Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi että! Kamala aggressio konvehtien syönnistä

Vierailija
27.12.2025 |

Eilen sama juttu. Väsyttää niin että tarvisi tunnin väliunet, silmät menee väkisin kiinni. Samalla ärtyneisyys huipussaan. Pienikin ääni ottaa hermoon ja tekee ihan mieli heittää jokin pieni tavara jonnekin kun jokin ärsyke osuu aisteihin. Sokeri on myrkkyä!

Tosi vaikea vastustaa makuulle menoa ja silmien sulkemista.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki syö suklaata jouluna. relaa!

Vierailija
2/17 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki syö suklaata jouluna. relaa!

Kyllähän minä relaan muina hetkinä. Konvehtien vaikutus ainakin minuun on uskomaton.

..kuinka paljon vähemmän olisi ollut riitaa aikoinaan parisuhteessa ilman jatkuvaa herkuttelua 🙄 Juhlapyhien ulkopuolella en enää syö makeaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko saat hiilareita arkena? Itse olen todella pahassa sokerikoukussa ja elämä meneekin sumussa ja pahassa olossa. Jännä, miten tuosta ei pääse eroon, vaikka yrittää. Hetkellisesti onnistunut aiemmin ja olotila on heti ihan eri.

Vierailija
4/17 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa sisältää reilusti raskasmetalleja yms. myrkkyjä, joten en ihmettele.

Vierailija
5/17 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri on saatanasta! Oikeassa suklaassa sitä ei ollut, mutta paha aine se on sekin. Azsteekit söivät sitä ja uhrasivat miljoonia sen vaikutuksen alaisena!

Vierailija
6/17 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liköörikonvehteja? Tulee humala?

Vierailija
7/17 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerihumala (sokerikooma) voi tulla aikuisellekin ja vaikkei diabetesta olisi. Ehkä se on elimistön viesti sinulle että mietit syömisiäsi.

Vierailija
8/17 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko saat hiilareita arkena? Itse olen todella pahassa sokerikoukussa ja elämä meneekin sumussa ja pahassa olossa. Jännä, miten tuosta ei pääse eroon, vaikka yrittää. Hetkellisesti onnistunut aiemmin ja olotila on heti ihan eri.

Hiilarien määrä vaihtelee budjetista riippuen. Suosin täysjyvää mutta olen lisännyt proteiinia ruokiin koska olo on parempi siten.

Olin sokerikoukussa. Sitten lopetin kaiken makean syönnin kuukaudeksi. Tuli niin hirveät vieroitusoireet että oli pidettävä (luontaisesti sokeria sisältävä) appelsiinimehu ruokavaliossa. Alkupäivinä join kolmekin 2,8dl lasillista sitä. Pian kuitenkin vain yhden lasillisen aamulla. Ja omenaa puuroon illalla.

Lisäapuna toimi riisipuuro +kaneli ja päivittäinen tunnin hikiliikunta. Oli pakko myös katsoa että ruoka oli muutakin kuin perunaa tai pastaa. Rahkaa tai maitoa niin pysyi nälkä poissa.

Ap

Vierailija
9/17 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh ne oli Fazerin klassikoita, koko rasia kahdessa osassa syötynä.

Ap

Vierailija
10/17 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja mun pojalla tulee tosi paha olo sokerista. Pojalla vielä hirveämpi oksetus. En ole koskaan syönyt karkkeja tai juonut limsoja. Poika ei aina kestä edes sokeroituja jogurtteja. Ole syömättä sitä suklaata ap, sun keho ei halua sitä!

Vierailija
11/17 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ja mun pojalla tulee tosi paha olo sokerista. Pojalla vielä hirveämpi oksetus. En ole koskaan syönyt karkkeja tai juonut limsoja. Poika ei aina kestä edes sokeroituja jogurtteja. Ole syömättä sitä suklaata ap, sun keho ei halua sitä!

Joo kyllä nyt aloin ajatella että pitääköhän se jättää kokonaan pois. Olen miettinyt sitä hiljakseen tässä viikkojen aikana jo ennestään.

Ap

Vierailija
12/17 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto te olette sekaisin! :D

Vierailija
13/17 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiilarien määrä vaihtelee budjetista riippuen. Suosin täysjyvää mutta olen lisännyt proteiinia ruokiin koska olo on parempi siten.

Olin sokerikoukussa. Sitten lopetin kaiken makean syönnin kuukaudeksi. Tuli niin hirveät vieroitusoireet että oli pidettävä (luontaisesti sokeria sisältävä) appelsiinimehu ruokavaliossa. Alkupäivinä join kolmekin 2,8dl lasillista sitä. Pian kuitenkin vain yhden lasillisen aamulla. Ja omenaa puuroon illalla.

Lisäapuna toimi riisipuuro +kaneli ja päivittäinen tunnin hikiliikunta. Oli pakko myös katsoa että ruoka oli muutakin kuin perunaa tai pastaa. Rahkaa tai maitoa niin pysyi nälkä poissa.

<

Pieni korjaus.. ei niinkään nälkä vaan olo kehossa pysyi tasapainoisempana kun oli/on normaali määrä proteiinia ruuassa. Nälän kanssa kävi itseasiassa niin että ruokahaluni hiipui. Piti nähdä vaivaa että söi päivien aikana tarpeeksi. Hajuaisti parani. Mielialan vaihdokset jäivät pois. Ajatusta vaativat tehtävät alkoivat sujua paljon paremmin. Kaikki oli paremmin.

Ap

Vierailija
14/17 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä osattomuus ja näköalattomuus iski konvehtien päälle.

Vierailija
15/17 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö nyt edes appelsiineina se mehu. Saat jotain hyötyäkin ja on se parempaakin. Appelsiinimehusta sokeri menee suoraan suoneen että soi. 

Vierailija
16/17 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on hillitön makeanhimo, mitä todennäköisemmin on elimistössä sinkin puute. Kokeile, jos syöt sinkkipitoisia ruokia enemmän, lähteekö makeanhimo.

Vierailija
17/17 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole likööriä nähnytkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän