Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monet juhlat keskimäärin järjestät vuodessa?

Vierailija
27.12.2025 |

Kuinka monissa juhlissa käyt itse?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 ja 0. Ei oo mun juttu. Synttäreitä vietetään perheen kesken kakun kanssa.

Vierailija
2/10 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yleensä bileet vappuna, juhannuksena ja uutena vuotena ja myös muitakin juhlia pidetään. Sukulaiset tulee yleensä meille joulunviettoon. Harvemmin käydään juhlissa muualla. Epäsuhta tilanne johtuu asunnoista, tutut asuu kerros- ja rivitaloissa tai ahtaissa kaupunki-ok-taloissa, me taas asutaan väljästi kaupungin ulkopuolella järven rannalla. Eli meillä on paremmat tilat juhlia, ei naapureita kuuloetäisyydellä, mutta kuitenkin niin lähellä kaupunkia että taksitkin kulkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudet lasten synttärit, isänpäivä, hääpäivä, uusvuosi. En köy muiden järjestämissä

Vierailija
4/10 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni joka päivä paitsi jos olen kipeä

Vierailija
5/10 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestämme juhlat meillä 1-3 kertaa vuodessa. Osallistun noin 6-10 muiden järjestämiin juhliin vuoden aikana.

Vierailija
6/10 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestämme juhlat meillä 1-3 kertaa vuodessa. Osallistun noin 6-10 muiden järjestämiin juhliin vuoden aikana.

Tähän unohtui mainita, että yksikään näistä juhlista ei ole suvun kesken (pieni suku, eikä ole sellaiset välit, että pahemmin juhlittaisiin). Onneksi on ystäviä ja kavereita.

Vierailija
7/10 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään järjestää juhlia mutten niinkään vierailla muilla. Mulla on työ jossa joutuu matkustamaan maailmalla niin kotona on kiva olla. Ehkä n. 5 juhlat järjestetään meillä koska meillä on tilaa.

Vierailija
8/10 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En järjestä juhlia eikä ihmeisesti muutkaan, kun kukaan ei kutsu. Työpaikan pikkujouluissa olen viime vuosina käynyt. Jouluna lapset ja tätini ovat meillä. Siinä juhlat. 

Vierailija
9/10 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin jouluna. Lapset tulevat syömään. Minulla ei ole niin montaa kaveria, että juhlat saisi kasaan eikä niin hyviä kavereita, jotka kutsuisivat minut omiin juhliinsa. En ole somessa. Luultavasti olisin asioista vieläkin surullisempi, jos sieltä katselisin muiden juhlakuvia kotona yksin. Kuulen  bileistä/juhlista, jossa olivat "kaikki". Minä en. 

Vierailija
10/10 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä