Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä arvosanan antaisit presidentti Trumpille?

Vierailija
27.12.2025 |

Presidentti Trumpin ensimmäinen vuosi on kohta pulkassa ja nyt voit antaa hänelle arvosanan. Kuinka hyvää työtä presidentti Trump on tehnyt amerikkalaisille ja Amerikan liittolaisille?

(4-10)

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on n. 150000000000000000000% huonompi pressa kuin kaikki edelliset pressat yhteensä.

(Prosenttilaskussa on noudatettu Trumpin itsensä prosenttilaskumatematiikkaa. Jos et ymmärrä sitä, syy on se, että olet luuseri.)

Vierailija
82/82 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon, että se on objektiivista. Saat kierrellä ja kaarrella miten haluat, mutta se käkkänä ei ole millään alueella tehnyt mitään hyvää. 

Eli pyöreä 0.

Jotain sellaista se käkkänä on kuitenkin tehnyt että on tullut valituksi maailman tämän hetken vaikutusvaltaisimman valtion presidentiksi ensin vuonna 2016 ja uudelleen vuonna 2024. Siis kaikkien niiden asioiden jälkeenkin mitä hän on tehnyt ja sanonut. Trump ei miellytä tippaakaan noin puolta yhdysvaltalaisista, mutta toista puolta hän jossain määrin on miellyttänyt. Ainakin sen verran että ovat nähneet hänet parempana vaihtoehtona Clintonille ja Harrisille.  

Trumpin kannattajissa on paljon idiootteja, mutta kaikki hänen äänestäjänsä eivät tällaisia ole. Olen itse tavannut ihan tavallisia amerikkalaisia jotka ovat Trumpia kertoneet kannattavansa. Osa näistä on korkeasti koulutettuja ja keskiluokkaisia, ei todellakaan mitään länsivirginialaisia punaniskoja, ei sellaisia joiden yleisesti ottaen ajatellaan olevan Trumpin kannattajia. Ja todennäköisesti Trumpia äänestäneistä suurin osa on juuri tällaisia. Jotain sellaista Trump on tehnyt että suuret massat ihan tavallisia amerikkalaisia ovat häntä äänestäneet ja edelleen häntä tukevat. Ja suurimmalle osalle näistä Trumpin on näin ollen täytynyt tehdä ainakin jotain hyvää. Voi olla että vuonna 2016 Trump äänestittiin osittain vahingossa presidentiksi, mutta en mitenkään näe että hänet oltaisiin voitu äänestää presidentiksi uudelleen vahingossa vuonna 2024.

Ja tämän ei ole tarkoitus olla Trumpin puolustus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän