Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on perimmäinen syy, miksi et halua treffeille kahvilaan?

Vierailija
27.12.2025 |

Piheys, sosiaalisten tilanteiden pelko, vai mikä?

Kommentit (1660)

Vierailija
961/1660 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos siellä on sitä löfbergsin kahvia. aivan hirveää kuraa, sitä pysty juomaan.

Tuo on kyllä varteenotettava uhkakuva. Jos siis sitä sattuu olemaan. Minä lähden treffeille vain, jos kahvilasta saa kopi luwakia. Muuten en ala. 

Vierailija
962/1660 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehelle jo pelkkä kahvilatreffille meno tuntuu olevan liikaa vaivannäköä, se kertoo aika paljon siitä, millainen hän on parisuhteessa. Treffit ennakoivat sitä, miten hän tulee panostamaan suhteeseen. Jos hän ei jaksa vaivautua edes kahvilaan tulemaan eikä raski muutamaa euroa laittaa kahviin , on epätodennäköistä, että hän tulevaisuudessa panostaa merkkipäiviin, yhteisiin hetkiin tai yhteisiin lomamatkoihin. Kaikessa mennään sieltä missä on aita on matalin.

Ei ole totta. Myöhemmin mies tietää varmasti investoivansa omaan naiseen. Ensitreffeillä on erittäin suuri vaara investoida ilmaan. Nainen voi ghoustaa niiden treffien jälkeen tai voivat muutenkin mennä pieleen.

Minulla valitettavasti kokemus on toisenlainen, joskaan tietenkään en toisen kotiin mene. Mutta kävelylle kun ollaan menty, ja olen ajatellut olevani hyvä ja vaatimaton, niin sitten minua varmaan arvostetaan.

Juu ei. Kun en ole mitään toiselta odottanut, niin mitään en myöskään ole saanut. Nyt deittailun sijaan keskitynkin korjaamaan tuota ajattelutapaa itsessäni, koska en enää halua päätyä suhteeseen, jossa olen ovimatto jo alusta alkaen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1660 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kukaan nainen avaisi jalkansa miehelle, joka ei ole tehnyt mitään sen eteen? 

Ehkä mies kertoo hyviä juttuja muualla kuin kahvilassa.

Vierailija
964/1660 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIEHET. Vastatkaapa REHELLISESTI tähän:

Jos ajatellaan,että tulisin luokseni eka treffeillä niin voisitko luvata ettei minun tarvitse suudella tai edes halata sinua,vaan istumme tutustumassa toisiimme, keittiön pöytä välissämme ja saan lähteä milloin vain. 

VAI odotatko jonkinsortin läheisyyttä kuitenkin ja suutut kun joudut "haastateluun" saamatta edes suihinottoa?

Vierailija
965/1660 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska siellä ei saa syödä itse leivottuja pullia.

Joo, minäkin olen kuullut, että siellä on pakko syödä sitä chia-vanukasta sen sijaan. Kaamea, kaamea paikka on kahvila. 

Sinänsä tosi ihastuttavaa, jos osaat leipoa pullaa. Se on tosi kiva sitten tarjota niitä itse leivottuja pullia, kun olette hieman tutustuneet kahviloissa ja vaikka käyneet leffassa ja pääset aikanaan sen 18-vuotiaan koskemattoman instababen kanssa kotitreffiasteelle. Paljon kivempi kuin tarjota lonkeroa ja Pringlesejä. 

Vierailija
966/1660 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että mies pääsee naisen kanssa treffeille, on etuoikeus ja luksusta! Se ei ole mikään hällä väliä juttu. Ymmärtäkää naiset, miten upeita olette, ja kuinka onnekas kuka tahansa mies on, jos pääse ulos juuri teidän kanssa. Pelkästään sinun läsnäolo on tarpeeksi. Sinä et siis mene treffeille koe-esiintymään tai näyttämään miten upea tyttöystävä sinusta tulisi. Vaan sinä menet sinne treffeille tarkkailemaan miehen käytöstä, kun hän yrittää tehdä vaikutuksen sinuun! Älkää siis IKINÄ splitatko laskua miehen kanssa!! Kyllä aikuisella miheellä pitää olla sen verran rahaa, että voi sinulle tarkota sitten sen kahvin, lounaan tai illallisen. 

Ja kun mies kerran kutsui sinut treffeille, tottakai hän herrasmiehenä maksaa, eikä maskuliininen mies edes ajattelisikaan, että nainen maksaa. Hän ottaa sen laskun samalla sekunnilla kun se koskee siihen pöytään. Laskun tullessa, sinä siis nojaat tuoliisi, katsot häntä

Kiitos hyvästä tekstistä.

Vierailija
967/1660 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutan jälleen, että korkealaatuinen toosa maksaa työmiehen viikkopalkan. Ei kahvila-laskua kahdelle. 

Vierailija
968/1660 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kukaan nainen avaisi jalkansa miehelle, joka ei ole tehnyt mitään sen eteen? 

Ehkä mies kertoo hyviä juttuja muualla kuin kahvilassa.

Siellä omalla kotisohvallaan wt-yksiössä lonkerotölkki kädessä? Niin hyviä juttuja ei ole vielä keksittykään, että lähtisin sakset auki kuuntelemaan.

Vierailija
969/1660 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ajatellaan,että tulisin luokseni eka treffeillä niin voisitko luvata ettei minun tarvitse suudella tai edes halata sinua,vaan istumme tutustumassa toisiimme, keittiön pöytä välissämme ja saan lähteä milloin vain. 

VAI odotatko jonkinsortin läheisyyttä kuitenkin ja suutut kun joudut "haastateluun" saamatta edes suihinottoa?

Todellakin voin luvata. Mies tuntee kiitollisuutta naisen rohkeudesta ja haluaa palkita naisen hyvällä kestityksellä. Siihen kotitreffien hyvät tulokset perustuvatkin. Mies tulee onnelliseksi ja avoimeksi kun nainen saapuu hän asunnolle. Nämä hyvät fiilikset tarttuvat myös naiseen. Pakitkaan eivät tunnu missään, koska treffaustapa on miehelle mieleinen.

Vierailija
970/1660 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun en ole mitään toiselta odottanut, niin mitään en myöskään ole saanut. Nyt deittailun sijaan keskitynkin korjaamaan tuota ajattelutapaa itsessäni, koska en enää halua päätyä suhteeseen, jossa olen ovimatto jo alusta alkaen."

Tämä on tärkeä asia. Oli sitten mies tai nainen, kenenkään ovimatoksi ei kannata ryhtyä. On sitten mieluummin vaikka yksin. Ei anneta mahdollisuutta ovimattojen kaipaajille. Jos hälyt soi päässä jo ensitreffeillä, niitä kannattaa kuunnella. 

Vierailija
971/1660 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin voin luvata. Mies tuntee kiitollisuutta naisen rohkeudesta ja haluaa palkita naisen hyvällä kestityksellä. Siihen kotitreffien hyvät tulokset perustuvatkin. Mies tulee onnelliseksi ja avoimeksi kun nainen saapuu hän asunnolle. Nämä hyvät fiilikset tarttuvat myös naiseen. Pakitkaan eivät tunnu missään, koska treffaustapa on miehelle mieleinen.

Kerrotko esimerkkejä, mikä sinun mielestä on hyvä kestitys? Katsotaan ensin ollaanko siitä samaa mieltä.

Vierailija
972/1660 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis etkö sinä ole taas se Pringles-purkki ja lonkeroa -tyyppi, jonka luona kaikki naiset hymyilevät ja ehdottavat s@ksiä? Meillä on hieman erilainen käsitys hyvästä kestityksestä. Luulen, että voi olla monesta muustakin asiasta. Sinut tapaisin ehdottomasti vain julkisella paikalla. En siis tietenkään tapaisi ollenkaan, mutta jos leikitään, että tapaisin.

Vierailija
973/1660 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko esimerkkejä, mikä sinun miel

Se vaihtelee aina sen mukaan mistä nainen voisi pitää.

Vierailija
974/1660 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistutan jälleen, että korkealaatuinen toosa maksaa työmiehen viikkopalkan. Ei kahvila-laskua kahdelle. 

Lisään tähän, että jos ei naisten kanssa keskustelu ja ajanvietto kuitenkaan maistu, sillä työmiehen viikkopalkalla saa tarvittaessa myös maksullisen seuralaisen 30 min. Saa toki halvemmallakin, jos on valmis tinkimään toosan tasosta. 

Vierailija
975/1660 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis etkö sinä ole taas se Pringles-purkki ja lonkeroa -tyyppi, jonka luona kaikki naiset hymyilevät ja ehdottavat s@ksiä? Meillä on hieman erilainen käsitys hyvästä kestityksestä. Luulen, että voi olla monesta muustakin asiasta. Sinut tapaisin ehdottomasti vain julkisella paikalla. En siis tietenkään tapaisi ollenkaan, mutta jos leikitään, että tapaisin."

Unohdin mainita, että en ole koskaan edes ajatellut mitään seksuaalista toimintaa vaan olen aina ajatellut ensimmäisessä tapaamisessa, että nyt tutustutaan uuteen ihmiseen. 

Vierailija
976/1660 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaihtelee aina sen mukaan mistä nainen voisi pitää.

No sittenhän sinun on helppo kertoa esimerkkejä hyvästä kestityksestä.

Vierailija
977/1660 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies tuntee kiitollisuutta naisen rohkeudesta ja haluaa palkita naisen hyvällä kestityksellä. Siihen kotitreffien hyvät tulokset perustuvatkin. Mies tulee onnelliseksi ja avoimeksi kun nainen saapuu hän asunnolle. Nämä hyvät fiilikset tarttuvat myös naiseen. Pakitkaan eivät tunnu missään, koska treffaustapa on miehelle mieleinen."

Jos nyt et ole provo, niin saman onnellisuuden varmaankin sitten saat sopimalla treffit esimerkiksi piknik -tyylisesti kotisi lähellä olevaan puistoon?

Ihan oikeasti, jos deittailisin eikä toiselle sopisi mikään muu paikka ensitreffeiksi kuin hänen oma kotinsa, niin poistaisin koko yhteystiedon. Sen verran kovaa hälytyskelloni soisivat, että miksi toinen haluaa minut ensitapaamiselle vain ja ainoastaan yksityisasuntoon. 

Ja joo. Kärsin itse toisinaan ulkotilojen kammosta, että uloslähteminen voi olla vaikeaa. Se pahenee mitä enemmän asiaa välttelee, eikä paras ratkaisu ole se, että kaiken järjestettyä sinne kotiin niin, ettei ikinä tarvitsisi altistaa itseään sille uloslähtemiselle. Siksi itse en käytä esim. kauppojen kotiinkuljetusta, vaikka mieli todellakin tekisi.

Vierailija
978/1660 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehelle jo pelkkä kahvilatreffille meno tuntuu olevan liikaa vaivannäköä, se kertoo aika paljon siitä, millainen hän on parisuhteessa. Treffit ennakoivat sitä, miten hän tulee panostamaan suhteeseen. Jos hän ei jaksa vaivautua edes kahvilaan tulemaan eikä raski muutamaa euroa laittaa kahviin , on epätodennäköistä, että hän tulevaisuudessa panostaa merkkipäiviin, yhteisiin hetkiin tai yhteisiin lomamatkoihin. Kaikessa mennään sieltä missä on aita on matalin.

Ei ole totta. Myöhemmin mies tietää varmasti investoivansa omaan naiseen. Ensitreffeillä on erittäin suuri vaara investoida ilmaan. Nainen voi ghoustaa niiden treffien jälkeen tai voivat muutenkin mennä pieleen.

Minulla valitettavasti kokemus on toisenlainen, joskaan tietenkään en toisen kotiin mene. Mutta kävelylle kun

Vaatimattomuutta ei arvosta kukaan. Vaatimaton joutuu ainoastaan muiden hyväksikäyttämäksi ja aliarvostetuksi. Vaatiminen nimenomaan nostaa sitä muiden arvostusta, erityisesti miesten. 

Vierailija
979/1660 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää tuollaista kysyä, tietysti paha mies lupailee mitä vaan jotta saa naisen loukkuun. Ja varmaan hyväkin mies haluaisi sen naisen kotiinsa... Nainen vaan ei voi etukäteen tietää onko mies se hyvä vaiko paha. 

Vierailija
980/1660 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies joka ei osaa olla onnellinen ja avoin ilman että nainen joutuu laittamaan henkensä ja terveytensä vaaraan, joutaa roskakoriin. Mies joka on onnellinen vain kun saa möllöttää kotona, joutaa roskakoriin. 

Ja kuitenkin salaa toivoo edes sitä suihinottoa. Roskakoriin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä