Ukrainalainen kertoo totuuden kotimaastaan"roistojen paratiisi"
https://www.hs.fi/maailma/art-2000011666656.html
Puheet"Ukrainan voitosta" osoittautuivat idealistiseksi potaskaksi :D Ukrainan puolesta ei kenenkään kannata uhrata henkeään. Se maa on korruptiopesäke.
Kommentit (51)
Miksi teillä mediauskovaisilla on niin voimakkaat puolustusrefleksit päällä? Nämä ovat tärkeitä asioita tietää, jotta suomalainen voi tehdä päätöksiä totuuden pohjalta eikä pelkkien valheiden, jotta suomalaiben ei itse huku niihin 👍
Vierailija kirjoitti:
Miksi teillä mediauskovaisilla on niin voimakkaat puolustusrefleksit päällä? Nämä ovat tärkeitä asioita tietää, jotta suomalainen voi tehdä päätöksiä totuuden pohjalta eikä pelkkien valheiden, jotta suomalaiben ei itse huku niihin 👍
Koska media on jo jankannut niille toisenlaisen "totuuden"
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siksi, että suomalainen media ja venäläinen media ovat eri asia. Suomalainen jakaa tietoa, venäläinen valehtelee. Siksi, iiiigori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siksi, että suomalainen media ja venäläinen media ovat eri asia. Suomalainen jakaa tietoa, venäläinen valehtelee. Siksi, iiiigori.
Aa mä veikkasinki että täällä on taas tämä sama vauva. Sinun kanssa minä en väittele enkä ala viihdyttää tylsää arkeasi. Mutta kannattaa miettiä miksi kimpaannut totuudesta. Oletko niin fiksu kuin luulet? Näkemiin 👍
Vierailija kirjoitti:
Ukrainassa eliitti kerää korruptiomiljoonat taskuunsa ja köyhä kansa ajetaan lihamyllyyn, jotta saadaan sota pidettyä käynnissä ja EUn hönöiltä lisää rahaa korruptiosakin taskuun :D
sinähän sen tiedät.
"Aa mä veikkasinki että täällä on taas tämä sama vauva. Sinun kanssa minä en väittele enkä ala viihdyttää tylsää arkeasi. Mutta kannattaa miettiä miksi kimpaannut totuudesta. Oletko niin fiksu kuin luulet? Näkemiin 👍"
Näkemiin! Älä tule takaisin, iiiigori!
Ukraina on kieroin maa. Paljon pahempi kuin venäjä. Putin on pyhäkoulupoika verrattuna zelenskyihin. Kumpi varastaa euroopalta enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Ukraina on kieroin maa. Paljon pahempi kuin venäjä. Putin on pyhäkoulupoika verrattuna zelenskyihin. Kumpi varastaa euroopalta enemmän?
Sinähän lupasit mennä. Valehtelit jopa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Putin varasti kansalta 200 miljardia, mutta se ei haittaa maaorjia. "Slurp slurp Putin", aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun väkeä alko tulemaan Suomeen, alkoi varastelut ympäri maata ja netissä myydään jatkuvasti kaikkea. Ei siinä kaikkihan me täällä selviydytään, mutta liian sinisilmänen ei kannata ikinä olla yhtään kenenkään kanssa
Jopa ihmisten pihoilta alkoi häviämään kaikki irtoava.
Varsinkaan kun Ukrainan korruptiokulttuuri on tuontitavaraa, tsaarien ja bolsevikkien juurruttamaa.