Melkein tonni meni raketteihin ja paukkuihin
Nyt on sellainen arsenaali ettĂ€ naapuritantoilta menee paskat housuun uutenavuotena kun alkaa paukkua đ
Kommentit (19)
Se on se teillÀ 5-vuotiaan tasolle jÀÀneillÀ sellaista.
minÀpÀ sijoitin senkin tonnin. TÀlle tonnille vastineeksi sinÀ sait vÀhÀn ruudinhajua, vÀlÀhdyksen verkkokalvolla, melua korvissa ja roskaa. MinÀ saan vastineeksi noin 6 euroa joka ikinen kuukausi lisÀÀ rahaa tÀstÀ ikuisuuksiin, ja suurella todennÀköisyydellÀ rahani takaisin kun en enÀÀ halua tÀtÀ lisÀ 6 euroa kuukausittain.
MinÀkin ostin yli tonnilla raketteja. Juhlin niillÀ osinkorikasta tulevaa vuotta 2026! RÀjÀyttelen ne köyhien alueella kun ajattelin ettÀ he ovat tottuneet rÀjÀyttelyyn ja paukkeeseen pitkin vuotta, vai oliko se Ruotsissa?
Vierailija kirjoitti:
MinÀkin ostin yli tonnilla raketteja. Juhlin niillÀ osinkorikasta tulevaa vuotta 2026! RÀjÀyttelen ne köyhien alueella kun ajattelin ettÀ he ovat tottuneet rÀjÀyttelyyn ja paukkeeseen pitkin vuotta, vai oliko se Ruotsissa?
HyvÀ! JÀÀpÀhÀn roskat roskien luokse.
Vierailija kirjoitti:
minÀpÀ sijoitin senkin tonnin. TÀlle tonnille vastineeksi sinÀ sait vÀhÀn ruudinhajua, vÀlÀhdyksen verkkokalvolla, melua korvissa ja roskaa. MinÀ saan vastineeksi noin 6 euroa joka ikinen kuukausi lisÀÀ rahaa tÀstÀ ikuisuuksiin, ja suurella todennÀköisyydellÀ rahani takaisin kun en enÀÀ halua tÀtÀ lisÀ 6 euroa kuukausittain.
6 euroa ? SinÀhÀn sijoittaja olet.
Vierailija kirjoitti:
Sain jo pelkkiĂ€ osinkotuloja viime vuonna yli 25 000âŹ, ihan turhaan mulle jeesustelet sijoittamisesta đ
Ap
Kiitos!
Mulla meni nolla euroa. Katson niitÀ ilmaiseksi ikkunasta ja juon glögiÀ. Mulla on lÀmmin enkÀ saa tulikuumaa tikkua silmÀÀni. Onneksi tÀmÀ talo on betonia niin ei ole vaaraa, ettÀ poltat sen.
Korkealta nÀkyy monen tulonsiirtojen varassa elÀvÀn raketit.
Mulla ei mennyt jouluun euroakaan eikÀ mene uuteenvuoteenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sijoittaa koko ajan tonnin silloin, toisen tÀllöin, osinkoja ja korkoja tulee jo 600 kuussa. Vuodessa sun seitsemÀn vuoden vÀlÀys-pamaus-roskapaukut.
Yhden tyhmyydestÀ kÀrsii koko yhteisö. Voisin jopa nauttia uudestavuodesta ilman tuota saatanallista meteliÀ. Tonnin voin kÀyttÀÀ niin paljon paremmin kuin viskomalla raskasmetalleja taivaalle ja sotkemalla ympÀristön.
PitÀisi kieltÀÀ tuollaiset vÀhÀ-Àlyisten harrastukset. EivÀt p-pÀÀt korjaa edes roskiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei mennyt jouluun euroakaan eikÀ mene uuteenvuoteenkaan.
EipÀ mullakaan, koska syötÀvÀ on joka pÀivÀ muutenkin. Eli normaalit ruokamenot. Kaikki muu mulla oli ennestÀÀn. Kuusi, koristeet. Jaa no, ostin kaksi joulukukkaa koska tykkÀÀn niistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerropa MISTà sinÀ saat paremman riskikorjatun tuoton KUUKAUSITTAIN tekemÀttÀ itse yhtÀÀn lisÀÀ työtÀ. Siis TONNILLE. KyllÀ halutessani saisin suuremmankin tuoton, mutta tuo sopi tÀssÀ kohdin parhaiten portfolioon. Ei minulla 100% sijoituksista ole korkeatuottoisissa papereissa, vaan ne ovat HAJAUTETTU eri tuotto- ja riskiprofiilien mukaisiin osakkeisiin. Nyt sattui olemaan tuon vuoro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain jo pelkkiĂ€ osinkotuloja viime vuonna yli 25 000âŹ, ihan turhaan mulle jeesustelet sijoittamisesta đ
Ap
vÀhÀnpÀ sait.
Vierailija kirjoitti:
PitÀisi kieltÀÀ tuollaiset vÀhÀ-Àlyisten harrastukset. EivÀt p-pÀÀt korjaa edes roskiaan.
MÀ suren niitÀ silmÀvamman ja kÀsivamman saaneita. Niiden korjaaminen on ihan helvetin kallista lystiÀ veronmaksajille. Ja jos pieni lapsi vammautuu, hÀnellÀ on koko loppuelÀmÀn muisto siitÀ miten joku ÀÀliösetÀ, jopa oma isÀ, ilakoi rÀjÀhteillÀ.
EnkÀ iloitse myöskÀÀn palaneista taloista ja autoista. NiitÀkin menee joka vuosi ja vellipöksyinen rakettimies harvoin joutuu korvaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on se teillÀ 5-vuotiaan tasolle jÀÀneillÀ sellaista.
Ap kompensoi raketeilla heikkoa miehuuttaan.
Se on aivan selvÀ fallossymboli: peniksen muotoinen syöksyvÀ ja rÀjÀhtÀvÀ kapine.
Ei taida mennÀ hyvin vÀllyjen vÀlissÀ.
Aiotko siivota roskasi?