Oletko kirkunut jonkun bändin tai artistin keikalla?
Minä en ole, enkä muista, että kukaan olisi silloin kun olin nuori. Käytiin katsomassa Crazy Cavan, Stray Cats, Hanoi Rocks, Kiss jne.
Kissin jäähallikeikalla joku äijä kopeloi persettäni, sanoin muutaman sanan, niin veti vielä meikää turpiin 😁
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taisin pyörtyä onnesta Blond cahnellin keikalla. Olen mies
En ole kuullutkaan. Outo nimi.
Blondi löytyy monenkin keikkasetistä.
En ole kirkunut katsomossa, mutta keikan jälkeen takahuoneessa. Bändi ei ollut Klamydia, mutta sain klamydian.
N28
Vierailija kirjoitti:
En ole kirkunut katsomossa, mutta keikan jälkeen takahuoneessa. Bändi ei ollut Klamydia, mutta sain klamydian.
N28
😱
Kun Kolmas Nainen soitti Provinssissa -96, heitin rintsikat lavalle. Ikävä kyllä ne osuivat vain sen reunaan.
Bändi oli siihen aikaan ollut pitkään telakalla ja keikka oli harvinainen tapahtuma.
Vierailija kirjoitti:
Juu, Sampo Kaulasen keikalla heitin stringin katsomoon ja kirkusin kuin pikku tyttö.
Siinä on varmaan olleet Äkäslompolon K-marketin lihatiskin pojat vähän ihmeissään. Olitko monta vuorokautta juonut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, Sampo Kaulasen keikalla heitin stringin katsomoon ja kirkusin kuin pikku tyttö.
Siinä on varmaan olleet Äkäslompolon K-marketin lihatiskin pojat vähän ihmeissään. Olitko monta vuorokautta juonut?
No ei siellä Äkäslompolossa muutakaan tekemistä ole.
Vappuna -91 Frederikin keikalla kaikki kirkui, myös minä.
Vierailija kirjoitti:
Vappuna -91 Frederikin keikalla kaikki kirkui, myös minä.
Frederik oli hengissä vielä. Nykyään se on 80-vuotias vähintään.
En. En myös käy niissä. Pidän kirkujia aivottomina lapsina. Aivopestyinä ja humalassa ovat?
Metrotyttöjen keikalla pyörryin
Väinö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei siellä Äkäslompolossa muutakaan tekemistä ole.
Ylläksellä on!
Vierailija kirjoitti:
En. En myös käy niissä. Pidän kirkujia aivottomina lapsina. Aivopestyinä ja humalassa ovat?
Nykyään käyn niillä alkoholittomilla keikoilla, joissa väki on enimmäkseen selvinpäin. Pitäisikö mennä kirkumaan? Olisin niin yksin siinä huutoni kanssa.
Ainoastaan Hevisauruksen keikalla muutaman kerran ja sitten useammin Kauneimmat joululaulut kirkkokonsertissa.
Red Hot Chilipeppers käski naisia heittämään tamponeja lavalle. Surullista touhua. Munasukat?! Heheh.
Diggaan musiikistaan kyllä. Se Los Angelesista kertova biisi on paras.
Vierailija kirjoitti:
Red Hot Chilipeppers käski naisia heittämään tamponeja lavalle. Surullista touhua. Munasukat?! Heheh.
Diggaan musiikistaan kyllä. Se Los Angelesista kertova biisi on paras.
Teininä tuota kuunneltiin kaverin luona, koska se oli kaverin suosikkibändejä, mut spaissarit oli kaverin mielestä ykkönen.
Hurraamisen vielä ymmärtää, mutta kirkuminen. Olen kyllä vähän kiljaissut, jos olen säikähtänyt tms.
Blind Channel?