Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eksäni on tuhonnut jo kolme elämää

Vierailija
27.12.2025 |

Neljäs menossa. Harmittaa uuden naisystävän puolesta. Tekisi mieli varoittaa, et tuli astuttua paskamiinaan. Voiko niin tehdä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni kyllä vähän selvittelee itse mihin ne edelliset suhteet kaatui, varsinkin jos useampi ex on miehen mukaan "hullu"

Vierailija
22/31 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännän halusit ja jännän sait. miksi siitä nyt täällä uliset?

anna nyt niiden muiden naisten nauttia aikansa jännämiehestä, jonka halusivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varoittaa tyyliin "toivotan voimia sinulle". Sen pidemmälle ei kannata sekaantua.

Vierailija
24/31 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä aivan varmasti kävisi. Mua ei haittaa, et eksä sanoo hulluksi ja nauraa. Mun nahka kestää sen. Ja edustaa just tätä eliittiä , joihin naiset tuntee vetoa. Ja on todella taitava puhumaan ja manipuloimaan. Saa aina tahtonsa läpi.

Vierailija
25/31 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sut ole haukuttu hulluksi ex:si. Rakastunut uusi naisystävä katselee sulhoaan vaaleanpunaisten silmälasien läpi ja uskoo kaiken, mitä mies kertoo sinusta. Kunnes paska paljastuu, sen jälkeen nyksä onkin se hullu ex. 

Vierailija
26/31 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noinhan se ketjussa menee. Opin sen tästä. Otin siis itse eksän eksään yhteyttä, kun huomasin saman käytösmallin toistuvan. Juuri samalla tavalla oli toiminut myös edellisessä suhteessa. 

Vierailija
27/31 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä arvaisi, et olen sen takana. Epäilee mua ihan kaikesta. Vieläkin viestittelee vimmatusti, kun on niin katkera. Olen nyt siis blokannut hänet. Syytti minua jatkuvasti aiheetta pettäjäksi. Hassua kyllä, et on aloittanut tämän suhteen jo ollessani mun kanssa.

Narsisti onkin manipuloiva, miellyttävä, toisten syyttäjä asioissa,mihin todellisuudessa itse on syyllistynyt. Hyvä että blokkasit. 

Vierailija
28/31 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas naiset parittelevat saman miehen kanssa ja valittavat.

Hae apua., empatiakyvytön.

Vierailija
29/31 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanansaattaja ammutaan. Suosittelen unohtamaan asian.

On helppo taulukoida ja päätellä kuka on asian takana.

Olen itsekin saman asian äärellä ollut.

Kannattaa keskittyä itseensä eikä katsoa taaksepäin. Toisten elämän pelastaminen ei ole vastuullasi.

Vierailija
30/31 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se varoitus voi kääntyä itseään vastaan. Yritin varoittaa -> uusi tarrasi entistä lujemmin exään kiinni ja tuhlasi lopulta lähe  10 vuotta elämästään todistaakseen viestini vääräksi. Kunnes lopulta tajusi, että olin oikeassa. Jatkossa en varoittele ketään. Tehköön jokainen omat virheensä.

Vierailija
31/31 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä arvaisi, et olen sen takana. Epäilee mua ihan kaikesta. Vieläkin viestittelee vimmatusti, kun on niin katkera. Olen nyt siis blokannut hänet. Syytti minua jatkuvasti aiheetta pettäjäksi. Hassua kyllä, et on aloittanut tämän suhteen jo ollessani mun kanssa.

Ei viestittele kun laitat estoon.