Äiti ei pidä siitä että käytän pitsialushousuja
Olen yli 40v. Äiti mielestä minun ei pitäisi käyttää pitsialushousuja.
No, en aio totella :D
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan on pakko olla kehitysvammainen koska ei yleensä tuon ikäisenä pitäisi olla kiinnostunut mitä äiti sanoo tommosesta asiasta
Mä oon 36 ja käytän välillä stringejä ja se on mutsille ok ja jos ei olisi niin mua ei p*skaakaan kiinnostaisi
Olet kuitenkin kysynyt mutsiltasi onko asia ok?
En todellakaan on jopa itse antanut niitä mulle
Jos mutsisi kiihottuu sinusta ja stringeistä?
Vierailija kirjoitti:
Kävin minäkin mutsin kanssa vaate ostoksilla ja mutsi maksoi kun olin kaksikymppinen nuorimies ja köyhä opiskelija. Riisuin sovitus kopissa alushoususilleen ja mutsi toi minulle vaatteita sovitettavaksi. Ärsytti kun mutsi veti tullessaan sovituskopin verhon melkein kokonaan auki ja totesi ääneen että tarvitset näköjään uusia alusvaatteitakin. Hävetti. Ja lähistöllä olevia naisia näytti huvittavan.
Mulla oli samassa tilanteessa äidin lisäksi tyttöystävä ja anoppi katsomassa.
Jätit kertomatta, että äitisi myös nuolee spermasta valuvan kullisi kun olet runkannut ja hikiset pallisi kesäiltaisin. Te kullihutsut jätätte aina kertomatta olennaisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin minäkin mutsin kanssa vaate ostoksilla ja mutsi maksoi kun olin kaksikymppinen nuorimies ja köyhä opiskelija. Riisuin sovitus kopissa alushoususilleen ja mutsi toi minulle vaatteita sovitettavaksi. Ärsytti kun mutsi veti tullessaan sovituskopin verhon melkein kokonaan auki ja totesi ääneen että tarvitset näköjään uusia alusvaatteitakin. Hävetti. Ja lähistöllä olevia naisia näytti huvittavan.
Kiva. Söpöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla taas äiti ei tykkää että käytän rikkinäisiä tai likaisia alushousuja. M32
Mistä se äiti sen tietää?
Kyllä pikku mammanpoikien äidit tietävät ihan kaiken. Aina ja ikuisesti äitin pikkupoika niin eihän sillä nyt mitään salaisuuksia ja ikiomia asioita voi koskaan olla,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs pari naapurin rouvaa ja muutama naispuolinen työkaveri?
Ei ollut enempää porukkaa mukana. Tyttöystävän sisko oli mukana mutta se oli toisessa kopissa sovittamassa vaatteita itselleen. Eikä siihen kopin ovi aukkoon kolmea enempää mahtunutkaan. Saatto se toki nähä joku muukin asiakas.
Olet kuitenkin kysynyt mutsiltasi onko asia ok?