Mitä ihmettä naapurin kakarat tekee kun seinät ja lattiat ryskää tunnista toiseen.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin koen nautintoa siitä että myös naapurit saavat kärsiä näistä huutavista pennuista. Jos kärsisin vain itse se olisi paljon ikävämpää. Eli siksi annamme heidän huutaa.
Jaettu kärsimys on kaksinkertainen kärsimys.
T. Tasapainoinen ja onnellinen mamma, joka halveksii veloja
Tasapainoinen ja onnellinennihminen ei halveksi erilaisen elämänvalinnan tehneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin koen nautintoa siitä että myös naapurit saavat kärsiä näistä huutavista pennuista. Jos kärsisin vain itse se olisi paljon ikävämpää. Eli siksi annamme heidän huutaa.
Tämä. Miksi naapurin lapseton sinkkumies saisi elää melutonta elämää kun mekään emme saa? Ihmeen itsekkäitä mielipiteitä teillä lapsettomilla. Kyseessä ovat ihan normaalit elämisen äänet.
No näkeehän sen jo tällä palstalla kun lukee kuinka itsekkäitä velat ovat. Aika reppanoita. Antakaa lasten olla lapsia!
Reppana on vanhempi, joka ei osaa kasvattaa lastaan.
Vierailija kirjoitti:
Pöhkö kysymys?
Viettää joululomaa ja leikkii uusilla leluilla. Tietenkin.
Taas saastutetaan lisää maailmaa, kun paskapennuille raahataan kasapäin muovikrääsää.
Tuollaisilla lapsilla ei ole riittävästi ulkoilua, urheilua ja muita virikkeitä arjessaan. Energiaa puretaan sisällä kuin häkkieläimet seinille hyppimällä.
Lasun paikka.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisilla lapsilla ei ole riittävästi ulkoilua, urheilua ja muita virikkeitä arjessaan. Energiaa puretaan sisällä kuin häkkieläimet seinille hyppimällä.
Lasun paikka.
Kyllä nuo näyttävät ulkoilevan. Lapsille wi vaan ole opetettu, että sisällä ei riehuta ja metelöidä. Itse heräsin tänä aamuna siihen, että joku lapsi kiljahteli hyvän aikaa rappukäytävässä ihan vaan kiljahtelun ilosta. Eihän hän voi tietää, ettei se ole ok, kun kukaan ei ole koskaan kieltänyt kiljumasta.
Harjoittelevat tullakseen persuiksi ja samalla tarvetta suljetulla oloon.
Nuohan just on niitä elämän ääniä. Mukavaa, että ympärillä on muutakin kuin kuoleman hiljaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Jotain on tapahtunut viimeisen kymmenen vuoden aikana ihmisten asenteissa. Ennen oli ihan normaalia se, että sisällä ei juosta tai meluta, eikä kukaan pitänyt tuota minään mahdottomana vaatimuksena.
Meillä on yli kolmekymppiset lapset ja ihan normaalia oli riehua sisällä pikkulapsina. Ja näin oli tuttavaperheissäkin.
Eli ei pidä paikkaansa. Ehkä joskus 50-luvulla lasten on pitänyt olla hipihiljaa paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain on tapahtunut viimeisen kymmenen vuoden aikana ihmisten asenteissa. Ennen oli ihan normaalia se, että sisällä ei juosta tai meluta, eikä kukaan pitänyt tuota minään mahdottomana vaatimuksena.
Meillä on yli kolmekymppiset lapset ja ihan normaalia oli riehua sisällä pikkulapsina. Ja näin oli tuttavaperheissäkin.
Eli ei pidä paikkaansa. Ehkä joskus 50-luvulla lasten on pitänyt olla hipihiljaa paikallaan.
Mun lapset on syntyneet 00-luvulla enkä antanut heidän riehua ja juosta sisällä vaikka ei asuttu edes kerrostalossa. Minusta tuo on ennen kaikkea turvallisuuskysymys.
Pöhkö kysymys?
Viettää joululomaa ja leikkii uusilla leluilla. Tietenkin.