Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia toiminnallisten häiröiden poliklinikasta?

Vierailija
27.12.2025 |

Kokemuksia toiminnallisten häiröiden poliklinikasta? Sain lähetteen tuonne, koska sairastan neurologista sairautta

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/5 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hirveesti mitään pahaa tai hyvää sanottavaa. Ei ollut oiken tarjota muuta kuin psykiatrista tai vertaistuellista hoitoa eikä kumpikaan ollut mua varten. Eli sinänsä muuta apua en saanut kuin "lämmintä kättä" mutta henkilökunta oli mukavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hirveesti mitään pahaa tai hyvää sanottavaa. Ei ollut oiken tarjota muuta kuin psykiatrista tai vertaistuellista hoitoa eikä kumpikaan ollut mua varten. Eli sinänsä muuta apua en saanut kuin "lämmintä kättä" mutta henkilökunta oli mukavaa.

Miksi tarjotaan psykiatrista apua somaattiseen sairauteen?

4/5 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni pitkäaikaissairas saanut apua. Potilaan koko tilanne tutkitaan kunnolla. Sinne otetaan nimen omaan lievemmistä neurologisista oirekuvista kärsiviä ihmisiä, neurologian poli on enemmän niille joilla on jokin selkeä sairaus kuten MS-tauti tms. Eli tuolla kartoitetaan vähän laajemmin. Olen kuullut pelkkää hyvää.

🇺🇦🇮🇱

5/5 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarjotaan psykiatrista apua somaattiseen sairauteen?

Moni voi tarvita tukea sairauden kanssa elämiseen. Kaikki eivät sitä tietenkään tarvitse. 

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi