Ihmiset eivät enää osaa rauhoittua jouluun
Tänä vuonna olen huomannut, että ihmiset eivät enää osaa rauhoittua joulunviettoon. Somesta näin, miten näille ihmisille joulu oli just ja just se aattoilta, ja joulupäivänä jo sitten taas lähdettiinkin shoppailemaan, hoitamaan kotiaskareita jne. Ja sitten voidaankin taas jo valittaa tasaisen harmaata arkea, kiirettä ja stressiä.
No kai se arki pakkaa päälle, jos ei edes jouluna malteta pysähtyä edes pariksi päiväksi ja olla vähän eri tavalla kuin arkena. Itse kävin äsken ekaa kertaa ruokakaupassa sitten aatonaaton, ja kyllä, nyt on levännyt olo.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Aikataulut teipataan liian täyteen, kiireinen arki ja joulu on joillekin kuin arki päivä.
Ei pit nyt kirjoittaa teipata vaan tupata..
Olen osittain samaa mieltä, mutta en tykkää sohvalla makaamisesta. Tykkään käydä juoksemassa, kävelyllä metsässä, avannossa, ja hiihtämässä (jos on lunta). Joululomalla onneksi on aikaa kaikkeen tuohon.
Hermoto käy näillä ylikierroksilla
Elämä on todella raskasta tällä hetkellä. Hermosto ei lepää. Hyvin ahdistunut 24/7. Siinä sitten kynttilöitä, vaahtokylpy ja samppanjaa, ehkä pari konvehtia....just joo