Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on perimmäinen syy, miksi et halua treffeille kahvilaan?

Vierailija
27.12.2025 |

Piheys, sosiaalisten tilanteiden pelko, vai mikä?

Kommentit (955)

Vierailija
741/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kahvila tai baari on juuri se halpa ja vaivaton tapa molemmille. Pitää olla todella köyhä tai pihi, jos rahat ei riitä kahvikupilliseen tai oluttuoppiin. "

Mutta kannataako käyttää rahaa ja aikaa niin typerään asiaan kuin kahvilassa käkkimiseen ellei ole etukäteen varma syntyykö se suhde naisen kanssa? Se on se iso kysymys.

Se täytyy jokaisen kohdallaan ihan itse ratkaista. Elämä on valintoja. Monen mielestä tosi typerää on käkkiä kotona odottamassa, että joku tulisi sieltä hakemaan. Harvemmin kun tulee. Vielä typerämpää monen mielestä on yrittää kuola suussa ja katkis kovana sitä p@@luwolttausta.

Vierailija
742/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voidaan tehdä yhteenveto siitä mikä on perimmäinen syy miksi miehet eivät käy kahvilatreffeillä. Se syy on siis liian huono onnistumisprosentti. Antaa nirsot naiset useammin miehille p1llua kahvilatreffien päätteeksi, niin johan alkaa ilmestyä valtavasti lisää miehiä kahvilatreffeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kannataako käyttää rahaa ja aikaa niin typerään asiaan kuin kahvilassa käkkimiseen ellei ole etukäteen varma syntyykö se suhde naisen kanssa? Se on se iso kysymys.

Kannattaa tietenkin, koska ilman treffejä julkisella paikalla ei ainakaan synny minkäänlaista suhdetta. En ymmärrä mikä tässä on joillekin miehille niin vaikeaa ymmärtää. Naista ei tule ilman, että nainen saa rauhassa tutkailla miehen olemusta ja käytöstä julkisella paikalla. Olen itsekin sopinut treffejä, joissa netin perusteella mies on ollut lähes ok ja treffit on sovittu, mutta kahvilassa istuu joku ihme örkki. Ne ovat olleet hyvin lyhyitätreffejä, ehkä minuutin kestoisia. 

Vierailija
744/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hinta.

M45

Suurin osa naisista haluaa miehen, jolle kahvikupin hinta silloin tällöin ei ole sen kummempi ongelma. 

Vierailija
745/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tietenkin, koska ilman treffejä julkisella paikalla ei ainakaan synny minkäänlaista suhdetta. En ymmärrä mikä tässä on joillekin miehille niin vaikeaa ymmärtää. Naista ei tule ilman, että nainen saa rauhassa tutkailla miehen olemusta ja käytöstä julkisella paikalla. Olen itsekin sopinut treffejä, joissa netin perusteella mies on ollut lähes ok ja treffit on sovittu, mutta kahvilassa istuu joku ihme örkki. Ne ovat olleet hyvin lyhyitätreffejä, ehkä minuutin kestoisia. 

Nirsoilla naisilla menevät kaikki miehet joka tapauksessa hylkyyn.

Vierailija
746/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei halua sellaista miestä, joka ei ole valmis ottamaan minkäänlaista riskiä elämässään saavuttaakseen elämässään jonkun tärkeän asian, kuten vaikkapa elämänsä rakkauden. Se nainen ei halua treffeille sellaisen miehen kanssa, joka jo lähtökohtaisesti suhtautuu häneen todennäköisenä rahan ja ajan tuhlauksena. Kun suhtaudut naiseen tuolla tavalla, siitä tulee helposti itseään toteuttava ennuste, ja se nainen etsii sinun sijaan itselleen uuden treffikumppanin, joka on valmis suhtautumaan häneen alusta pitäen tavoittelemisen arvoisena.

Vierailija
747/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen voi woltata suoraan kotiovelle.

Vierailija
748/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menisivät. Olen nykyisin naimisissa ihan onnellisesti. Mieheni ilmaantui sinne treffeille kauniisti pukeutuen ja käyttäytyi kohteliaasti ja ei vongannut. Ne örkit eivät olleet viitsineet vaihtaa urheiluhousuja edes pois saati että ajaneet partaansa. 

Vierailija
749/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa tämän ketjunkin perusteella vähän siltä, että siinä on paljon huonompi onnistumisprosentti kuin kahvilatreffeissä. Mutta mikäpä siinä, tykkäähän moni kalastaakin ihan vain huvikseen, vaikkei ikinä kalaa saisikaan.

Vaikuttaa myös siltä, että kotitreffiyritykset tarjoaa lähinnä joku ihme örkki tai potentiaalinen Mika M. Kumpikaan ei useimmille naisille se enstex toiveena oleva sulhoehdokas.

Vierailija
750/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ne ovat meluisia paikkoja, lisäksi ärsyttää, kun kahvilan työntekijä käy aina välillä tyhjentämässä pöydästä vaikkapa jo tyhjiä astioita. Ovat myös liian julkisia tloja: ei yhtään kiinnosta kertoa henkilökohtaisista asioista, kun joka puolella on liikaa ulkopuolisia. Kaikenlisäksi olen allerginen, joten jos menen kahvilaan, tai mihinkään muuhun ravintolaan, niin pitää olla sellainen paikka, joka ilmoittaa tuotteidensa raaka-aineet netissä, jotta voin ajan kanssa itse katsoa mitä ylipäätään voin kyseisestä kuppilasta tilata. 

Minulla on haastava ruokarajoite, eli en tosiaan voi syödä ihan missä tahansa. 

En näe tätä kuitenkaan mitään esteenä, kahvilatreffeillä kun voin ottaa ihan vaan kahvin tai vaikka limun. Syömään mennessä minulla todella tarkasti rajattu, missä voin turvallisesti syödä, niin tämänhän kerron aina, sama se kenen kanssa menen syömään. Jos ne paikat eivät toiselle käy, niin joudun toteamaan ettei valitettavasti sitten onnistu.

Vierailija
751/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät tietenkään mene. Mutta esimerkiksi epäsiistit ihme örkit, ulisevat incelit, omituiset yhden kahvikupin hinnasta kitisijät, ensitreffeillä vonkaajat, naisvihaajat, täydet tuppisuut ja käytöstapoja omaamattomat törpöt toki menevät heti hylkyyn.

Vierailija
752/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mies joutuu käymään keskimäärin 100 kertaa kahvilatreffeillä nirsojen naisten kanssa kunnes löytyy yksi nainen, joka tuntee romanttista kipinää miestä kohtaan."

Miten ihmeessä tämä 100 kertaa kahvilatreffeillä siis toteutuu, kun sitä yhtä kertaakaan ei siis niinku mitenkään pysty kahvilaan menemään, kuten tässä on noin 30 sivua vahvasti todisteltu? Ja mikä on toimiva ja tehokas vaihtoehto, jos esim. sinne wt-kotitreffeille ei kuitenkaan yleensä tule kuin satunnaiset oudot tyypit, jos nekään? Tämä homma ei nyt taaskaan ole aivan jiirissä sisäiseltä logiikaltaan. Tämän logiikkapuolen jankuttaminen alkaa tuntua jo aika työläältä.

Voisiko olla, että jollain muilla miehillä on sinua parempi onnistumisprosentti? Jos näin, mistä ihmeestä se voisi johtua?

Kyllä varmaan niillä nuorilla ja kaikista komeimmilla pitkillä häntäheikeillä on hyvä onnistumisprosentti, mutta he ovatkin erikoistuneet vain kärjen kasteluun eri naisten kanssa ja sen jälkeiseen ghoustaukseen. Itseluottamus kasvaa heillä onnistumisten myötä. 

Suurimmalla osalla ihmisistä on aivan hyvä onnistumisprosentti. Itse löysin nykyiseni viidensillä treffeillä, ja ne neljät ennen häntäkin olivat oikein hyviä treffejä. Sanoisin siis onnistumisprosentiksini 100%.

Ihan olen tavis 173cm ja ylipainoinen. En tosin pelkää chiaa, kahviloita tai sosiaalisia tilanteita. Uskoisin että naiset laskevat tämän suureksi plussaksi. 

Jos sulla ei treffit onnistu niin kannattaa miettiä mikä niiden epäonnisten treffien yhdistävä tekijä on. 

Vierailija
753/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kukaan nainen ei halua sellaista miestä, joka ei ole valmis ottamaan minkäänlaista riskiä elämässään saavuttaakseen elämässään jonkun tärkeän asian, kuten vaikkapa elämänsä rakkauden. Se nainen ei halua treffeille sellaisen miehen kanssa, joka jo lähtökohtaisesti suhtautuu häneen todennäköisenä rahan ja ajan tuhlauksena. Kun suhtaudut naiseen tuolla tavalla, siitä tulee helposti itseään toteuttava ennuste, ja se nainen etsii sinun sijaan itselleen uuden treffikumppanin, joka on valmis suhtautumaan häneen alusta pitäen tavoittelemisen arvoisena."

Miksi et itse ota riskiä, ja mene kotitreffeille? Kotitreffejä on tarkoitus aikaansaada miellyttävä ilmapiiri eikä suinkaan mitään ahdistavaa kokemusta.

Vierailija
754/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt maksamaan kahveja naisille joilta ei saa edes irtopillua. Miksi nainen voi koskaan sanoa maksavansa miehenkin puolesta.

Vierailija
755/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadistista tyydytystä olkiukkojen hakkaamisesta saavat naiset vois olla hiljaa, kun heiltä ei ole mitään kysyttykään. Mammat ovat taas ulisseet nelisenkymmentä sivua paskaa jostain kotitreffimiehistä aivanko se olisi kahvilatreffien ainoa vaihtoehto.

Ihan turha myös maalata mitään mielikuvia jostain hikikomorimiehistä ja misseistä, kun ei ne hikikomorit olisi siellä treffeillä muutenkaan ja katkerat vänisevät palstamammat eivät ole missiä nähneetkään. Ei yhdelläkään missillä ole tarvetta valittaa kahvilatreffeistä, seuraa kyllä riittää.

Kahvilatreffit sopivat kyllä minulle, kun parisuhde on vakiintunut, mutta ensimmäisillä treffeillä koen ne kylmiksi ja tunteettomiksi. Fiilis on kuin valtion viraston työhaastattelussa. Toki jos sellaisesta tykkää, mutta minä en.

Vierailija
756/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen perustamisessa nirsous nimenomaan on äärimmäisen hyvä asia. Ei ole mitään järkeä mennä yhteen sellaisen kumppaniehdokkaan kanssa, jonka kanssa ei ole kemiaa, jonka kanssa keskustelu ei luista ja jonka kanssa ei ole yhteinen arvomaailma ja tulevaisuudentavoitteet. 

Vierailija
757/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suurimmalla osalla ihmisistä on aivan hyvä onnistumisprosentti. Itse löysin nykyiseni viidensillä treffeillä, ja ne neljät ennen häntäkin olivat oikein hyviä treffejä. Sanoisin siis onnistumisprosentiksini 100%.

Ihan olen tavis 173cm ja ylipainoinen. En tosin pelkää chiaa, kahviloita tai sosiaalisia tilanteita. Uskoisin että naiset laskevat tämän suureksi plussaksi. 

Jos sulla ei treffit onnistu niin kannattaa miettiä mikä niiden epäonnisten treffien yhdistävä tekijä on. "

Sillä on jo paljon vaikutusta, jos toinen on olemukseltaan iloinen, on kiinnostunut esittämään kysymyksiä sille treffikumppanille, luo itsekin osiltaan sitä keskustelua jne.

Jos tunnelma on aina kuin työhaastattelussa, niin syynä voi olla se, että sälytät vastuun siitä keskustelusta sille treffikumppanille.

Vierailija
758/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi mitään, mutta näistä kotitreffimiehistä tulee lähinnä kahta mielikuvaa: pahempi on MikaM ja säälittävämpi Whale (elokuva, tsekatkaa, jos ette ole nähneet sitä). En ole ihan varma, kumpaa laitaa tässä ketjussa kirjoittaneet ovat vai ovatko noiden yhdistelmä.

Koita hoitaa se sarvipääsi, joka rakentaa niitä olkiukkoja, pois päänuppisi sisältä.

Miehessä, joka ei kahvilaan suostu on pakko olla jotain omituista koska kaikki normaalit miehet sinne kahvilaan uskaltautuvat. Kahvilafobia on todella harvinaista ja epänormaalia. 

Vierailija
759/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa tämän ketjunkin perusteella vähän siltä, että

Kotitreffeillä on onnistumisprosentti lähes 100%, koska niissä käy vain rohkeita naisia, joilla ei ole sarvipäitä päänupissa.

Vierailija
760/955 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sadistista tyydytystä olkiukkojen hakkaamisesta saavat naiset vois olla hiljaa, kun heiltä ei ole mitään kysyttykään. Mammat ovat taas ulisseet nelisenkymmentä sivua paskaa jostain kotitreffimiehistä aivanko se olisi kahvilatreffien ainoa vaihtoehto.

Ihan turha myös maalata mitään mielikuvia jostain hikikomorimiehistä ja misseistä, kun ei ne hikikomorit olisi siellä treffeillä muutenkaan ja katkerat vänisevät palstamammat eivät ole missiä nähneetkään. Ei yhdelläkään missillä ole tarvetta valittaa kahvilatreffeistä, seuraa kyllä riittää.

Kahvilatreffit sopivat kyllä minulle, kun parisuhde on vakiintunut, mutta ensimmäisillä treffeillä koen ne kylmiksi ja tunteettomiksi. Fiilis on kuin valtion viraston työhaastattelussa. Toki jos sellaisesta tykkää, mutta minä en.

No silloinhan ongelma on sinun ja treffikumppanisi keskustelutaidoissa eikä siinä treffipaikassa itsessään. Ihmiset, joilla on hyvät keskustelutaidot saavat kyllä helposti aikaan viihtyisän ilmapiirin siellä kahvilassakin.