Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on perimmäinen syy, miksi et halua treffeille kahvilaan?

Vierailija
27.12.2025 |

Piheys, sosiaalisten tilanteiden pelko, vai mikä?

Kommentit (955)

Vierailija
761/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllästynyt maksamaan kahveja naisille joilta ei saa edes irtopillua. Miksi nainen voi koskaan sanoa maksavansa miehenkin puolesta.

Tämäkin on jo jankutettu monesti: älä herranjestas maksa, jos et tahdo maksaa. Mikä ihmeen lapamato sinä olet? Se voi olla syynä siihen, ettei sitä pimpettiä irtoa. Yleensä kumpikin maksaa oman kahvinsa.

Vierailija
762/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kukaan nainen ei halua sellaista miestä, joka ei ole valmis ottamaan minkäänlaista riskiä elämässään saavuttaakseen elämässään jonkun tärkeän asian, kuten vaikkapa elämänsä rakkauden. Se nainen ei halua treffeille sellaisen miehen kanssa, joka jo lähtökohtaisesti suhtautuu häneen todennäköisenä rahan ja ajan tuhlauksena. Kun suhtaudut naiseen tuolla tavalla, siitä tulee helposti itseään toteuttava ennuste, ja se nainen etsii sinun sijaan itselleen uuden treffikumppanin, joka on valmis suhtautumaan häneen alusta pitäen tavoittelemisen arvoisena."

Miksi et itse ota riskiä, ja mene kotitreffeille? Kotitreffejä on tarkoitus aikaansaada miellyttävä ilmapiiri eikä suinkaan mitään ahdistavaa kokemusta.

Naiselle ahdistava kokemus on se, että on jumissa vieraan miehen kanssa paikassa, josta ei voi välittömästi häipyä ja jossa kukaan ei pääse avuksi, jos mies käy liian päällekäyväksi tai väkivaltaiseksi. Ihan sama millaisia suitsukkeita siellä polttelet tai pullia lämmittelet. Kun lähtökohtaisesti kotitreffimiehen ainoa motiivi on jahdata nainen kuin saalis jonnekin, jossa muut eivät häntä voi pelastaa eikä hän itse pääse pois kuten haluaisi, jotta mies voi väkisin saada mitä haluaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kukaan nainen ei halua sellaista miestä, joka ei ole valmis ottamaan minkäänlaista riskiä elämässään saavuttaakseen elämässään jonkun tärkeän asian, kuten vaikkapa elämänsä rakkauden. Se nainen ei halua treffeille sellaisen miehen kanssa, joka jo lähtökohtaisesti suhtautuu häneen todennäköisenä rahan ja ajan tuhlauksena. Kun suhtaudut naiseen tuolla tavalla, siitä tulee helposti itseään toteuttava ennuste, ja se nainen etsii sinun sijaan itselleen uuden treffikumppanin, joka on valmis suhtautumaan häneen alusta pitäen tavoittelemisen arvoisena."

Miksi et itse ota riskiä, ja mene kotitreffeille? Kotitreffejä on tarkoitus aikaansaada miellyttävä ilmapiiri eikä suinkaan mitään ahdistavaa kokemusta.

Tässä on aika moneen kertaan jo käyty läpi, miksei. Hyvä yritys, Mika M./Ihme örkki.

Vierailija
764/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No silloinhan ongelma on sinun ja treffikumppanisi keskustelutaidoissa eikä siinä treffipaikassa itsessään. Ihmiset, joilla on hyvät keskustelutaidot saavat kyllä helposti aikaan viihtyisän ilmapiirin siellä kahvilassakin. "

Joskus olen miettinyt, että pitäisikin sopia treffit tuollaiseen "pönötys" -paikkaan. Koska jos siitä huolimatta keskustelu on luontevaa ja rentoa, niin taidetaan tosiaan olla samalla aaltopituudella :D

Itse juttelen paikassa kuin paikassa, eikä kiinnosta jos kahvilassa nyt joku kuulee puheeni. En toisaalta siinä ensitreffeillä ole avautumassakaan mistään niin henkkoht asioista, joita en haluaisi sivullisten kuuluvan.

Mutta en halua enää kannatella yksinäni sitä keskustelua, olla yksinäni keksimässä yhteistä tekemistä jne. Pitäisi olla luonteeltaan samanlainen kuin minä.

Vierailija
765/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ne ovat meluisia paikkoja, lisäksi ärsyttää, kun kahvilan työntekijä käy aina välillä tyhjentämässä pöydästä vaikkapa jo tyhjiä astioita. Ovat myös liian julkisia tloja: ei yhtään kiinnosta kertoa henkilökohtaisista asioista, kun joka puolella on liikaa ulkopuolisia. Kaikenlisäksi olen allerginen, joten jos menen kahvilaan, tai mihinkään muuhun ravintolaan, niin pitää olla sellainen paikka, joka ilmoittaa tuotteidensa raaka-aineet netissä, jotta voin ajan kanssa itse katsoa mitä ylipäätään voin kyseisestä kuppilasta tilata. 

Et siis is ole koskaan käynyt kahvilassa? Koskaan ei ole työntekijä käynyt pöydästäni hakemassa astioita kahvilassa. Joka ikinen kahvila kertoo allergiajutut, sen sanelee jo Suomen laki. Kukaan ulkopuolinen ei ole sinun jutuistasi kiinnostunut, kahvilassa olet osa anonyymia massaa. 

Kahvilassa et koskaan selkeästi ole käynyt, mutta olisi mielenkiintoista tietää koska viimeksi olet käynyt kotisi ulkopuolella? Kasarilla? 

Vaikutat oikeasti huolestuttavalta, ihmiselle oikeasti tekee hyvää olla välillä muidenkin kanssa tekemisissä. Jos olet oikeasti erakko, niin sitten se kannattaa kertoa profiilissa jotta vältyt niiltä epäonnisilta treffeiltä. Suurin osa naisista kun haluaa olla muiden ihmisten kanssa tekemisissä eikä vain nököttää siellä metsätorpassa.

Kuuntele Vanhojapoikia Viiksekkäitä -biisi. 

"Suuri Saimaa mut naista sen rannoilta vaan
Ei näin tuuliseen saareen saa asettumaan
Kuten norpan on määrä myös Miikkulaisen
Olla sukunsa viimeinen" 

Voit miettiä että sinun epäsosiaaliseen elämääsi ei naista saa asettumaan. Määräsi on olla sukusi viimeinen jollet opettele sinne ihmisten ilmoille menemään. 

Vierailija
766/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvikupin hinta ja raiskatuksi ja pahoinpidellyksi joutumisen riski ei nyt ehkä ole ihan verrattavissa toisiinsa. Ihan poliisit varoittavat kotitreffeistä.

He covered my mouth and held up his fist, threatening to hurt me and smash my face in.

https://vpd.ca/crime-prevention-safety/online-dating-safety/

Vierailija
767/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sadistista tyydytystä olkiukkojen hakkaamisesta saavat naiset vois olla hiljaa, kun heiltä ei ole mitään kysyttykään. Mammat ovat taas ulisseet nelisenkymmentä sivua paskaa jostain kotitreffimiehistä aivanko se olisi kahvilatreffien ainoa vaihtoehto.

Ihan turha myös maalata mitään mielikuvia jostain hikikomorimiehistä ja misseistä, kun ei ne hikikomorit olisi siellä treffeillä muutenkaan ja katkerat vänisevät palstamammat eivät ole missiä nähneetkään. Ei yhdelläkään missillä ole tarvetta valittaa kahvilatreffeistä, seuraa kyllä riittää.

Kahvilatreffit sopivat kyllä minulle, kun parisuhde on vakiintunut, mutta ensimmäisillä treffeillä koen ne kylmiksi ja tunteettomiksi. Fiilis on kuin valtion viraston työhaastattelussa. Toki jos sellaisesta tykkää, mutta minä en.

Mistäs sinä sitten tykkäät? Tekstin tyylilaji on vähän sellainen, että varmaankin jostain tosi kivasta ja positiivisesta tekemisestä, ja että parisuhteen vakiintuminenkin on ihan kulman takana.

Olet kyllä oppinut oikein hienon termin, olkiukko. Se(kin) tosin vähän jo kärsii toistosta. 

Tekstin perusteella lähtisin heti suorilta kanssasi unelmadeiteille. Valitettavasti löysin jo mieheni tylsästi baarin terassilta. Sitä ennen kahviladeittailin ahkerasti pääosin ihan normaaleja, kivoja miehiä. Muutama luotikin tuli tosin kahvilaympäristön avulla väistettyä. 

Vierailija
768/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihraisen mummelin naamaa ei vaan jaksa katsoa!

Vierailija
769/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin mies joutuu kahvilatreffeillä

pelinappulaksi? Minkä pelin? Millä lailla? Millä perusteella miehen ja naisen tilanne olisi erilainen? 

Vierailija
770/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suurimmalla osalla ihmisistä on aivan hyvä onnistumisprosentti. Itse löysin nykyiseni viidensillä treffeillä, ja ne neljät ennen häntäkin olivat oikein hyviä treffejä. Sanoisin siis onnistumisprosentiksini 100%.

Ihan olen tavis 173cm ja ylipainoinen. En tosin pelkää chiaa, kahviloita tai sosiaalisia tilanteita. Uskoisin että naiset laskevat tämän suureksi plussaksi. 

Jos sulla ei treffit onnistu niin kannattaa miettiä mikä niiden epäonnisten treffien yhdistävä tekijä on. "

Hyvähän sun on, jos sulle kelpaa suhteeseen kuka tahansa läski. Mutta jos etsii paremman näköisiä naisia, niin onnistusprosentti laskee todella alas (kahvilatreffeillä).

Vierailija
771/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihraisen mummelin naamaa ei vaan jaksa katsoa!

Jos et jaksa niin et jaksa, ei ole pakko. Mutta kysymys oli siitä mikset halua tavata kahvilassa. Muuttuuko se naama toisenlaiseksi  treffipaikan myötä? 

Vierailija
772/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites jäähallitortut jo 20-vuotiaalla akalla, maistuuko?

Vierailija
773/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kahvikupin hinta ja raiskatuksi ja pahoinpidellyksi joutumisen riski ei nyt ehkä ole ihan verrattavissa toisiinsa. Ihan poliisit varoittavat kotitr"

Mitä ollaan puhuttu niistä päänupin sisäistä sarvipäistä, joka keksii niitä olkiukkoja.

Vierailija
774/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka ei lähde kahvilatreffeille ei pysty olemaan tarpeeksi hyvää keskusteluseuraa. 

Vierailija
775/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suurimmalla osalla ihmisistä on aivan hyvä onnistumisprosentti. Itse löysin nykyiseni viidensillä treffeillä, ja ne neljät ennen häntäkin olivat oikein hyviä treffejä. Sanoisin siis onnistumisprosentiksini 100%.

Ihan olen tavis 173cm ja ylipainoinen. En tosin pelkää chiaa, kahviloita tai sosiaalisia tilanteita. Uskoisin että naiset laskevat tämän suureksi plussaksi. 

Jos sulla ei treffit onnistu niin kannattaa miettiä mikä niiden epäonnisten treffien yhdistävä tekijä on. "

Hyvähän sun on, jos sulle kelpaa suhteeseen kuka tahansa läski. Mutta jos etsii paremman näköisiä naisia, niin onnistusprosentti laskee todella alas (kahvilatreffeillä).

Ja jos etsii fiksua ja huomaavaista miestä, niin onnistumisprosentti kotitreffejä ehdottavan miehen kanssa on nolla. Normaali mies ymmärtää miksi nainen haluaa ensitreffit julkiselle paikalle.

Vierailija
776/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos et jaksa niin et jaksa, ei ole pakko. Mutta kysymys oli siitä mikset halua tavata kahvilassa. Muuttuuko se naama toisenlaiseksi  treffipaikan myötä? "

Kyllä se muuttuu. Pakit ovat helpompi ottaa vastaan ilman mielipahaa, jos ensitreffit on järjestetty miehelle mieluisassa paikassa.

Vierailija
777/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voit kysyä baristalta tiskillä.

Mutta ehkä parempi, että pysyt vaan kotona. En usko, että kukaan nainen haluaa parisuhteeseen ihmisen kanssa, jolla on noin paljon ongelmia kahvilakin kanssa. Kuinka paljon ongelmia hän keksii naisessa ja parisuhteessa? Huhheijaa."

vau miten aggressiviinen persoona olet!

Teidätkö, että asiakaspalvelijat ei nykyisin tiedä tuotteiden raaka-aineita useinkaan. Se johtaa siihen, että kysyessäni on ko tässä sitä ja sitä, tai jos kysyn, että missä näistä ei ole sitä ja sitä, asiakaspalvelija katsoo minuun anovasti samalla sanoen, että "en ole varma, mun pitää varmaan käydä katsomassa tuolta takaa kansiosta" (ja jää odotamaan, että sanoisin, että ei se sitten haittaa, otan tän silti). Allergioiden kanssa ei vain voi toimia niin.  Jos saa katsoa   kotona valmiiksi, niin on myös jonossa seuraav

Voi hellanlettas, sitä leivosta ei ole mitään pakkoa tilata! Tilaa jotain sellaista jonka tiedät sinulle sopivan! Vaikkapa kahvi, tee tai kaakao! 

Ihminen, joka tekee ongelmia sinne missä niitä ei ole on todella raskasta seuraa. 

Vierailija
778/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahdon ja aion käydä jatkossakin. Icellit voivat lymytä kellarissaan poistuen vain ruokakauppaan äidin kanssa.

Miksi et voi jo viestitellessä voi pyytää miestä treffeille kahvilaan tai ravintolaan ja sanoa maksavasi kaiken? Minä ja muut miehet olemme kurkkuamme myöten kyllästyneitä maksamaan naisten kahvilassa käyntejä.

Vierailija
779/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites jäähallitortut jo 20-vuotiaalla akalla, maistuuko?

Jäähallitortut tunnistaa alepeukuilla itsensä! Aina saa nauraa!!!!!!

Vierailija
780/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle tarjouspulla/sipsipussi-miehelle kelpaa selvästi kuka tahansa kellä on pillu  ja pulssi.  Satuilee laatunaisista,mutta oikeasti siellä ovella on  rollattoria lykkivä,hampaaton, 200 kiloinen röökimuija.  Koska tällainen nainen tietää, että kahvilassa ne miehet lähtee karkuun. Mutta jos pääsee miehen kotiin tukkimaan eteisen,ei mies lähde mihinkään.

Naisella pitää olla ulkonäkö kunnossa. Se on 95% naisen viehätysvoimasta.

Sen näkee sieltä appista. Ei ole pakko lähteä treffeille sellaisen kanssa jonka ulkonäkö ei viehätä.