Eksäni on tuhonnut jo kolme elämää
Neljäs menossa. Harmittaa uuden naisystävän puolesta. Tekisi mieli varoittaa, et tuli astuttua paskamiinaan. Voiko niin tehdä?
Kommentit (66)
Etkö olekaan enää naimisissa?Luulin sinun avioituneen jo silloin joskus 2010?Viimeksi olen sinusta kuullut 2012!
Kaikki olivat sitäpaitsi vilpittömän iloisia,että viimeinkin avioiduit minä ja mieheni mukaan lukien!
Palstan naisilla on kyllä uskomaton taito löytää ja ottaa kaameimpia miehiä suhteisiin omien sanojensa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
varoita anonyymisti prepaidilla, lyhyt viesti
Kuka ottaa tosissaan nimettömiä viestejä. Tai kuka ylipäänsä haluaa nimettömiä vuestejä, joiden tarkoitusperä voi olla mitä vaan.
Omalla nimellä tai ei ollenkaan.
Onko exä väkivaltainen ja hengenvaarallinen? Silloin varoittaisin.
Onko exä tavan kusipää ja pettäjä? Antaisin olla, nyxä varmaan tulee itse huomaamaan tämän ja saa toimia miten haluaa.
Jänikset antaa niin hyvät kyydit ettei niitä pysty eron jälkeen unohtaa.
Kaikenlaiset varoitukset ja yhteydenotot entisiltä kumppaneilta voidaan helposti kuitata hullun exän sekoiluna, katkeruutena ja riippuvuutena. Rakastunut ihminen ei halua uskoa mitään ikävää kumppanistaan ja ikävien asioiden kertoja ammutaan yleensä aina muutenkin. Hullu exän hullu käytös sopii myös ehkä täydellisesti siihen tarinaan, mitä exä on entisestä puolisosta nyxälleen syöttänyt.
Lähtisin varoittamaan nykyistä puolisoa vain hyvin vakavista asioista. Joku jokapäivävittuilu tai vieraissa juokseminen ei ylittäisi tätä kynnystä. Olisin vain tyytyväinen, ettei hän ole enää kiinnostunut minusta.
Varoitin eksäni viimeisintä yhteisen tuttavan kautta. Ei vaikutusta.
Sinuna keskittyisin vain omaan elämään ja keskittyisin siitä tekemään hyvää. Et ole vastuussa muiden valinnoista ja toiseksi saat vaan aika pas kamaisen maineen itsellesi jos alat sekaantumaan muiden asioihin.
Ja millä tavalla tuhosi sinun elämän?
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi on äärimmäisen taitava naamioimaan itsensä mukavaksi. Oltiin etäsuhteessa, joten monet piirteet paljastui viiveellä.
Näin se narsistisilla ihmisen muotoisilla usein on.
Tämähän on hauska ketju jossa pöyhitään ja ruoditaan.
Vierailija kirjoitti:
Unohda koko ex. Ihan turha varoitella ketään. Mikään ei ole niin tyhmä kuin rakastunut nainen. Ei taatusti usko mitään varoituksia. Sinua pidetään vaan katkerana exänä.
No sanos muuta, katoaa kaikki itsesuojeluvaistot kun on niin ihana mies ja etenkin jos sattuu olemaan korkeampi status. Siinä nainen suorastaan liihottaa suoraan miehen asunnolle ja sitten ihmetys ja järkytys on suuri kun sika pahoinpitelee ja rais kaaa.
Eksällä alkoi railakkaasti kun jo teiniaikainen tyttöystävä oli tehnyt itsemurhan muutama kuukausi suhteen jälkeen. Kysyin, eikö hän koskaan tuntenut syyllisyyttä, sanoi ettei se hänelle kuulunut koska ei kerran oltu enää yhdessä.
Sittemmin minua moneen kertaan varoteltiin hänestä, mutta meni välit ystäviin kun en oikein uskonut. Olin miehen kanssa monta vuotta, naimisissakin. Hirveä tapaus. Eroa tehdessä kummallakin oli sutinaa muiden kanssa, mutta erona se, että tämä valehteli ettei ollut mitään suhdetta vaikka muutti suoraan toisen naisen luo ja toisesta naisesta sain kuulla myöhemmin. Sittemmin kun seurasin hänen seurustelusuhteitaan, niin aina oli joku mielenterveysongelmainen pienikokoinen nainen, jonka ammatilla mies leveili. Suhteet päättyivät aina äkillisesti, viimeistään pian yhteenmuuton jälkeen. Miehellä toki oli jo avioliiton aikana tapana sanoa, että kaikki naiset ovat hulluja.
Itse kilahdin lopullisesti siinä kohtaa, kun hän soitti minulle leveillääkseen taas uuden naisystävänsä ammatilla, ja sillä, että oli kyllä sanonut naiselle, että tämän pitää varoa ettei nouse päähän se ammatti. Yhteisen tutun kautta kuulin, että naiselle suhteen alku oli jo ollut vaikea. Sanoin tälle tutulle varovasti, että se voi johtua myös miehestä. En tiedä kantautuiko koskaan naisen korviin. Ja mies tekee tietenkin työtä, jossa tapaa jatkuvasti paljon uusia ihmisiä...
Vierailija kirjoitti:
Markus?
Täällä oli ainakin Markus, hep!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda koko ex. Ihan turha varoitella ketään. Mikään ei ole niin tyhmä kuin rakastunut nainen. Ei taatusti usko mitään varoituksia. Sinua pidetään vaan katkerana exänä.
Jotainhan se mies tekee väärin jos jättää taaksensa vanan katkeria ja sydänsuruisia eksiä.
Kyvytön tasapainoiseen parisuhteeseen. Epävakaa usein.
Voi olla et pää haljennu muna täysi surkastunu. Vatipääeksä.
En ollut mikään sinun exäsi,olin ystäväsi vaimo,pelkkä hyvä päivän tuttu älä liioittele.merkitystäsi elämässäni!