Naapuri jakaa karttoja mihin on merkitty "rakettikieltoalueet"
Hän ottaa kotiinsa jotain paukkuherkkiä koiria uudenvuoden yli. Arvatkaa noudatetaanko tuollaista?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuommoiset "kiellot" voi jättää omaan arvoonsa.
Miksi? Miksi niitä ei voi huomioida?
Jos me alettaisiin joustaa ja antaa ihmisten tehdä sääntöjä mitä me ei saada tehdä omalla pihallamme koskaan, niin lopputuloksena olisi hirveä määrä sääntöjä ja rajoituksia.
Mun mielestäni jos jonkun pysyvä elinkeino vaatii hiljaisuutta, ja hän tarjoutuu maksamaan pienen rahallisen korvauksen siitä ettei ammu raketteja, niin sellaiseen pyyntöön pitäisi suostua. Mutta ei tarvitse suostua olemaan ampumatta minkään vähemmän kun toisen pysyvän elikeinon takia, ja silloinkin vain niin että elinkeinonharjoittaja sitten maksaa siitä jonkun korvauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos me alettaisiin joustaa ja antaa ihmisten tehdä sääntöjä mitä me ei saada tehdä omalla pihallamme koskaan, niin lopputuloksena olisi hirveä määrä sääntöjä ja rajoituksia.
Mun mielestäni jos jonkun pysyvä elinkeino vaatii hiljaisuutta, ja hän tarjoutuu maksamaan pienen rahallisen korvauksen siitä ettei ammu raketteja, niin sellaiseen pyyntöön pitäisi suostua. Mutta ei tarvitse suostua olemaan ampumatta minkään vähemmän kun toisen pysyvän elikeinon takia, ja silloinkin vain niin että elinkeinonharjoittaja sitten maksaa siitä jonkun korvauksen.
Siinä on se että omalla pihalla ei saa ampua ilotulitteita vaan on hakeuduttava avoimelle paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on se että omalla pihalla ei saa ampu
Mistä sinä tiedät, ettei tuon talon pihan vieressä ole avointa aluetta. Taloja on esim. peltojen laidoilla
Vierailija kirjoitti:
Onko se suomalaisuuden mitta että naapureille pitää olla vittumainen ja ilkeä?
Juntit luulee voivansa sanella itse keksimiään sääntöjä muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä ei voi jättää huomioimatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa kartta koiranpaska kieltoalueista?
Heräätkö öisin koiranpaskan herättämänä? Toki meillä naapurit keräävät koiriensa jätökset pois koiralenkeillään.
Jotain häiritsee ilotulitteet ja toista koiranpaskat. Miksi juuri ilotulitteista häiriintyjällä olisi oikeus määräillä muita?
Vierailija kirjoitti:
Saako taajamassa ampua ilotulitteita?
Taajamissa on hakeuduttava syrjemmällä olevalle aukealle paikalle, kuten urheilukentälle tai puistoalueelle. Jos taloyhtiön tontti on riittävän suuri ja ilotulitteet pystytään suuntaamaan turvalliseen suuntaan, on rakettien ampuminen mahdollista, joskin ei suositeltavaa.
Ja lakipykälä oli? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on se että omalla pihalla ei saa ampu
Mistä te näitä revitte.. saan todellakin tehdä omalla maalla mitä haluan, soittakaa poliisit, jos epäilette rikosta
Tuollaisen postilaatikkoon kunnon kiinareita!
Siellä siis joku kukkahattu täti terrorisoi koko naapuruston omilla vaatimuksillaan mutta itse ei kuitenkaan tee koskaan mitään muiden hyväksi
Vierailija kirjoitti:
Onko se suomalaisuuden mitta että naapureille pitää olla vittumainen ja ilkeä?
Ilmeisesti kun aina jokapaikasta löytyy näistä naisia jotka vaatii kaikkia toimimaan niin kuin itse haluaa eikä todellakaan itse huomioi naapureitaan missään vaiheessa
Sanoisin, että lähinnä idioottien puuhastelua keskellä omakotitaloaluetta.