Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksäni on tuhonnut jo kolme elämää

Vierailija
27.12.2025 |

Neljäs menossa. Harmittaa uuden naisystävän puolesta. Tekisi mieli varoittaa, et tuli astuttua paskamiinaan. Voiko niin tehdä?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varoittaa tyyliin "toivotan voimia sinulle". Sen pidemmälle ei kannata sekaantua.

Vierailija
22/66 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä aivan varmasti kävisi. Mua ei haittaa, et eksä sanoo hulluksi ja nauraa. Mun nahka kestää sen. Ja edustaa just tätä eliittiä , joihin naiset tuntee vetoa. Ja on todella taitava puhumaan ja manipuloimaan. Saa aina tahtonsa läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sut ole haukuttu hulluksi ex:si. Rakastunut uusi naisystävä katselee sulhoaan vaaleanpunaisten silmälasien läpi ja uskoo kaiken, mitä mies kertoo sinusta. Kunnes paska paljastuu, sen jälkeen nyksä onkin se hullu ex. 

Vierailija
24/66 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noinhan se ketjussa menee. Opin sen tästä. Otin siis itse eksän eksään yhteyttä, kun huomasin saman käytösmallin toistuvan. Juuri samalla tavalla oli toiminut myös edellisessä suhteessa. 

Vierailija
25/66 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä arvaisi, et olen sen takana. Epäilee mua ihan kaikesta. Vieläkin viestittelee vimmatusti, kun on niin katkera. Olen nyt siis blokannut hänet. Syytti minua jatkuvasti aiheetta pettäjäksi. Hassua kyllä, et on aloittanut tämän suhteen jo ollessani mun kanssa.

Narsisti onkin manipuloiva, miellyttävä, toisten syyttäjä asioissa,mihin todellisuudessa itse on syyllistynyt. Hyvä että blokkasit. 

Vierailija
26/66 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanansaattaja ammutaan. Suosittelen unohtamaan asian.

On helppo taulukoida ja päätellä kuka on asian takana.

Olen itsekin saman asian äärellä ollut.

Kannattaa keskittyä itseensä eikä katsoa taaksepäin. Toisten elämän pelastaminen ei ole vastuullasi.

Vierailija
27/66 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se varoitus voi kääntyä itseään vastaan. Yritin varoittaa -> uusi tarrasi entistä lujemmin exään kiinni ja tuhlasi lopulta lähe  10 vuotta elämästään todistaakseen viestini vääräksi. Kunnes lopulta tajusi, että olin oikeassa. Jatkossa en varoittele ketään. Tehköön jokainen omat virheensä.

Vierailija
28/66 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä arvaisi, et olen sen takana. Epäilee mua ihan kaikesta. Vieläkin viestittelee vimmatusti, kun on niin katkera. Olen nyt siis blokannut hänet. Syytti minua jatkuvasti aiheetta pettäjäksi. Hassua kyllä, et on aloittanut tämän suhteen jo ollessani mun kanssa.

Ei viestittele kun laitat estoon.

Vierailija
29/66 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko ex. Ihan turha varoitella ketään. Mikään ei ole niin tyhmä kuin rakastunut nainen. Ei taatusti usko mitään varoituksia. Sinua pidetään vaan katkerana exänä.

Vierailija
30/66 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis exäsi on löytänyt vihdoin hyvän naisen. Sinä ja kaksi muuta akkaa olette yrittäneet pilata hänen elämän, ja edelleen yrität näköjään.

Vierailija
31/66 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunsin uskovaisen miehen, väärän profeetan nimeltä G. Läskikasa vieläpä. kuvitteli olevansa suuri profeetta ja evankelista ja profetoikin ihmisille tarkasti heidän elämänsä asioita ja jotain voitelua hänellä tuntui olevan, vaan en tiedä mitä. Lopulta paljastui että hän on eronnut ainakin kerran ja asui erillään n ykyisestä vaimostaan yksin. syy paljastui myöhemmin, kun paljastui seksisuhde erään srknnan naisen kanssa. oli ilmeisesti harrastanyt  näitä seksisuhteita ennenkin ja tuhonnut entisen avioliiton ja lopulta erosi taas ja meni nuoren seinäruusun kanssa naimisiin. en tiedä onko tämä väärä profeetta ja läskinorsu taas eronnut ja tehnyt huorin. mutta tuollaiset

pelletsiat ja väärät profeetat pitäisi kivittää ja erottaaa seurakunnista. ja aina liikkui ns. yhden naisen perustamissa "ministyissä" profetoimassa, niin oli muutama v uosi sitten taas kun seurasin tätä sosiaalisessa mediassa.

ja miksi naiset menevät tällaisen väärän profeetan kanssa sänkyyn? ja lihavan kanssa vielä? en ymmärrä nuoria uskovaisia naisia.

Vierailija
32/66 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet noin katkera?

Voihan hänessä olla toki vikaakin jos esim väkivaltainen tai juoppo tai vastaava jota on aina. Mutta voi myös olla niin että sinä itse teet hänen elämästään sellaista että se tuhoaa ensin hänet ja sitten sinut. On sellaisestakin kokemusta. Niinkuin tuolla deittimaailmassakin on hyvä todeta usein niin totean sinulle että jos joku ei ole sinulle hyvä niin voi olla jonkun muun kanssa ihan parhaita mätsejä. Joten älä sekaannu turhaan. M40

Vierailija
33/66 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni kyllä vähän selvittelee itse mihin ne edelliset suhteet kaatui, varsinkin jos useampi ex on miehen mukaan "hullu"

Tuo ei kerro mitään, sillä arvioituna samoilla kriteereillä kuin miehet valtaosa naisista luokitellaan hulluiksi.  

Vierailija
34/66 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti, jos ex arvaa, että sinä varoitit se käy sinun kimppuusi. Jokainen tekee omat valintansa, nyk on kai suhteessa omasta tahdostaan?

Vierailija
35/66 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen niin, että eksän seuraavaa voi halutessaan varoittaa, mutta se on hyvä tehdä aika varovasti niin, ettei sorru avautumaan eksän paskuudesta ihan täysin. Itse sanoin eksän (manipuloivan, jatkuvasti valehtelevan, äärimmäisen epäempaattisen ja henkisesti väkivaltaisen) seuraavalle vaan että jos hänelle tulee ikinä miehestä outo fiilis ja haluaa puhua aiheesta, voin hyvin jutella hänen kanssaan. Minulta meinasi mennä mielenterveys ko. miehen kanssa, joten ihan tosissani tuon tarjouksen tein. Ei ole uudesta tyttiksestä kuulunut :D Ja tuskin kuuluukaan, mutta itse nukuin sen jälkeen yöni paremmin. 

Jatkossa en ajatellut enää eksän uusia varoittaa, se ei enää kuulu minulle. Mutta tätä ekaa seuraavaa varoitin, koska siitä vielä tiesinkin jotain,  esim. Sen että mies oli aloittanut jutun uuden kanssa vielä minun kanssani ollessaan, eikä varmana ollut tätä aikajanaa uudelle kertonut :D

Vierailija
36/66 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että ex myrkyttää sua nytkin kun mietit häntä. 

Unohda. Kyllä sillä uudellakin naisella on aivot ja älyää lähteä

Tässä tuli järjen ääni. UNOHDA. 

Se mitä olen oppinut hirviöiden uusista naisista niin suunta on aina alaspäin. Ja kohtelen itsekin naisena erittäin skeptisesti esim. lapsensa äidin jättänyttä miestä, eli ei tällainen tul ainakaan ylöspäin pariutumaan.

Jätä herran haltuun ihminen, joka ei ole arvoisesi. Nyt hän kuppaa sinun elämänenergiaasi uuden suhteensa lämmittämiseen. Älä anna sitä.

Vierailija
37/66 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda koko ex. Ihan turha varoitella ketään. Mikään ei ole niin tyhmä kuin rakastunut nainen. Ei taatusti usko mitään varoituksia. Sinua pidetään vaan katkerana exänä.

Jotainhan se mies tekee väärin jos jättää taaksensa vanan katkeria ja sydänsuruisia eksiä.

Vierailija
38/66 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elsa kannattaa blokata kaikissa someissa ja keskittyä omaan elämään. 

Vierailija
39/66 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais osua omaan nilkkaan tämä. Taas vaihteeksi olet löytänyt hyvän naisen itsellesi ja pian alatkin kaivella hänestä tikulla vikoja ja epäillä kaikkea hänen sanomisiaan. Ja kun tämä nykyinen uupuu, jatkat uuden kanssa kiireellä samaa rataa. Muuttokuorma liikkuu livakasti huushollista toiseen.

Vierailija
40/66 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä "elämän pilaaminen" pettämistä tai ilkeää käytöstä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi