Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Temu-lahjoja annoit ja sait?

Vierailija
27.12.2025 |

Sain pari joulukoristetta ja puseron. 

Tänä vuonna löysin lahjat muualta, niin ei tarvinut ostaa sieltä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortteja sain temuun, hyvä niin

Vierailija
2/22 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortteja sain temuun, hyvä niin

Miten sinne voi ostaa lahjakortteja? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisareni lapsille ostin kaikenlaista, ihanaa kun on kerrankin varaa ostaa kunnon lahjoja.

Vierailija
4/22 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisareni lapsille ostin kaikenlaista, ihanaa kun on kerrankin varaa ostaa kunnon lahjoja.

Mä tein koko syksyn vähintään 60h työviikkoa, toisinaan enemmänkin, mutta ainakin pystyin ostamaan kotimaisia lahjoja. Sä lahjoitat työttömyyttä ja lapsettomuutta. Temusta hankitaan lahjat vain niille, joille toivotaan pahaa. 

Vierailija
5/22 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
6/22 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huijattiin  vain temussa. Yhdelläkään lahjaksi ostetulla tavaralla tehnyt mitään. Onneksi sain palautettua. Joutavaa roskaa kaikki! Enkä sano tätä musta maalatakseni ko. Puljua. Olen jo monta vuotta ostanut Kiinasta tavaraa mutta viimeaikoina on kyllä laatu huonontunut rajusti. En tilaa enää jatkossa ja onneksi Heinäkuussa tulee tullitkin noille pashapaketeille. Loppuu se krääsän myynti tolloille. Muovipaskoo kohta kaikkipaikat täynnänsä. Onneksi itse viisastuin!

Vierailija
7/22 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain valitettavasti korvakorut. Tässä nyt parannellaan korvannipukoita, nikkelireagenssi on postissa. Opin kerrasta, seuraavat temulahjat eivät jää edes huusholliin, laitan poistoon. Reilumpaa kuin laittaa kirppikselle.

Vierailija
8/22 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää temuttajat, mielummin vaikka kaupasta tavallinen suklaalevy kuin temu krääsää, paljon huonoja tuotteita ja arvotonta krääsää saa etsimällä etsiä että sieltä löytyy sellaista tavaraa joka ei kirjaimellisesti hajoa tai aiheuta allergista reaktiota. 

Vierailija
9/22 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tein koko syksyn vähintään 60h työviikkoa, toisinaan enemmänkin, mutta ainakin pystyin ostamaan kotimaisia lahjoja. Sä lahjoitat työttömyyttä ja lapsettomuutta. Temusta hankitaan lahjat vain niille, joille toivotaan pahaa. 

Samaa mieltä vaikka köyhä olenkin, suurin osa temu tuotteista hajoaa käsiin, aiheuttaa allergisia reaktioita yms. Mieluummin ei osta mitään tai ostaa vaikka juhlapöydän konvehteja. 

Vierailija
10/22 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä roskaa en osta enkä anna lahjaksi

Temu ei maksa pakkauskäsittelymaksuja.  Halpaa paskaa tavara. 

Paksut pahvit/muovit ympärilla..niiden hävityksen/käsittelyn  maksat veroissasi lopulta

temu  lemu  romu  tuho  

Vierailija
11/22 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostanut enkä saanut lahjoja.

Vierailija
12/22 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan kyllä itselleni temusta, kun otan itse sen riskin siellä olevista tavaroista.

Mutta voiko oikeasti olla niin typeriä ihmisiä, että tilaavat lahjaksi sieltä? Ei stana

Vierailija
13/22 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
14/22 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon lahjoja?!?

Vierailija
15/22 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa kotimaista, niin ehkä tulisi niitä työpaikkoja. Varsinkin he, jotka täällä laulaa yhteislauluaan "menkää töihin!". Kiina krääsää ostamalla armas kotimaamme ei kyllä pelastu. Kiina oaska muutenkin arvoituksellista. Jo xiaomin puhelin lukittiin jouluna itsestään eikä ilman 79 euron maksua saa auki!!!! Heitin roskiin  paskan! Joku on kuulemma pystynyt numerollani tekemään jonkin mi tilin? Ja lukinnut sillä puhelimeni. Joko virhe tai käsittämätön ohjelmamoka mutta minulle kiinailmiöt riittävät!

Vierailija
16/22 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon juttuja ollut että tulee tuotteiden mukana mm luteita ja aiheuttavat syöpää eli on myös syöpää aiheuttavia tuotteita

Vierailija
17/22 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä roskaa en osta enkä anna lahjaksi

Temu ei maksa pakkauskäsittelymaksuja.  Halpaa paskaa tavara. 

Paksut pahvit/muovit ympärilla..niiden hävityksen/käsittelyn  maksat veroissasi lopulta

temu  lemu  romu  tuho  

Kätevää lähettää miljoonia roskakuormia ympäri maailmaa, pääsee itse jätteissään vähemmällä. Riittää aibakin poltettavaa taas energiayhtiöille, toivottavasti vain poltettavat energiajätteet ei sisällä liikaa haitallisia kemikaaleja. 

Vierailija
18/22 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astiaston aterimet mukaanluettuna, deodoranttia, uuden kattovalaisimen.

Vierailija
19/22 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAsvorasvaa, alapäärasvaa, kainalorasvaa ja sitten jotain jauheita jotka kuulemma laihuttaa.

Vierailija
20/22 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä Temu-jankkaaja se sama joka jankkaa niistä Iigoreista joka ketjussa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi