Äiti ei pidä siitä että käytän pitsialushousuja
Olen yli 40v. Äiti mielestä minun ei pitäisi käyttää pitsialushousuja.
No, en aio totella :D
Kommentit (70)
Yleensä olen lääkärissä riisunut vain alushoususillani. Mut kerran lääkäri tutki peräreikääni peräpukamien takia. Silloin olisin halunnut että äiti ei ole vieressä. M32
Käytkö pena useinkin äipän vaatekaapilla? Osta itse omat pöxys.
Vierailija kirjoitti:
Ei äiti päätä, millaiset alushousut hänen nelikymppisellä pojallaan on.
Kyllä äiti päättää kun peräkammarin poika asuu vielä kotona.
Minulla on myös sukkanauhaliivit, mutta äiti sanoo, että ei aikuiset miehet käytä sellaisia 😟
Äiti on väärässä... onhan
Naiset tässä keskustelussa näkyy olevan loisto miehiä. Kysykää ihmeessä ovatko he vapaita! Epäilen että ovat jos ei äitiä lasketa.
Joistakin miehistä tuollaista voi uskoakkin. Onko aloittaja nainen vai mies?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä olen lääkärissä riisunut vain alushoususillani. Mut kerran lääkäri tutki peräreikääni peräpukamien takia. Silloin olisin halunnut että äiti ei ole vieressä. M32
No eiköhän äitisi ole nähnyt paljaan takapuolesi monta kertaa aijemmin.
Kävin minäkin mutsin kanssa vaate ostoksilla ja mutsi maksoi kun olin kaksikymppinen nuorimies ja köyhä opiskelija. Riisuin sovitus kopissa alushoususilleen ja mutsi toi minulle vaatteita sovitettavaksi. Ärsytti kun mutsi veti tullessaan sovituskopin verhon melkein kokonaan auki ja totesi ääneen että tarvitset näköjään uusia alusvaatteitakin. Hävetti. Ja lähistöllä olevia naisia näytti huvittavan.
Vierailija kirjoitti:
Kävin minäkin mutsin kanssa vaate ostoksilla ja mutsi maksoi kun olin kaksikymppinen nuorimies ja köyhä opiskelija. Riisuin sovitus kopissa alushoususilleen ja mutsi toi minulle vaatteita sovitettavaksi. Ärsytti kun mutsi veti tullessaan sovituskopin verhon melkein kokonaan auki ja totesi ääneen että tarvitset näköjään uusia alusvaatteitakin. Hävetti. Ja lähistöllä olevia naisia näytti huvittavan.
Minä olisin kuollut häpeästä.
Taidat olla vähän nuorempi. Laita paksut alkkarit näin talvella. Sitten ymmärrät kun saat ensimmäisen virtsatietulehduksen. Se voi sitten uusia yllättäen. Ettäs tiedät.
Kaikkea sitä esitetään täällä vauvalassa.
Tässä taas miehiä mollataan. Näin sanottiin ennen, nyt se on ras-is-mia.
Miehet terästykää.
Oma vikanne miehet! Jos ette osaa ilman äitiä huolehtia alushousuistanne.
Aloittaja kuulostaa seksikkäältä. Minkä värisiä pitsipöksyjä mieluiten käytöt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin kuollut häpeästä.
Minä myös!
Jos minä olisin ollut se lähellä oleva nainen olisin kuollut nauruun.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on suloista.
Myös minusta tuo on kyllä jotenkin suloista. Vaikka noloa myös.
Aloittajan on pakko olla kehitysvammainen koska ei yleensä tuon ikäisenä pitäisi olla kiinnostunut mitä äiti sanoo tommosesta asiasta
Mä oon 36 ja käytän välillä stringejä ja se on mutsille ok ja jos ei olisi niin mua ei p*skaakaan kiinnostaisi
Sopiiko kysyä mitä intiimejä paikkoja lääkäri tutki äitisi nähden?