pitääkö millaiset naiset alistuvasta miehestä?
nainen voi pikkusen komentaa pakottaa jne viedä. istua naamalle. ei eriteleikkejä eikä kahleita/ketjuja.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä, näitä subhenkisiä miehiä nyt vaan on enemmän kuin dominoivia naisia ja omat vaimot menettää kokonaan seksihalunsa mikäli mies osoittautuu alistumishaluiseksi, siksi aiheesta haaveillaan loputtomasti.
"He eivät ole miehiä vaan homoja."
Homoseksuaali kai haluaisi nimenomaan miehen alistavan itseään eikö naisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä mieslapanen, joka katsoo lukittuna kun panen muita on just parasta!
Syljen naamalle ja potkin kiveksille, ja "mies" vaan vinkuu ja nauttii. Jos on kiltisti, annan sträppäriä ja piiskaa.
Toki siis ihan hyödytön ja munaton tapaus, mutta tietääpähän paikkansa!
Mielenkiinnosta ihan kysyn, millaista tyydytystä/nautintoa saat tuollaisesta itse?
En mitään, mutta meillä onkin provider-suhde. Mies on alistettu myös taloudellisesti. Siirtää myös oman palkkansa tililleni, josta jaan hänelle käyttörahaa fiiliksen mukaan.
Itse tietysti panen ketä haluan, ja saan rahaa siitä. Jos tuo nahjus haluaa maksaa siitä, että nöyryytän häntä, maksakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä, näitä subhenkisiä miehiä nyt vaan on enemmän kuin dominoivia naisia ja omat vaimot menettää kokonaan seksihalunsa mikäli mies osoittautuu alistumishaluiseksi, siksi aiheesta haaveillaan loputtomasti.
"He eivät ole miehiä vaan homoja."
Homoseksuaali kai haluaisi nimenomaan miehen alistavan itseään eikö naisen?
Ei kaikki homot ole bottomeita :D Sun pitäis päästä jonkun ison karhuhomon käsittelyyn ni tiedät, miltä se alistettuna oleminen tuntuu.
Ja kyllä, väkisinkin tuntuu siltä että osa näistä aisureista on vaan bottom-homoja with extra steps. Ei voida myöntää, että se miehen iso kulli kiihottaa, joten annetaan sitten nussia omaa vaimoa kun ei pidemmälle uskalleta mennä. Kaikki parinvaihto ja ryhmä/swing-meininki ei ole tätä, mutta puhtaat aisankannattajat tuntuvat jotenkin olevan kaapissa jollain tasolla.
Olen 100 feministi, mutta rakasta ja himoitsen miestäni todellakin. Ej tajua teitä ääliömiehiä, jotka jatkuvasti naukuvat näistä feministeistä, että kauheet, kauheeta kamalaa, feministi. Miksi, siksikö että teidän valta-asema kenties vois vaikka tasaantua? Oi kamala mikä illuusio!
Totuus kuitenkin on, että ainakin puolet suomalaismiehistä uskoo, ettei naiset ole tasa-arvoisia vielä nytkään, vaan miehillä on täällä asia paremmin kuin naisilla.
Kysyin tässä pyhinä, kun tyttäremme tuli vävyehdokkaansa meille, että olenhuolissani oletko äitisi tavoin feministi, kun en ole sitä toitottanut.. hän sanoi että on tottakai, ja kun menossa naimisiin pitää oman sukunimensä, kuten minäkin aikoinani tein, ja meidän yhteiset lapset ovat myös saaneet minun sukunimeni, josta olen ylpeä.
Puolitotuutena olen sanonuttkin, että se että naisen pitää antaa oma nimensä pois, on vain miesten tapa merkata omakseen, plus ettei vanhat poikakaverit enää löydä omalla nimellä!
Ej tajua teitä ääliömiehiä, jotka jatkuvasti naukuvat näistä feministeistä, että kauheet, kauheeta kamalaa, feministi. Miksi, siksikö että teidän valta-asema kenties vois vaikka tasaantua? Oi kamala mikä illuusio!
Ei, vaan feministit ovat tyhmiä, siis paljon tyhmempiä kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin tässä pyhinä, kun tyttäremme tuli vävyehdokkaansa meille, että olenhuolissani oletko äitisi tavoin feministi, kun en ole sitä toitottanut.. hän sanoi että on tottakai, ja kun menossa naimisiin pitää oman sukunimensä, kuten minäkin aikoinani tein, ja meidän yhteiset lapset ovat myös saaneet minun sukunimeni, josta olen
Varma tapa vahvistaa, ettei isästä ole tarkkaa tietoa?
Mitä v****a nää sukunimi yms keskustelut tekee täällä seksipalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin tässä pyhinä, kun tyttäremme tuli vävyehdokkaansa meille, että olenhuolissani oletko äitisi tavoin feministi, kun en ole sitä toitottanut.. hän sanoi että on tottakai, ja kun menossa naimisiin pitää oman sukunimensä, kuten minäkin aikoinani tein, ja meidän yhteiset lapset ovat myös saaneet minun sukunimeni, josta olen
Varma tapa vahvistaa, ettei isästä ole tarkkaa tietoa?
Miksi haluat noin sanoa?Tuoko on miehekästä? Helvetti, molemmat ovat yhteisiä ja ihan tarkoituksella tehtyjä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä v****a nää sukunimi yms keskustelut tekee täällä seksipalstalla?
Täällä oli puhe dominoinnista, ja heti joku ehdottaa minulle melko suoraan, ettei lapsemme ole yhteisiä...Vainko siksi että olen pitänyt oman sukunimeni. Ja jos et halua lukea tasa-arvosta ja haluat vain haukkua feminismiä, kute ilmeisesti asia on, niin hypi yli!Tervemenoa.
Eikö nasiten ja miesten väliset suhteet kuulu seksiin? Mihin ne kuuluvat sitten maksullisille vai?
Kaikki liittyy kaikkeen.
Ja miehet sen feminismin aina täällä(kin) mainitsevat kuin pahana, ainakin itselleen. Ei riitä ajatusta siihen mitä se oikeasti naiselle ja koko yhteiskunnalle antaa.
Itse olen switch-nainen, eli tykkään sekä alistaa, että olla alistettuna. Tämmöisissä asioissa nimenomaan se valta-asema-aspekti kiihottaa. Ja se, että molemmat on mukana leikissä ja nauttii osastaan. Itse olen melko pienikokoinen, ja alistan itseäni suurempia miehiä, joten tarvittavan jännitteen luominen on lähinnä psykologista peliä. Koen erittäin kiihottavana sen, että mies on kuin sulaa vahaa kun komennan ja teen asioita hänelle (joista hän vastaavasti kiihottuu), ja käytän häntä oman tyydytykseni saamiseen.
Mainitsemasi kahleet on ihan jees, ei pakolliset kuitenkaan. Ja annan erittäin mielelläni kultaisen suihkun, suuhun varsinkin, se on yksi lempparijuttu!
Pääasiassa kuitenkin harrastan ihan "normi"seksiä, monipuolista sellaista.
On tämä kieli merkilliseksi mennyt. Ennen vanhan olis kysytty: millaiset naiset pitävät alistuvasta miehestä. Luin otsikon toisenkin kerran että ymmärsin mitä kysytään. Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nasiten ja miesten väliset suhteet kuulu seksiin? Mihin ne kuuluvat sitten maksullisille vai?
Kaikki liittyy kaikkeen.
Ja miehet sen feminismin aina täällä(kin) mainitsevat kuin pahana, ainakin itselleen. Ei riitä ajatusta siihen mitä se oikeasti naiselle ja koko yhteiskunnalle antaa.
Eikö tätä ymmärretä? Onko esim äitiysneuvola pahasta? Raiskaus avioliitossa kriminalisoitiin todella myöhään, oliko -70 luvulla. Naiset sentään saivat äänioikeuden, olikos sekin paha juttu? Voi jestas joitakin miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki liittyy kaikkeen.
Eikö tätä ymmärretä? Onko esim äitiysneuvola pahasta? Raiskaus avioliitossa kriminalisoitiin todella myöhään, oliko -70 luvulla. Naiset sentään saivat äänioikeuden, olikos sekin paha juttu? Voi jestas joitakin miehiä.
Ei ole neuvola tai äänioikeus huono asia, mutta painu sinne av:n puolelle jauhamaan niistä. Täällä haukutaan alistuvia puppelipoikia, jotka vikisevät fĕmakon tossun alla
Ah, feminismiä siis tod. tarvitaan!!