Millaista Helsingissä asuminen sinulle on?
Käytätkö paljon rahaa kaikkeen, vaiko maltillisesti?
Kerro arjestasi!
Kommentit (5)
Outo kysymys. No en käytä paljon rahaa kaikkeen, en ole rikas. Mutta pärjään hyvin ja elän normaalia elämää, olen aina asunut täällä.
Asun ekologisesti Helsingin kantakaupungissa, käytän lähipalveluja enkä tarvitse autoa. Olen enimmäkseen kotosalla.
Ihanaa, en voisi asua missään muualla ainakaan Suomessa. Kaikki kulttuuri, ravintolat ym. palvelut ovat melkein heti saatavilla, kun astuu ovesta ulos. Käytän aika paljon rahaa palveluihin, sitähän varten se on.
Olen viihtynyt jo vuodesta 1992. Minulla on perheeni kanssa iso perheasunto kantakaupungissa ja virka keskustassa. Tienaan ihan ok. Lapsen koulumatka on 350m ja oma työmatka 25min kävellen tai 10min fillarilla. Huonolla säällä voin etäillä. Asumiseen menee nyt 1200/kk, siinä on lainaa mukana, joka nyt tulee poismaksetuksi. Jää vastike n. 600/kk, neliöitä on 100. Rahaa menee vaihtelevasti. Ruokakauppaan tietenkin osansa, mutta kyllä me käydään maksullisissa harrastuksissa, uimahallissa, kuntosalilla. Välillä käydään erilaisissa lasten viihdepaikoissa Superparkeissa ja vastaavissa, niihin menee se satanen per kerta. Ulkona syödään ehkä kerran kuussa, jos ei lasketa, että käyn toki lounasravintoloissa viikottain.
Sellaista, että kaikki maanvlijelijät ovat vallanneet tämän.