Olen mies, joka haluaisi parisuhteesta perheen, mutta juuri siitä syystä en voi ruveta edes seurustelemaan
Noiden kandidaattien kanssa joita on tarjolla. Ei sellainen yli 120-kiloinen nainen tule edes raskaaksi ja tämä ei edes ole vitsi tai trolli, vaan tämä on totaalista totta. En minä tarvi parisuhdetta vaan siihen, että on joku, pärjään ihan hyvin myös yksin. Jeesustellaan tässä sitten, että kun ei lapsia ja perheitä synny.
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, selitäpä Kyöstille:
Mikä on tämä surrealistinen tilanne, jossa 120-kiloiset naiset muka hinkuvat panemaan sinua?
Miten olet joutunut sellaiseen pinteeseen? Miten ihmeessä?
Uskon että moni oikea mies olisi riemuissaan, mutta sinä vingut ja piipität ja juokset karkuun kuin bambi.
Köpi 48
En ole sanonut, että hinkuvat panemaan, vaan parisuhteeseen. Nämähän ottaa käytännössä kenet tahansa, koska heidän mittapuussa 120-kiloinen mies on heille heidän omaa tasoaan parempi voitto. Esimerkiksi aika harvalla 90-kiloisella miehellä on 90-kiloinen nainen. Kyllä heidän naiset on sitä luokkaa 60 kg. Pidän itselle siis realistisena sellaista 90-kiloista naista.
Ap
No, minä olen 132-kiloinen nainen ja en kyllä ha
Sinulle nyt saisi varmaan laittaa tunkin ulompien häpyhuulien väliin, että reiälle asti pääsee.
Lähde hakemaan vaimo muusta maasta sitten
tinderit ja muut tarjoaa jokaiselle oman tasoisia matcheja. Suurin osa naisista etaii parisuhdetta, eli jos vastakaikua tosiaan tulee vain 120kg naisilta niin ensimmäinen askel on katsoa peiliin ja miettiä miten parantaa omaa tasoa niin että kiinnostuneita on enemmän.
Ap, olet liian suora ja rehellinen. Naisille kelpaa paremmin lipevät jännä-joonakset, jotka panevat ja sitten dumppaavat. Koko mieskunta syyllistetään silloinkin. 95 kg lähihoitaja ihmetelee, kun se salilla käyvä 85 kg jäntevä muna-make ei ollutkaan vakavissaan kiinnostunut lölleröstä lähihoitsusta. Olipa kerrassaan todellinen yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Lähde hakemaan vaimo muusta maasta sitten
usko tai älä, kyllä muuallakin vähän katsotaan millaisen prinssin kanssa avioon astellaan, vaikka olisikin tähtäimessä länsimainen elintaso ja passi.
Jos oikeasti vain 120kg naisehdokkaita on tarjolla, niin kyllä aloittajan itsensä on oltava melkoinen quasimodo myös.
Vierailija kirjoitti:
tinderit ja muut tarjoaa jokaiselle oman tasoisia matcheja. Suurin osa naisista etaii parisuhdetta, eli jos vastakaikua tosiaan tulee vain 120kg naisilta niin ensimmäinen askel on katsoa peiliin ja miettiä miten parantaa omaa tasoa niin että kiinnostuneita on enemmän.
En käytä Tindereitä saati muita deittipalveluita. Riittää kun olen vierestä sen menon nähnyt.
Ap
Mutku se naisilla on niin, että jos henkinen puoli ällöttää, ällöttää myös fyysinen. Vaikka tyyppi olisi mr. Maailma. Jos henkinen puoli ei ällötä, on fyysinenkin puoli ihana. Vaikka tyyppi olisi lyhyt, vähän paksu ja kalju. Mutta jos on ihana rakas niin on ihana.
Vierailija kirjoitti:
Mutku se naisilla on niin, että jos henkinen puoli ällöttää, ällöttää myös fyysinen. Vaikka tyyppi olisi mr. Maailma. Jos henkinen puoli ei ällötä, on fyysinenkin puoli ihana. Vaikka tyyppi olisi lyhyt, vähän paksu ja kalju. Mutta jos on ihana rakas niin on ihana.
Aika pitkälti näin se menee meillä täysijärkisillä miehilläkin. Miehillä toki täysijärkisyys on merkittävästi harvinaisempi ominaisuus kuin naisilla.
Itse en taas voine löytää seurustelukumppania kun kaikki omanikäiset ja siihen lisää 5 vuotta (miehet) haluavat perheen. En halua itse lapsia vaan rakastava parisuhde, jossa kannustetaan toinen toisiamme unelmien tavoittelussa riittää. Toisaalta viihdyn mainiosti sinkkunakin. Mutta sellainen superystävä/halikaveri/ehkä seurustelukumppani olisi tosi kiva lisä. N33
Vierailija kirjoitti:
Itse en taas voine löytää seurustelukumppania kun kaikki omanikäiset ja siihen lisää 5 vuotta (miehet) haluavat perheen. En halua itse lapsia vaan rakastava parisuhde, jossa kannustetaan toinen toisiamme unelmien tavoittelussa riittää. Toisaalta viihdyn mainiosti sinkkunakin. Mutta sellainen superystävä/halikaveri/ehkä seurustelukumppani olisi tosi kiva lisä. N33
Jos ei halua edes perhettä, niin mitä unelmia on joita tavoitella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua edes perhettä, niin mitä unelmia on joita tavoitella?
Siis oikeasti? Yhteiset kokemukset, arki ja juhla. Toisen tukeminen ja yhteisten unelmien työstäminen (kiinnostuksen kohteita itselläni matkustelu, hyvinvointi, luonto, patikointi, musiikki, liikunta jne.)Elämän ihmettely ja samanlainen huumori. Sellaisten asioiden eteenpäinvieminen mitä ei tulisi yksin tehtyä. Esim asuminen hetken aikaa ulkomailla, oman yhteisen kodin rakentaminen ja ylipäänsä uusien asioiden kokeilu. Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo. N33
Olen töissä leipurina, asun kumputiellä ja kakutkin leivon siellä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä leipurina, asun kumputiellä ja kakutkin leivon siellä.
Ap
Ja hiivat saanee sun pillusta.
No, minä olen 132-kiloinen nainen ja en kyllä haluaisi edes tutustua kaltaiseesi hyypiöön.