka 57v nainen...onneksi parisuhteessa...
Kommentit (54)
Miehelle parisuhde on vankila.
Harrastan muutaman illan juttuja..
Ihanaa, en vaihtaisi miljoonastakaan. Oma rauha, oma lupa, oma aika. En ikinä enää ota ketään määräilemään.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, en vaihtaisi miljoonastakaan. Oma rauha, oma lupa, oma aika. En ikinä enää ota ketään määräilemään.
Sehän on kiva jos rahat riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ei parisuhteessa ketään määräillä, vaan keskustellaan.
Sinulla löllykällä ei ole luonnonkauneudesta tietoakaan. Pääset ehkä Pariisin persemäyttelyyn malliksi.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla löllykällä ei ole luonnonkauneudesta tietoakaan. Pääset ehkä Pariisin persemäyttelyyn malliksi.
Per tti..hei ..älä nyt
Aivan mahtavaa olla +55 v ja sinkku. En jaksa mitään kiukuttelevia andropaussissa olevia ukkoja elämääni. Ne on nähty jo. Itselläni ei juurikaan mitään paineita ulkonäön suhteen tai kiinnostusta miellyttää jotain ukonretaleita.
Sen verran kuitenkin ulkonäköä ja kroppaa jäljellä, etten ole ihan susiruma. Saan usein kuulla ihmettelyä, että miten noin nätti ja mukava voi olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtavaa olla +55 v ja sinkku. En jaksa mitään kiukuttelevia andropaussissa olevia ukkoja elämääni. Ne on nähty jo. Itselläni ei juurikaan mitään paineita ulkonäön suhteen tai kiinnostusta miellyttää jotain ukonretaleita.
Sen verran kuitenkin ulkonäköä ja kroppaa jäljellä, etten ole ihan susiruma. Saan usein kuulla ihmettelyä, että miten noin nätti ja mukava voi olla yksin.
Ei kaikki miehet ole50 v lihavi ja kaljuja.
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisiko joku keskustella?
Ap
Antti Pääkkönen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut?
Ap
Koska leuhkit ulkonäölläsi. Olet id.iootti.
Ovatko kaikki kauniit ihmiset mielestäsi id.iootteja?
Ap
Ei, mutta sinä olet.
-eri-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut?
Ap
Koska leuhkit ulkonäölläsi. Olet id.iootti.
Ovatko kaikki kauniit ihmiset mielestäsi id.iootteja?
Ap
Ei, mutta sinä olet.
-eri-
Perustele
Ihanaa. Lapset tehty ja saa olla rauhassa. Elää niinkuin lystää nähdä ystäviä ja reissata. En halua miestä, en halua ihmistä joka haluaa säännöllisesti seksiä kun itse en jaksa enää.
Kysyttiin millaista on olla sinkku ja miehen vastaus oli "erektio kestää". Mitäs sinkkusetä sillä tekee?
Mä viihdyn sinkkuna. Käytän rahani itse ja sisustan kotini miten haluan. Syön hyvää ruokaa joka ei tee kompromisseja, harrastan mitä haluan. Mulla on paljon ystäviä ja rakkaita. Miehiäkin on tyrkyllä mutta en halua miestä. Mies vie ajan, rahat ja energian eikä tuo juuri muuta kuin hiekkaa lattialle.
N60