Äiti ei pidä siitä että käytän pitsialushousuja
Olen yli 40v. Äiti mielestä minun ei pitäisi käyttää pitsialushousuja.
No, en aio totella :D
Kommentit (38)
Olen mielummin äidin kanssa samaa mieltä kun kuuntelen motkotusta. Vaikka en ite niin välitä millaiset alushousut mulle on. M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla taas äiti ei tykkää että käytän rikkinäisiä tai likaisia alushousuja. M32
Mistä se äiti sen tietää?
Äiti on ollut mukanani lääkärissä ja vaate ostoksilla missä olen joutunut vähentään vaatteita. Äiti pesee myös pyykkini. M32
Siis äitisi tulee mukaan vastaanottohuoneeseen ja sovituskoppiin?
Teillä on tavanomaista läheisempi suhde.
Hienoa, ap. Alkaisi vähitellen olla jo aika itsenäistyä mamman hoteista.
Vierailija kirjoitti:
Minulla taas äiti ei tykkää että käytän rikkinäisiä tai likaisia alushousuja. M32
Minun homokaverini ei tykkää myöskään kusenpolttamista rikkipierryistä kalsareistani.
Vierailija kirjoitti:
Teillä on sitten outo perhe; Sinä kerrot äidillesi, millaisia aluspöksyjä käytät ja äiti oikein kiinnostuneena seuraa asiaa...
Isä on vielä äitiäkin kiinnostuneempi kalsareistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on keltaista edessä ja ruskeaa takana.
Lopeta! Minulla ottaa eteen.
Vierailija kirjoitti:
Stringien takanaru on aina kakassa heti kertapierasulla. Mikä neuvoksi?
Pihkatulppa pymppyyn!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on keltaista edessä ja ruskeaa takana.
Lopeta! Minulla ottaa eteen.
Ihan vapautuneesti siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti on ollut mukanani lääkärissä ja vaate ostoksilla missä olen joutunut vähentään vaatteita. Äiti pesee myös pyykkini. M32
Onko siinä jotain kummallista? Aina äiti on ollut mukana. Helpompaa on lääkärissä kun äiti hoitaa puhumisen ja joo äiti tulee mukaan sovitus koppiin kun hän yleensä ostaa vaatteeni. M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä on sitten outo perhe; Sinä kerrot äidillesi, millaisia aluspöksyjä käytät ja äiti oikein kiinnostuneena seuraa asiaa...
Isä on vielä äitiäkin kiinnostuneempi kalsareistani.
Aika erikoinen perhe teillä. Onko isukki kiinnostunut siitä mitä on kalsarien sisäpuolella?
Äiti minua 10 vuotta nuorempi, koska isä meni uusiin naimisiin, kun edellinen tuli niin vanhaksi.
Pyyhkiikö äiti myös peppusi vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä jotain kummallista? Aina äiti on ollut mukana. Helpompaa on lääkärissä kun äiti hoitaa puhumisen ja joo äiti tulee mukaan sovitus koppiin kun hän yleensä ostaa vaatteeni. M32
Ei kai tuo oikeasti voi olla totta? Miksi haluat äitisi mukaan tuonne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä läheinen se suhde on ollut jo yli 42 vuotta.
En tiedä kysyittekö kaikki minulta. En varsinaisesti halua äitiä mukaan lääkäriin enkä sovitus koppiin. Mut en jaksa riidellä kuitenkaan asiasta. Eikä se nyt niin hirveästi haittaa jos äiti on mukana. Silloin kun lääkäri tutkii intiimejä paikkoja en haluaisi että äiti katsoo vieressä. Ja äiti ei pyyhi pyllyäni. M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se meidän parisuhteessa pyykit pesee.
M32
Minulla on pitsa-alushousut, syön ne aina käytön jälkeen