Tänään kaupassa yksi lapsi pyysi, että voitaisiinko ostaa jotain hedelmiä. Ei kuulema jaksanut enää syödä suklaata.🥹
Mutta mitä vastasikaan lapsen äiti, no tämähän huokaisi kyllästyneenä, että nyt ei osteta mitään ylimääräistä ennen kuin on jouluherkut syöty.
Tämä mamma siis pakottaa lapsen syömään epäterveellisesti. Siitä mammasta kyllä huomasi, että on herkkuja vedetty. Oli sen verran tuhti täti!😡
Tajusin, että lasta harmitti hirmuisesti, ihan oli pieni ihminen surkeana siinä. Näin, miten hän itkuntuhruisin silmin katseli unelmoiden raikkaiden omenoiden ja appelsiinien perään.
Huomasin, että yksinäinen kyynel vierähti pitkin lapsen pehmeää nukkaposkea. Jäi kyllä ikävä fiilis!🙁
Kommentit (25)
Olisivat mandariineja voineet ostaa, nehän on perinteisiä uuden vuoden hedelmiä.
Purskahdin itkuun kun samaistun mitä hedelmät ovat jouluna kokeneet ennen kauppaan tuloa. Tietokoneeni hiirikin kastui kyynelvirrastani eilä toimi enää. Se on vain pelkkä roska! Minua itkettää sekin vielä enemmän - mielessäni kaikuu vain "roska, roska, roska..." 😭😭
Vierailija kirjoitti:
Purskahdin itkuun kun samaistun mitä hedelmät ovat jouluna kokeneet ennen kauppaan tuloa. Tietokoneeni hiirikin kastui kyynelvirrastani eilä toimi enää. Se on vain pelkkä roska! Minua itkettää sekin vielä enemmän - mielessäni kaikuu vain "roska, roska, roska..." 😭😭
😢
Että sellainen satu tällä kertaa! Huoh!
salaatti ja hedelmät on mun suosikki välipäivä herkku. aliarvostettu jouluherkku.vältän liikakiloja paastoamalla ennen joulua ja salaatti kuurilla joulun jälkeen.jouluna kuitenkin syön herkkuja.säilyy tasapaino.
Vierailija kirjoitti:
Niin🥹🐒💨
Keltaisten kiivien hinta on kolminkertainen vihreisiin kiiveihin nähden.
Isän kanssa oli aina kivempaa kaupassa käydä kun isä osti.
Valistunut äiti tiesi hedelmän olevan täynnä vaarallista sokeria, ja kotona oli vielä joulujauhelihaa, jouluvoita ja joulukananmunia syömättä.
Semmoinen iltasatu sitten tälle päivälle
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen iltasatu sitten tälle päivälle
Juu🥹
Vierailija kirjoitti:
Valistunut äiti tiesi hedelmän olevan täynnä vaarallista sokeria, ja kotona oli vielä joulujauhelihaa, jouluvoita ja joulukananmunia syömättä.
Fruktoosi on todellakin sinänsä haitallisempaa kuin glukoosi, mutta hedelmien kuidut tekevät fruktoosit selvästi vähemmän haitallista.
Tykkäät selvästi tuosta sanasta "itkuntuhruinen".
Vierailija kirjoitti:
Huoh!🐒💩
Vierailija kirjoitti:
Ei näin! 😡
No ei niin, aloittaja ei taas yhtään miettinyt paremmin mitä keksittyä paskaa suoltaisi palstalle.
Vierailija kirjoitti:
salaatti ja hedelmät on mun suosikki välipäivä herkku. aliarvostettu jouluherkku.vältän liikakiloja paastoamalla ennen joulua ja salaatti kuurilla joulun jälkeen.jouluna kuitenkin syön herkkuja.säilyy tasapaino.
Oikeenko on salaattikin kuurilla 🤔
suksi vtuun ja hyvää tulevaa vuotta sullekin
Ei näin! 😡