Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on perimmäinen syy, miksi et halua treffeille kahvilaan?

Vierailija
27.12.2025 |

Piheys, sosiaalisten tilanteiden pelko, vai mikä?

Kommentit (943)

Vierailija
901/943 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleeni: puhun eilen Tinderissä miehen kanssa, joka pyysi minua ulos. Sanoi, että voi viedä minut treffien jälkneen kotiin autollaan, niin ei tarvitse minun murehtia bussista. Kiitin, ja sanoin, etten kuitenkaan uskalla tuntemattomien kyytiin, mutta mies voi tilata minulle Uberin. Mies vastasi jotenkin näin: No sitten ei tarvitse mennä koko treffeille. Otan tuon sen verran isona loukkauksena, ettet muka uskalla tulla kyytiini! 

Pilasit itse pelkuruudellasi mahdollisuuden saada hyvän suhteen.

Vierailija
902/943 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua tuijotetaan ja kiusataan kahviloissa. Ei ole kivaa niin kuin jossain amerikkalaisessa romanttisessa komediassa kahvilassa. 

Älä huoli. Kukaan nainen ei tahdo treffeille miehen kanssa joka vapisee kakat housuissa jotain kahvilassa käyntiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/943 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lol. Sitten jäät yksin. Lopeta vinkuminen ja tyydy kohtaloosi. Tai sitten vaihtoehtoisesti opettelet menemään sinne kahvilaan. Normaalille ihmiselle se kahvilakäynti ei ole mikään riski vaan ihan tavallista elämää. "

Aion pyytää jatkossakin naista suoraan kotiini. Tähän mennessä toistakymmmentä eri naista on tullut kotiini treffeille, jotka kaikki ovat onnistuneet.

Mikä sinulla on sitten ongelma, kun saat niitä treffinaisia kotiisi?

Vierailija
904/943 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai haluan. Mut olen varattu, niin ei sovi.

Vierailija
905/943 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleeni: puhun eilen Tinderissä miehen kanssa, joka pyysi minua ulos. Sanoi, että voi viedä minut treffien jälkneen kotiin autollaan, niin ei tarvitse minun murehtia bussista. Kiitin, ja sanoin, etten kuitenkaan uskalla tuntemattomien kyytiin, mutta mies voi tilata minulle Uberin. Mies vastasi jotenkin näin: No sitten ei tarvitse mennä koko treffeille. Otan tuon sen verran isona loukkauksena, ettet muka uskalla tulla kyytiini! 

Hyvän suhteen? Ai miehen kanssa joka loukkaantuu noin pienestä kuin joku pieni haavoittuva poika? 

Vierailija
906/943 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan kahviloita. Olen itse huomannut, että juoksutreffit on se paras vaihtoehto. Siinä samalla selviää miten urheilullinen mies on, ja on ainakin jotain tekemistä. 

Vierailija
907/943 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen miehen kanssa kukaan ei halua suhteeseen. Hyvä että näytti oikeat karvansa ennen kuin tuo nainen ehti hänen kanssaan treffeille. 

Ihan sairaaltahan tuo ukko kuulostaa. Ei ole itsetunto kohdillaan ja ego hauras kuin lumihiutale. Varmaan pelkää chiavanukkaitakin. 

Ihan roska-luokan tyyppi selvästi. 

Vierailija
908/943 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No mikset sä voi tehdä sitä työtä ennen kahvilatreffejä? Ihan sustahan tuo on kiinni."

No kun Tinderissä naiset eivät suostu antamaan mitään henkilötietoja tai puhelinnumeroa. He haluavat vain nähdä nopealla aikataululla kahvilassa pelkän profiilin perusteella. Tällä tavalla he tekevät treffaamisen itselleen mahdollisimman mukavaksi seulomalla miehiä ja tunkevat samalla kaikki riskit ja p@skat miehen niskoille.

Mä olen nainen Tinderissä enkä kiirehdi treffeille. Eipä kiirehdi myöskään tuntemani muut naiset.

Kirjekavereitako sä sieltä etsit?

Vierailija
909/943 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Suurimmalla osalla ihmisistä on aivan hyvä onnistumisprosentti. Itse löysin nykyiseni viidensillä treffeillä, ja ne neljät ennen häntäkin olivat oikein hyviä treffejä. Sanoisin siis onnistumisprosentiksini 100%.

Ihan olen tavis 173cm ja ylipainoinen. En tosin pelkää chiaa, kahviloita tai sosiaalisia tilanteita. Uskoisin että naiset laskevat tämän suureksi plussaksi. 

Jos sulla ei treffit onnistu niin kannattaa miettiä mikä niiden epäonnisten treffien yhdistävä tekijä on. "

Hyvähän sun on, jos sulle kelpaa suhteeseen kuka tahansa läski. Mutta jos etsii paremman näköisiä naisia, niin onnistusprosentti laskee todella alas (kahvilatreffeillä).

Millä treffeillä on parempi onnistumisprosentti?

Kotitreffeillä on lähes 100%, koska se työ tehdään jo ennen

Joutuuhan se nainenkin käyttämään aikaa ja vaivaa päästäkseen treffipaikalle, joka voi olla monen mutkan takana. Jos treffit on ohi kymmenessä minuutissa eli kahvikupillisen ajan, niin reissu on ollut turha. En ihan usko, että sinulla alkaa seurustelusuhde ihan joka treffikerta.

Vierailija
910/943 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Lol. Sitten jäät yksin. Lopeta vinkuminen ja tyydy kohtaloosi. Tai sitten vaihtoehtoisesti opettelet menemään sinne kahvilaan. Normaalille ihmiselle se kahvilakäynti ei ole mikään riski vaan ihan tavallista elämää. "

Aion pyytää jatkossakin naista suoraan kotiini. Tähän mennessä toistakymmmentä eri naista on tullut kotiini treffeille, jotka kaikki ovat onnistuneet.

Sivusta. Uskon kyllä että näin on saattanut tapahtuakin! Mutta näiden naisten laatu tuskin on ollut kovin korkea :D Kukaan itsestään huoltapitävä ja korkean oman arvon omaava nainen ei tuohon suostu. 

Yksi heistä muistuttaa ulkonäöltään Sofia Belfortia. Minun naisella tosin on isommat ja kauniimmat silmät. Menin kyllä itse ensitreffeille Pietariin. Se oli valtava riski. Nainen olisi voinut tehdä oharit, mutta ei tehnyt. Kaikki venäläiset naiset ovat hoikkia ja kauniita.

Vierailija
911/943 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miten ihmiset ovat tahvoja, että tekevät treffamisesta niin vaikeaa. Yritän puhua heille järkeä päähän.

Vierailija
912/943 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta. Uskon kyllä että näin on saattanut tapahtuakin! Mutta näiden naisten laatu tuskin on ollut kovin korkea :D Kukaan itsestään huoltapitävä ja korkean oman arvon omaava nainen ei tuohon suostu. 

Yksi heistä muistuttaa ulkonäöltään Sofia Belfortia. Minun naisella tosin on isommat ja kauniimmat silmät. Menin kyllä itse ensitreffeille Pietariin. Se oli valtava riski. Nainen olisi voinut te

Lol. 😂

Oikein olet vielä ylpeä? Ahhahahahaha! 

Vierailija
913/943 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miten ihmiset ovat tahvoja, että tekevät treffamisesta niin vaikeaa. Yritän puhua heille järkeä päähän.

Kahvilaan meneminen ei ole vaikeaa kenellekään muulle kuin sinulle. 

Sä olet omituinen ö-sarjan ukko jota ei fiksu suomalaisnainen huoli, kukaan ei huoli miestä joka pitää kahvilaan menoa vaikeana. 

Vierailija
914/943 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kahvilatreffit on kaikkein helpoin tapa, joten käytän sitä jatkossakin.

Vierailija
915/943 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet se vaikeilija täällä. Näet vaikeutta paikoissa joissa sitä ei ole ja kehität sitä olemattomasta. 

Vierailija
916/943 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viime vuosien aikana käynyt ensitreffeillä 58 miehen kanssa. Miesten ikähaitari 32-47v. Lähes kaikki olivat ihan hyvinpalkatuissa töissä. Näistä treffeistä yksi oli maksuttomat kävelytreffit, sitten ehkä 5-6 kahvilassa, 5-6 lounastreffit, kolme brunssia ja loput ravintolaillallisia (kohtuuhintaisissa ravintoloissa). 

Minä tarjosin miehelle: yhden 16€ lounaan, yhden 34€ brunssin ja yhden 20€ burgerin (jota mies ei edes jaksanut syödä loppuun).

Minulle tarjottiin kahdesti lounaalla, kerran kahvilassa ja ehkä 6-7 kertaa illallisella. Eli n. 15% miehistä halusi tarjota minulle ensitreffeillä.

Oletko laskenut onnistumisprosenttiasi?

Vierailija
917/943 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kahvila tai baari on juuri se halpa ja vaivaton tapa molemmille. Pitää olla todella köyhä tai pihi, jos rahat ei riitä kahvikupilliseen tai oluttuoppiin. "

Mutta kannataako käyttää rahaa ja aikaa niin typerään asiaan kuin kahvilassa käkkimiseen ellei ole etukäteen varma syntyykö se suhde naisen kanssa? Se on se iso kysymys.

Miten voit ylipäänsä olla varma että suhde syntyy? Et niin mitenkään. Se on joka tapauksessa epävarmaa riippumatta siitä missä ne eksyt treffit pidetään. Et siis voi mennä kahvilaan koska kahvi ja pulla maksaa ehkä kolme euroa. Kotiterroristien ei käy koska naiset eivät niihin suostu. Joten missä te tapaatte niin ettei mene rahaa? Puiston penkillä, missä voi olla kaatosade tai pirun kylmä tai kanala tuuli tai sellainen hellepaahde ettei siellä kestä olla? Kirjastossa missä pitää olla hiirenhiljaa ettei häiritse muita? MISSÄ? 

Vierailija
918/943 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten voit ylipäänsä olla varma että suhde syntyy? Et niin mitenkään. Se on joka tapauksessa epävarmaa riippumatta siitä missä ne eksyt treffit pidetään. Et siis voi mennä kahvilaan koska kahvi ja pulla maksaa ehkä kolme euroa. Kotiterroristien ei käy koska naiset eivät niihin suostu. Joten missä te tapaatte niin ettei mene rahaa? Puiston penkillä, missä voi olla kaatosade tai pirun kylmä tai kanala tuuli tai sellainen hellepaahde ettei siellä kestä olla? Kirjastossa missä pitää olla hiirenhiljaa ettei häiritse muita? MISSÄ? "

Ikeassa tai Biltemassa. Niissä maksaa kahvi + kanelipulla 1€. Mansikkapehmis maksaa Ikeassa vain 90 senttiä.

Vierailija
919/943 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvän suhteen???!! Mies, joka ei tajua ettei yhdenkään naisen turvallisuussyistä  ikinä pidä lähteä ensimmäisillä treffeillä miehen autoon eikä asuntoon, ei todellakaan ole mikään löytö! Tuollaisen ääliön kanssa ei syntyisi hyvää suhdetta, ei edes keskinkertaista. Parempi näin, aikaa olisi tuhlaantunut hukkaan mokoman pääsin tapaamisessa. 
   Ei ole pelkuruutta vaan järjen käyttöä ettei mene tuntemattoman miehen autoon eikä asuntoon eikä kutsu tätä kotiinsa. Kysypä poliisien kantaa asiaan! Poliisit neuvovat nimenomaan järjestämään ensimmäiset treffit julkiselle paikalle. 
   Sitä paitsi:  jos nainen luottaa mieheen ja lähtee tämän autoon tai  asuntoon, ja sitten jotain pahaa tapahtuu, niin sinunlaisesi olisivat heti ensimmäisenä syyttämässä naista, että oma syysi, 

mitäs hölmö menit ventovieraan miehen matkaan. 

Vierailija
920/943 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki venäläiset naiset ovat hoikkia ja kauniita."

On tavallaan suloista nähdä kaikissa kauneutta. Mutta herranjestas. Et ole tainnut nähdä meidän rapun maatuskamummoja. Eivätkä ne nuoremmatkaan idättäret kaikki mitään kedon kauneimpia kukkia ole. Vaikka kauneus on toki katsojan silmässä, eikä makuasioista tule kiistellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme