Masentaa olla köyhä sinkkumies
Rahat kyllä riittävät päivittäisiin tarpeisiin, mutta olen täysin riippuvainen palkkatyöstä.
Kommentit (27)
Sama tilanne, mutta se ei masenna minua.
T. Nainen
No sitten kannattaa kiertää varsinkin sinkkuäidit kaukaa, sen jälkeen edes palkkatulosi ei riitä.
Mutta kyllähän moni lapseton kiertää lapsen omaavat.
Mene töihin. Naiset tarvitsevat elättäjän.
Erilaisella asenteella tuo voisi olla hyvä tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Ryyppään joka päivä ja kirjoittelen tänne. Mitä ehdotat?
Ehkä ap hyötyisi kivesten poistosta? Mulla kun ei niitä ole niin elämä on ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Ihastu varakkaampaan naiseen.
Yksipuolinen ihastus tästä incel-surkeudesta vielä puuttuikin.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin. Naiset tarvitsevat elättäjän.
Näinhän se miesmantra menee.
Mutta ap: miten ihmeessä sä et ole varkas pörssiyhtiön omistaja ja nobelisti, vaikka olet mies? Kuinka kummassa?
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen
Nainen voi aina vietellä varakkaan miehen ja on itsestään selvyys että mies maksaa aina.
Kuten kaikki työtätekevät. Miksi ap kuvittelet, että kukaan tekisi töitä, ellei siitä saisi rahaa, jolla tullaan toimeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen
Nainen voi aina vietellä varakkaan miehen ja on itsestään selvyys että mies maksaa aina.
No tokihan nyt jokaiselle naiselle varakas mies on. Mitä nää ap:n ja sun kaltaiset tyhjätaskukyrväkkeet sitten ovat? Jotain ylimääräistä jätettä?
Rikkain prosentti omistaa puolet planeetan varallisuudesta, etkä sinä selvästikäänkuulu siihen prosenttiin. Joten miksi edelleenkin äänestät Perusvenäläisiä (PS) ja Kokoomusta, jotka edistävät vain tuon rikkaimman prosentin rikastumista?
Mikä sua tossa masentaa?
MIessukupuoli?
Masentais muakin olla typerämmän ja rikollisemman sukupuolen edustaja, joka kaiken aikaa koiran lailla läähättää ja hakee suosiota muilta miehiltä tajuamatta homouttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta nyt ihmeessä se ryyppääminen, se ainakin ihan tutkitusti masentaa. Löydät varmaan myös kannustavampaa juttuseuraa kuin tämä palsta, jos et itse ole paukutellut ovia.
Päivittäiset tarpeet: einespaska, röökiaski, neljä kaljaa. Sä haaskaat kädettömyyksissäsi joka päivä saman summan (20-30 €) jonka mä laitan säästöön :D
300 kuussa säästöön on 3600+ korot vuodessa. Kymmenessä vuodessa Teslan hinta tai asunnon käsiraha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta ryyppääminen ja poistu täältä.
Rupee pelaa Pokerii.
Stubastianpokeril on haaste missä se tienaa vuoden aikana 100 000 € pokerin peluul.
Mikä on oma teko-syysi olla voittamatta pokeril.
Et tee naisella mitään jos sulla ei ole rahaakaan. Elämästä tulee entistä kurjempaa jos on köyhä ja nainen on valittamassa siitä. Ajattele tilanteesi lähtöpisteenä. Menneisyyttä et voi enää muuttaa, mutta huomiseen voit vaikuttaa tänään. Kun lopulta olet keksinyt elämällesi tarkoituksen mikä tuo sinulle vaurautta. Vetää uusi life style puoleesi naisiakin. Mutta muista silloin miksi naiset ovat tulleet luoksesi. Osaat suhtautua heihin oikealla tavalla. Jos teet naisesta ykkösprioriteetin olet jo tuominnut itsesi vararikkoon ja perikatoon.
Tee suunnitelma miten sinusta tulee rikas mies ja toteuta se.