Susikoira Roin uudessa versiossa pääosassa on pojan sijaan tyttö. Miksei vaihdettu myös koiraa kissaksi?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Eipä juuri ole enää uusia lasten- tai nuortenromaaneja, joissa päähenkilö olisi poika. Sitten ihmetellään, etteivät pojat lue mitään.
Oh really? Pienestäpä pojat sitten häiriintyvät. Niin minä vaan olin tyttölapsena innokas lukija, vaikka mielenkiintoisista kirjoista 90 % päähenkilö oli poika, ja oikeasti hyvät sekä realistiset tyttöhahmot olivat todella harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten?
Kirjoissa päähenkilö oli poika.
Ei kai poika ollut valkoinen? Jos oli niin canceloin asianomaisia tahoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä juuri ole enää uusia lasten- tai nuortenromaaneja, joissa päähenkilö olisi poika. Sitten ihmetellään, etteivät pojat lue mitään.
Oh really? Pienestäpä pojat sitten häiriintyvät. Niin minä vaan olin tyttölapsena innokas lukija, vaikka mielenkiintoisista kirjoista 90 % päähenkilö oli poika, ja oikeasti hyvät sekä realistiset tyttöhahmot olivat todella harvassa.
Sisäistettyä naisvihaa, sitä se on. Tytöt ja naiset voivat hyvin kiinnostua myös miespuolisten hahmojen seikkailuista, mutta jos päähenkilö on naispuolinen, tarina on poikien/miesten mielestä tylsä ja huono ilman, että edes tutustuvat siihen.
Oletko varma että päähenkilö ei ole femboy ja fantsusti vähän semmonen poika?
Millä ihmeen logiikalla koira pitäisi muuttaa kissaksi? Luuletko kissojen olevan naaraspuolisia koiria🤣
Näköjään kolme vuotta sitten julkaistu lastenelokuva ottaa joillekin koville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja paskanmarjat! Oli vaikka kuinka. Oli viisikot ja Neiti etsivät ja Tiinat ja Sweet Valley high:t, Baby Sitters Club, Heppahulluille oli monta omaa sarjaa, Anni Polvalla oli joku kans.. Mystery clubit ym.
Ei jaksa tuota ainaista paskapuhetta.
Roi identifioitui keski-ikäiseksi mustaksi naissoullaulajaksi.