Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mies, joka haluaisi parisuhteesta perheen, mutta juuri siitä syystä en voi ruveta edes seurustelemaan

Vierailija
27.12.2025 |

Noiden kandidaattien kanssa joita on tarjolla. Ei sellainen yli 120-kiloinen nainen tule edes raskaaksi ja tämä ei edes ole vitsi tai trolli, vaan tämä on totaalista totta. En minä tarvi parisuhdetta vaan siihen, että on joku, pärjään ihan hyvin myös yksin. Jeesustellaan tässä sitten, että kun ei lapsia ja perheitä synny.

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, selitäpä Kyöstille:

Mikä on tämä surrealistinen tilanne, jossa 120-kiloiset naiset muka hinkuvat panemaan sinua?

Miten olet joutunut sellaiseen pinteeseen?  Miten ihmeessä? 

Uskon että moni oikea mies olisi riemuissaan, mutta sinä vingut ja piipität ja juokset karkuun kuin bambi.

Köpi 48

En ole sanonut, että hinkuvat panemaan, vaan parisuhteeseen. Nämähän ottaa käytännössä kenet tahansa, koska heidän mittapuussa 120-kiloinen mies on heille heidän omaa tasoaan parempi voitto. Esimerkiksi aika harvalla 90-kiloisella miehellä on 90-kiloinen nainen. Kyllä heidän naiset on sitä luokkaa 60 kg. Pidän itselle siis realistisena sellaista 90-kiloista naista.

Ap

No, minä olen 132-kiloinen nainen ja en kyllä haluaisi edes tutustua kaltaiseesi hyypiöön.

Vierailija
102/114 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, selitäpä Kyöstille:

Mikä on tämä surrealistinen tilanne, jossa 120-kiloiset naiset muka hinkuvat panemaan sinua?

Miten olet joutunut sellaiseen pinteeseen?  Miten ihmeessä? 

Uskon että moni oikea mies olisi riemuissaan, mutta sinä vingut ja piipität ja juokset karkuun kuin bambi.

Köpi 48

En ole sanonut, että hinkuvat panemaan, vaan parisuhteeseen. Nämähän ottaa käytännössä kenet tahansa, koska heidän mittapuussa 120-kiloinen mies on heille heidän omaa tasoaan parempi voitto. Esimerkiksi aika harvalla 90-kiloisella miehellä on 90-kiloinen nainen. Kyllä heidän naiset on sitä luokkaa 60 kg. Pidän itselle siis realistisena sellaista 90-kiloista naista.

Ap

No, minä olen 132-kiloinen nainen ja en kyllä ha

Sinulle nyt saisi varmaan laittaa tunkin ulompien häpyhuulien väliin, että reiälle asti pääsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde hakemaan vaimo muusta maasta sitten

Vierailija
104/114 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinderit ja muut tarjoaa jokaiselle oman tasoisia matcheja. Suurin osa naisista etaii parisuhdetta, eli jos vastakaikua tosiaan tulee vain 120kg naisilta niin ensimmäinen askel on katsoa peiliin ja miettiä miten parantaa omaa tasoa niin että kiinnostuneita on enemmän. 

Vierailija
105/114 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet liian suora ja rehellinen. Naisille kelpaa paremmin lipevät jännä-joonakset, jotka panevat ja sitten dumppaavat. Koko mieskunta syyllistetään silloinkin. 95 kg lähihoitaja ihmetelee, kun se salilla käyvä 85 kg jäntevä muna-make ei ollutkaan vakavissaan kiinnostunut lölleröstä lähihoitsusta. Olipa kerrassaan todellinen yllätys.

Vierailija
106/114 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde hakemaan vaimo muusta maasta sitten

usko tai älä, kyllä muuallakin vähän katsotaan millaisen prinssin kanssa avioon astellaan, vaikka olisikin tähtäimessä länsimainen elintaso ja passi.

Jos oikeasti vain 120kg naisehdokkaita on tarjolla, niin kyllä aloittajan itsensä on oltava melkoinen quasimodo myös.

Vierailija
107/114 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tinderit ja muut tarjoaa jokaiselle oman tasoisia matcheja. Suurin osa naisista etaii parisuhdetta, eli jos vastakaikua tosiaan tulee vain 120kg naisilta niin ensimmäinen askel on katsoa peiliin ja miettiä miten parantaa omaa tasoa niin että kiinnostuneita on enemmän. 

En käytä Tindereitä saati muita deittipalveluita. Riittää kun olen vierestä sen menon nähnyt.

Ap

Vierailija
108/114 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutku se naisilla on niin, että jos henkinen puoli ällöttää, ällöttää myös fyysinen. Vaikka tyyppi  olisi mr. Maailma. Jos henkinen puoli ei ällötä, on fyysinenkin puoli ihana. Vaikka tyyppi olisi lyhyt, vähän paksu ja kalju. Mutta jos on ihana rakas niin on ihana.

Vierailija
109/114 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutku se naisilla on niin, että jos henkinen puoli ällöttää, ällöttää myös fyysinen. Vaikka tyyppi  olisi mr. Maailma. Jos henkinen puoli ei ällötä, on fyysinenkin puoli ihana. Vaikka tyyppi olisi lyhyt, vähän paksu ja kalju. Mutta jos on ihana rakas niin on ihana.

Aika pitkälti näin se menee meillä täysijärkisillä miehilläkin. Miehillä toki täysijärkisyys on merkittävästi harvinaisempi ominaisuus kuin naisilla.

Vierailija
110/114 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en taas voine löytää seurustelukumppania kun kaikki omanikäiset ja siihen lisää 5 vuotta (miehet) haluavat perheen. En halua itse lapsia vaan rakastava parisuhde, jossa kannustetaan toinen toisiamme unelmien tavoittelussa riittää. Toisaalta viihdyn mainiosti sinkkunakin. Mutta sellainen superystävä/halikaveri/ehkä seurustelukumppani olisi tosi kiva lisä. N33

Vierailija
111/114 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en taas voine löytää seurustelukumppania kun kaikki omanikäiset ja siihen lisää 5 vuotta (miehet) haluavat perheen. En halua itse lapsia vaan rakastava parisuhde, jossa kannustetaan toinen toisiamme unelmien tavoittelussa riittää. Toisaalta viihdyn mainiosti sinkkunakin. Mutta sellainen superystävä/halikaveri/ehkä seurustelukumppani olisi tosi kiva lisä. N33

Jos ei halua edes perhettä, niin mitä unelmia on joita tavoitella?

Vierailija
112/114 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei halua edes perhettä, niin mitä unelmia on joita tavoitella?

Siis oikeasti? Yhteiset kokemukset, arki ja juhla. Toisen tukeminen ja yhteisten unelmien työstäminen (kiinnostuksen kohteita itselläni matkustelu, hyvinvointi, luonto, patikointi, musiikki, liikunta jne.)Elämän ihmettely ja samanlainen huumori. Sellaisten asioiden eteenpäinvieminen mitä ei tulisi yksin tehtyä. Esim asuminen hetken aikaa ulkomailla, oman yhteisen kodin rakentaminen ja ylipäänsä uusien asioiden kokeilu. Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo. N33

Vierailija
113/114 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä leipurina, asun kumputiellä ja kakutkin leivon siellä. 

Ap

Vierailija
114/114 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä leipurina, asun kumputiellä ja kakutkin leivon siellä. 

Ap

Ja hiivat saanee sun pillusta.