Mikä on perimmäinen syy, miksi et halua treffeille kahvilaan?
Piheys, sosiaalisten tilanteiden pelko, vai mikä?
Kommentit (943)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lol. Sitten jäät yksin. Lopeta vinkuminen ja tyydy kohtaloosi. Tai sitten vaihtoehtoisesti opettelet menemään sinne kahvilaan. Normaalille ihmiselle se kahvilakäynti ei ole mikään riski vaan ihan tavallista elämää. "
Aion pyytää jatkossakin naista suoraan kotiini. Tähän mennessä toistakymmmentä eri naista on tullut kotiini treffeille, jotka kaikki ovat onnistuneet.
Mikä sinulla on sitten ongelma, kun saat niitä treffinaisia kotiisi?
Ihmettelen miten ihmiset ovat tahvoja, että tekevät treffamisesta niin vaikeaa. Yritän puhua heille järkeä päähän.
Minusta kahvilatreffit on kaikkein helpoin tapa, joten käytän sitä jatkossakin.
Mutta tulokset ovat aika heikkoja, koska niin moni itsenäinen nainen valittaa, ettei löydä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen viime vuosien aikana käynyt ensitreffeillä 58 miehen kanssa. Miesten ikähaitari 32-47v. Lähes kaikki olivat ihan hyvinpalkatuissa töissä. Näistä treffeistä yksi oli maksuttomat kävelytreffit, sitten ehkä 5-6 kahvilassa, 5-6 lounastreffit, kolme brunssia ja loput ravintolaillallisia (kohtuuhintaisissa ravintoloissa).
Minä tarjosin miehelle: yhden 16€ lounaan, yhden 34€ brunssin ja yhden 20€ burgerin (jota mies ei edes jaksanut syödä loppuun).
Minulle tarjottiin kahdesti lounaalla, kerran kahvilassa ja ehkä 6-7 kertaa illallisella. Eli n. 15% miehistä halusi tarjota minulle ensitreffeillä.
Oletko laskenut onnistumisprosenttiasi?
Minulla treffien onnistumisprosentti lähenee sataa. Valitsen huolella treffikumppanini sinne kahvilaan niin turhia treffejä tulee hyvin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleeni: puhun eilen Tinderissä miehen kanssa, joka pyysi minua ulos. Sanoi, että voi viedä minut treffien jälkneen kotiin autollaan, niin ei tarvitse minun murehtia bussista. Kiitin, ja sanoin, etten kuitenkaan uskalla tuntemattomien kyytiin, mutta mies voi tilata minulle Uberin. Mies vastasi jotenkin näin: No sitten ei tarvitse mennä koko treffeille. Otan tuon sen verran isona loukkauksena, ettet muka uskalla tulla kyytiini!
Pilasit itse pelkuruudellasi mahdollisuuden saada hyvän suhteen.
Sanoo sankari, joka ei uskalla mennä kahvilaan.
En lähde treffeille kahvilaan, sillä en käy niissä muutenkaan. Enkä aio ruveta jatkossa käymään.
Miten olis ensitreffit pakohuoneella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleeni: puhun eilen Tinderissä miehen kanssa, joka pyysi minua ulos. Sanoi, että voi viedä minut treffien jälkneen kotiin autollaan, niin ei tarvitse minun murehtia bussista. Kiitin, ja sanoin, etten kuitenkaan uskalla tuntemattomien kyytiin, mutta mies voi tilata minulle Uberin. Mies vastasi jotenkin näin: No sitten ei tarvitse mennä koko treffeille. Otan tuon sen verran isona loukkauksena, ettet muka uskalla tulla kyytiini!
Pilasit itse pelkuruudellasi mahdollisuuden saada hyvän suhteen.
Tuollaisen miehen kanssa kukaan ei halua suhteeseen. Hyvä että näytti oikeat karvansa ennen kuin tuo nainen ehti hänen kanssaan treffeille.
Ihan sairaaltahan tuo ukko kuulostaa. Ei ole itsetunto kohdillaan ja ego hauras kuin lumihiutale. Varmaan pelkää chiavanukkaitakin.
Ih
Mua on alkanut kiinnostaa, että mitä nämä chiavanukkaat oikein on? Chian siemenistä tehty varmaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No mikset sä voi tehdä sitä työtä ennen kahvilatreffejä? Ihan sustahan tuo on kiinni."
No kun Tinderissä naiset eivät suostu antamaan mitään henkilötietoja tai puhelinnumeroa. He haluavat vain nähdä nopealla aikataululla kahvilassa pelkän profiilin perusteella. Tällä tavalla he tekevät treffaamisen itselleen mahdollisimman mukavaksi seulomalla miehiä ja tunkevat samalla kaikki riskit ja p@skat miehen niskoille.
Mä olen nainen Tinderissä enkä kiirehdi treffeille. Eipä kiirehdi myöskään tuntemani muut naiset.
Kirjekavereitako sä sieltä etsit?
En, vaan miesystävää.
Susta on siis väärin jutella ensin ja tutustua? Niin te olmit olette erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lol. Sitten jäät yksin. Lopeta vinkuminen ja tyydy kohtaloosi. Tai sitten vaihtoehtoisesti opettelet menemään sinne kahvilaan. Normaalille ihmiselle se kahvilakäynti ei ole mikään riski vaan ihan tavallista elämää. "
Aion pyytää jatkossakin naista suoraan kotiini. Tähän mennessä toistakymmmentä eri naista on tullut kotiini treffeille, jotka kaikki ovat onnistuneet.
Sivusta. Uskon kyllä että näin on saattanut tapahtuakin! Mutta näiden naisten laatu tuskin on ollut kovin korkea :D Kukaan itsestään huoltapitävä ja korkean oman arvon omaava nainen ei tuohon suostu.
Yksi heistä muistuttaa ulkonäöltään Sofia Belfortia. Minun naisella tosin on isommat ja kauniimmat silmät. Menin kyllä itse ensitreffeille Pietariin. Se oli valtava riski. Nainen olisi voinut tehdä oharit, mutta ei tehnyt. Kaikki venäläiset naiset ovat hoikkia ja kauniita.
Ai semmoset harhat siellä tällä kertaa. Minkään maan kaikki naiset ei ole hoikkia ja kauniita. Noin puolet aikuisista Venäjällä on vähintään ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinulla on sitten ongelma, kun saat niitä treffinaisia kotiisi?
Ihmettelen miten ihmiset ovat tahvoja, että tekevät treffamisesta niin vaikeaa. Yritän puhua heille järkeä päähän.
EIhän tuo kahvittelu ole hankalaa kellekään muulle kuin sulle. Ja kerta sä olet sinkku, olet epäonnistunut deittailussa.
Vierailija kirjoitti:
Minua tuijotetaan ja kiusataan kahviloissa. Ei ole kivaa niin kuin jossain amerikkalaisessa romanttisessa komediassa kahvilassa.
Kuka sinua siellä kahviloissa oikein tuijottaa ja kiusaa? Verenhimoinen chia-vanukas? Tapahtuuko tätä joka kahvilassa, minne menet? Seuraavatko chia-vanukkaat siis sinua?
Vierailija kirjoitti:
En lähde treffeille kahvilaan, sillä en käy niissä muutenkaan. Enkä aio ruveta jatkossa käymään.
Miten olis ensitreffit pakohuoneella?
Minulle kävisi pakohuone ensitreffipaikaksi, mutta koska itse tykkään käydä paljon myös kahviloissa etsin sellaista miestä, joka käy niissä muutenkin ja on valmis lähtemään niihin kanssani tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
"Miten voit ylipäänsä olla varma että suhde syntyy? Et niin mitenkään. Se on joka tapauksessa epävarmaa riippumatta siitä missä ne eksyt treffit pidetään. Et siis voi mennä kahvilaan koska kahvi ja pulla maksaa ehkä kolme euroa. Kotiterroristien ei käy koska naiset eivät niihin suostu. Joten missä te tapaatte niin ettei mene rahaa? Puiston penkillä, missä voi olla kaatosade tai pirun kylmä tai kanala tuuli tai sellainen hellepaahde ettei siellä kestä olla? Kirjastossa missä pitää olla hiirenhiljaa ettei häiritse muita? MISSÄ? "
Ikeassa tai Biltemassa. Niissä maksaa kahvi + kanelipulla 1€. Mansikkapehmis maksaa Ikeassa vain 90 senttiä.
Aika harva asuu kummankaan lähellä. Minullakin on lähimpään joku 50 km. Nykyisillä bensan hinnoilla 100 km ajoa on yli 10 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miten voit ylipäänsä olla varma että suhde syntyy? Et niin mitenkään. Se on joka tapauksessa epävarmaa riippumatta siitä missä ne eksyt treffit pidetään. Et siis voi mennä kahvilaan koska kahvi ja pulla maksaa ehkä kolme euroa. Kotiterroristien ei käy koska naiset eivät niihin suostu. Joten missä te tapaatte niin ettei mene rahaa? Puiston penkillä, missä voi olla kaatosade tai pirun kylmä tai kanala tuuli tai sellainen hellepaahde ettei siellä kestä olla? Kirjastossa missä pitää olla hiirenhiljaa ettei häiritse muita? MISSÄ? "
Ikeassa tai Biltemassa. Niissä maksaa kahvi + kanelipulla 1€. Mansikkapehmis maksaa Ikeassa vain 90 senttiä.
Aika harva asuu kummankaan lähellä. Minullakin on lähimpään joku 50 km. Nykyisillä bensan hinnoilla 100 km ajoa on yli 10 euroa.
Voisin periaatteessa vaikka tarjota sen kahvin ihan oikeassa kahvilassa ja chia-vanukkaan päälle herra x:lle, jos treffit olisivat oikeasti tosi kiinnostavat, ja se jäisi siitä kiinni, että hän rahasyistä voisi mennä muualle kuin Ikeaan syömään 90 sentin mansikkapehmistä. Mutta toisaalta vaikeaa kuvitella tällaista skenaariota. Ehkä noin köyhä tai pihi herra saisi kuitenkin jäädä kotiinsa jyrsimään näkkileipää. Mikä nimittäin olisi suhteen tulevaisuus? Elättäisin herraa kuin pulleaa käenpoikasta?
"Ikeassa tai Biltemassa. Niissä maksaa kahvi + kanelipulla 1€. Mansikkapehmis maksaa Ikeassa vain 90 senttiä."
Onko noin saitoja ihmisiä oikeasti olemassa? Varmasti raskasta seuraa.
Kahvilassa on kova meteli ja kaikki kuuntelevat siellä toisten juttuja. Tiedän tän siitä kun joskus kävin kahviloissa, niin mun kaverit aina kuunteli muita asiakkaita ja sit naurettiin niitä dorkia jotka siellä oli.
Vihaan kahviloita. Sitä paitsi minä haluan nopeasti panemaan, sitä intoa ei paskat kahvilat nosta.
Vierailija kirjoitti:
"Ikeassa tai Biltemassa. Niissä maksaa kahvi + kanelipulla 1€. Mansikkapehmis maksaa Ikeassa vain 90 senttiä."
On siellä ikeankin kahvilassa ihmisiä kuuntelemassa. Ja itse liikkeessä vasta niitä ihmisiä onkin paljon. Ja ikeaankin pitää matkustaa jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kahvilassa on kova meteli ja kaikki kuuntelevat siellä toisten juttuja. Tiedän tän siitä kun joskus kävin kahviloissa, niin mun kaverit aina kuunteli muita asiakkaita ja sit naurettiin niitä dorkia jotka siellä oli.
Vihaan kahviloita. Sitä paitsi minä haluan nopeasti panemaan, sitä intoa ei paskat kahvilat nosta.
Vähän niin kuin me täällä nyt luetaan näitä juttuja, ja nauretaan näitä dorkia, mitä täällä on.
P@@emaan päästään, kunhan siirrytään tästä sohvalta makkariin. Nahkasohvalla p@@eminen ei just nyt napostele. Kahviloissa ei käydä varsinaisesti p@ointoa nostattamassa, vaan seurustelemassa, tapaamassa kavereita ja viettämässä muuten aikaa. Ei ole yleensä kova meteli, eikä uskota, että kukaan kuuntelee ainakaan tarkoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siellä ikeankin kahvilassa ihmisiä kuuntelemassa. Ja itse liikkeessä vasta niitä ihmisiä onkin paljon. Ja ikeaankin pitää matkustaa jotenkin.
Niinpä. Ja jos on noin vainoharhainen, niin silloinhan naapuritkin saattaa olla korva kiinni seinässä, jos joku daami suostuisi kotitreffeille. Eli sekään ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään enemmän nokipannukahveista ja ulkoilmasta.
Minäkin, mutta naiset eivät halua lähteä ensitreffeille keskelle erämaata, minkä hyvin ymmärrän.
Mä tulisin ilomielin. Jos ei tartte mennä kauhean kauas ekoilla treffeillä.
N51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän niin kuin me täällä nyt luetaan näitä juttuja, ja nauretaan näitä dorkia, mitä täällä on.
P@@emaan päästään, kunhan siirrytään tästä sohvalta makkariin. Nahkasohvalla p@@eminen ei just nyt napostele. Kahviloissa ei käydä varsinaisesti p@ointoa nostattamassa, vaan seurustelemassa, tapaamassa kavereita ja viettämässä muuten aikaa. Ei ole yleensä kova meteli, eikä uskota, että kukaan kuuntelee ainakaan tarkoituksella.
Joku voi kuvata kahvilassa puhelimella ne keskustelut, ja laittaa sen videon johonkin törkysivustolle.
"Yksi heistä muistuttaa ulkonäöltään Sofia Belfortia. Minun naisella tosin on isommat ja kauniimmat silmät."
Olisikohan Sofia Belfort otettu tästä vertailusta, jos hänet laitettaisiin vieretysten daamisi kanssa?