Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö mitä naiset, elämä on kuormittavaa, kuolema ei

Vierailija
27.12.2025 |

Tehkää valitanne. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää se jo tänään

👩🏼🔧->🚆

Vierailija
2/9 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, täällä on ihanaa, ei ole koskaan paha ja itkuinen olo. On ihanaa. Tule. Odotan sinua avosylin. O

- Miki L. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n elämä vaikuttaa kuormittavalta, joten noudata omaa ohjettasi. Mun elämä on kivaa, rikasta, antoisaa ja nautinnollista.

N60

Vierailija
4/9 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen elämän kuuluu olla ihanaa prinsessaeloa pumpulissa jossa kaikki toiveet toteutuu ja tuodaan eteen kuten influenssereilla. 
N22

Vierailija
5/9 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoris jätti skitsofrenialääkkeet syömättä viikko sitten. 

Vierailija
6/9 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n elämä vaikuttaa kuormittavalta, joten noudata omaa ohjettasi. Mun elämä on kivaa, rikasta, antoisaa ja nautinnollista.

N60

Hauta on sinulla jo hyvin lähellä tuossa iässä. 

Vierailija
7/9 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Säälittävä tapaus.

Vierailija
8/9 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huorisjankkaaja saapui. Olet kuin junan vessa, monellakin tapaa. 

Vierailija
9/9 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N60

Vielä lähempänä se on sinulla, joka olet hoitamaton hullu. Teikäläiset kuolevat somaattisiin sairauksiin tai itsemurhiin noin 20 vuotta keskimääräistä aikaisemmin. Mulla on suvun geenien perusteella vielä lähes 40 vuotta hyvää elämää edessä :D ja elän sen, toisin kuin sinä. Sinä kitiset, vingut ja elät vain ruudun läpi, mutta mulla on ystäviä ja mielekästä tekemistä. Olen hyödyllinen, tarpeellinen ja rakastettu. Sinä et mitään niistä, poikaparka.

Vierailija
10/9 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N60

Vielä lähempänä se on sinulla, joka olet hoitamaton hullu. Teikäläiset kuolevat somaattisiin sairauksiin tai itsemurhiin noin 20 vuotta keskimääräistä aikaisemmin. Mulla on suvun geenien perusteella vielä lähes 40 vuotta hyvää elämää edessä :D ja elän sen, toisin kuin sinä. Sinä kitiset, vingut ja elät vain ruudun läpi, mutta mulla on ystäviä ja mielekästä tekemistä. Olen hyödyllinen, tarpeellinen ja rakastettu. Sinä et mitään niistä, poikaparka.

Naisten riski sairastua Alzheimerin tautiin on kolminkertainen miehiin verrattuna. Sairastumisen todennäköisyys kasvaa vaihdevuosien jälkeen. Tuore yhdysvaltalaistutkimus vihjaa, että naisilla on lisäksi aivoissaan enemmän tau-proteiineja ja beta-amyloideja, jotka molemmat on yhdistetty Alzheimerin taudin kehittymiseen. Asiasta uutisoi muiden muassa uutistoiminto UPI.
Alzheimerin tauti alkaa jopa 20 vuotta ennen kuolemaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme