Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä naapurin kakarat tekee kun seinät ja lattiat ryskää tunnista toiseen.

Vierailija
26.12.2025 |

"Normaaleja elämisen ääniä" ja pskat!

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lupa pelata koripalloa sisällä päivällä niin kauan kun yläkerrassa huudetaan ja n.ssitaan kaikki yöt. Kolmekymppinen äijä pelatessaan huutaa 01-03 joka helvetin yö paitsi silloin kun meillä on pidetty ääntä niin ettei voi päivällä nukkua. 

Vierailija
22/51 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä varmaan Seppo panee siskoaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ettei nykyään ihmiset osaa elää kerrostaloissa. Mitä lie junantuomia maalta jossa ladossa sai tömistellä koko elopainolla kantapäitä lattiaan ja huutaa huoneesta toiseen kun oli liian laiska menemään sanomaan asiaansa sisätilaäänellä.

Oikeesti? Minä  luulin, että maalla hävetään kaikkea, mistä naapurilla voisi olla "sanomista". 

Vierailija
24/51 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ettei nykyään ihmiset osaa elää kerrostaloissa. Mitä lie junantuomia maalta jossa ladossa sai tömistellä koko elopainolla kantapäitä lattiaan ja huutaa huoneesta toiseen kun oli liian laiska menemään sanomaan asiaansa sisätilaäänellä.

Oikeesti? Minä  luulin, että maalla hävetään kaikkea, mistä naapurilla voisi olla "sanomista". 

Ei se ihan niin ole. Voi tosin olla niitäkin, jotka luulevat kaupunkiin muuton merkitsevän siirtymistä "vapaampaan" elämään myös meluasioiden suhteen.

Vierailija
25/51 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin lapsenlapsille päällä istuttavat poliisi-ja paloautot, joissa on kovaääniset sireenit. Nyt meillä soivat korvat :D.

Vierailija
26/51 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissakin kulttuureissa on toisenlainen kotikasvatus

Et kertonut onko postiluukusta Lahtinen vai joku gibtaltarista etelään oleva nimi

Eli kumpi

Kokemukseni mukaan ne on ne Möttöset ja Virtaset yms jotka on kovempia mölyäjiä kuin ulkomaalaiset. Kokemuksia on intialaisesta perheestä, italialaisesta perheestä ja brittiperheestä naapurina. Kaikki olivat hiljaisia mutta noita mölyäviä möttösiä jne on ollut paljon. 

Vierailija
27/51 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me asuimme omakotitalossa ja oli päivänselvää, ettei sisällä meluttu, juostu tai riehuttu. Vanhempani eivät olisi sietäneet sellaista hetkeäkään.

Koti olikin ihanan rauhallinen paikka, jossa otettiin myös muut huomioon. Ulkoleikit olivat erikseen.

Vierailija
28/51 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on olematon äänieristys. Asuin vuosikausia kerrostalossa jossa ei kuulunut mitään ääniä naapureista, vaikka suurin osa oli lapsiperheitä, ja silloin oli joka perheessä vähintään 3 lasta.

Vierailija
29/51 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai jokainen tietää että joulurauha on tapaniin asti? Että ei kannata ainakaan mun naapurissa mölytä. Soitan suoraan kytät ja saatte sakot. 

Höpöhöpö  et voi itse mitään lakeja keksiä

Vierailija
30/51 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerran naapurin asunnosta kuuluva meteli alkaa ihan oikeasti ottaa päähän. Lapsi kirkuu alkaen viideltä aamulla ja jatkuu yhteentoista illalla. Päivän mittaan kuuluu kovaa pauketta ja kolinaa. Sen lisäksi välillä miehen karjumista ja naisen itkua.

En ole mikään naapurikyttääjä, eikä muiden ihmisten elämiset kiinnosta pätkääkään. Ne äänet vaan ovat niin kovia.

Minusta ihan kohtuutonta, että mitään ilmoitusta ei voi asiasta tehdä, koska lapsi. Tätä on jatkunut nyt jo monta vuotta.

Jos jossain asunnossa koira sanoo kaksi kertaa hauhau, niin jo ollaan tekemässä valitusta isännöitsijälle. Mutta lapsiperheen takia pitää sietää möykkää loputtomiin.

Vierailija
31/51 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alakerran naapurin asunnosta kuuluva meteli alkaa ihan oikeasti ottaa päähän. Lapsi kirkuu alkaen viideltä aamulla ja jatkuu yhteentoista illalla. Päivän mittaan kuuluu kovaa pauketta ja kolinaa. Sen lisäksi välillä miehen karjumista ja naisen itkua.

En ole mikään naapurikyttääjä, eikä muiden ihmisten elämiset kiinnosta pätkääkään. Ne äänet vaan ovat niin kovia.

Minusta ihan kohtuutonta, että mitään ilmoitusta ei voi asiasta tehdä, koska lapsi. Tätä on jatkunut nyt jo monta vuotta.

Jos jossain asunnossa koira sanoo kaksi kertaa hauhau, niin jo ollaan tekemässä valitusta isännöitsijälle. Mutta lapsiperheen takia pitää sietää möykkää loputtomiin.

Tee ihmeessä ilmoitus jos siellä mies karjuu ja nainen itkee ja lapsi kirkuu, ei voi olla tasapainoinen perhe. Tuohan alkaa olla jo lasunkin paikka.

Vierailija
32/51 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me leikittiin aikanaan "tyrkkimistä"...toisia vaan seinää päin ja lattialle...välillä kaatui huonekalutkin..en muista miten naapurit siihen suhtautuivat..

Vierailija
33/51 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joissakin kulttuureissa on toisenlainen kotikasvatus

Et kertonut onko postiluukusta Lahtinen vai joku gibtaltarista etelään oleva nimi

Eli kumpi

Lahtinen todennäköisemmin ainakin mun kokemusten mukaan. Eikä nämä ole mitään wt-pesueita vaan ihan normaalin näköisiä työssäkäyviä keskiluokkaisia perheitä, jotka toteuttaa ilmeisesti jotain curling-kasvatusta. Lapsi on aina oikeassa ja saa tehdä mitä haluaa, ettei tule paha mieli.

Ihan sama kokemus mulla. Koulutettuja suomalaisia nuoria aikuisia, jotka ovat tekevinään uraa. Lässyttävät lapselleen, ovat ihan pihalla sen kanssa. Pehmokasvatusta, ollaan kivoja kavereita. Lapsi riehuu, kiljuu, sotkee, kolistelee, kaataa huonekaluja, juoksee ympäriinsä ja saa karseita raivareita yötä päivää. Ja vanhemmat jatkavat lässytystä.

Vierailija
34/51 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ostettiin lapsenlapsille päällä istuttavat poliisi-ja paloautot, joissa on kovaääniset sireenit. Nyt meillä soivat korvat :D.

Tyhmät. Aiheutatte paitsi itsellenne, myös lapsillenne mahdollisuuden kuulovaurioon. Samoin naapureillenne paljon meluhaittaa.

Vierailija
35/51 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin koen nautintoa siitä että myös naapurit saavat kärsiä näistä huutavista pennuista. Jos kärsisin vain itse se olisi paljon ikävämpää. Eli siksi annamme heidän huutaa. 

Vierailija
36/51 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin koen nautintoa siitä että myös naapurit saavat kärsiä näistä huutavista pennuista. Jos kärsisin vain itse se olisi paljon ikävämpää. Eli siksi annamme heidän huutaa. 

Jaettu kärsimys on kaksinkertainen kärsimys.

T. Tasapainoinen ja onnellinen mamma, joka halveksii veloja

Vierailija
37/51 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielummin lapsi kuin koira. Lapsi nukkuu yöllä. Koira ei. Varsinkaan, jos se on jätetty yksin ulvomaan kotiin. 

Meillä on seinänaapurissa lapsiperhe, ja toisella puolella mies jolla on koira.

Lapsiperhe möykkää lähes päivittäin, koirasta ei juuri ikinä kuulu pihaustakaan.

Siitä koirasta. Monesta muusta kuuluu. Yhden asunnon nöyttelyeroahdistuskoira haukkui ja ulvoi koko sen ajan kun omistajat oli muualla . Työpäivän ajan. Itse yritin tehdä etätöitä. Koiran ääni oli iltapäivästä käheä. Ja nyt on pikkupiski, joka saa hepuleita yöllä.  Yleensä tykkään koirista. 

Kaikista lapsista ei kuulu sen kummallisempaa ääntä, vaikka toisista kuuluu 

Vierailija
38/51 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Miksi naapurin lapseton sinkkumies saisi elää melutonta elämää kun mekään emme saa? Ihmeen itsekkäitä mielipiteitä teillä lapsettomilla. Kyseessä ovat ihan normaalit elämisen äänet. 

Vierailija
39/51 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Jos koira haukahtelee, se on normaalia. Mutta on paljon koiria, (osunut kohdalle) jotka kimittää milloin sattuu, taikka ulvoo eroahdistustaan, tai räyhää, kun joku menee rapussa. 

Vierailija
40/51 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Miksi naapurin lapseton sinkkumies saisi elää melutonta elämää kun mekään emme saa? Ihmeen itsekkäitä mielipiteitä teillä lapsettomilla. Kyseessä ovat ihan normaalit elämisen äänet. 

No näkeehän sen jo tällä palstalla kun lukee kuinka itsekkäitä velat ovat. Aika reppanoita. Antakaa lasten olla lapsia! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi