Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heated Rivalry on ihana!

Vierailija
26.12.2025 |

Hesarissakin tänään esitelty uusi hittisarja Heated Rivalry on todella upea sarja. Tänä aamuna tuli ensimmäisen kauden viimeinen osa. Lämmin suositus. Olen lukenut kirjat ja sarja on todella uskollinen niille. Aivan ihana, rohkea, kuuma ja hyvin tehty sarja. Suomen esitysaikataulu ei ole vielä tiedossa, mutta me innokkaimmat olemme sen jo nähneet..

Kommentit (378)

Vierailija
361/378 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjuun on pesiytynyt rasistinen Hudsonin vihaaja, joka jankkaa hartioista ja miinustaa Hudson-aiheisia postauksia, esim Pelotonin mainosta. Mitä ihmeen miinustamista tuossa mainoksessa on muuta kuin rasistinen tarkoitusperä?

Mitä sä selität?! Olen rasisti jos väitän, että toinen kaveri on harteikkaampi? Nyt oikeasti menee jo naurettavaksi. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa 😅 

Miinustelusi ja haukkumisesi on rasistista.

Vierailija
362/378 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjuun on pesiytynyt rasistinen Hudsonin vihaaja, joka jankkaa hartioista ja miinustaa Hudson-aiheisia postauksia, esim Pelotonin mainosta. Mitä ihmeen miinustamista tuossa mainoksessa on muuta kuin rasistinen tarkoitusperä?

Mitä sä selität?! Olen rasisti jos väitän, että toinen kaveri on harteikkaampi? Nyt oikeasti menee jo naurettavaksi. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa 😅 

Sinähän tässä syyllistyt kunnianloukkaukseen haukkumalla toista aiheetta rasistiksi. Ja mikä ihmeen miinustelu, mistä sinä tiedät kuka miinustelee mitäkin? Aika noloa, ymmärrän toki jos olet alaikäinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/378 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän tässä syyllistyt kunnianloukkaukseen haukkumalla toista aiheetta rasistiksi. Ja mikä ihmeen miinustelu, mistä sinä tiedät kuka miinustelee mitäkin? Aika noloa, ymmärrän toki jos olet alaikäinen. 

Se jos sanoo jonkun olevan harteikkaampi on kaukana rasismista.

Vierailija
364/378 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miinustat muiden viestejä ja yläpeukutat omia viestejäsi. Yläasteikäisen käytöstä. 

Vierailija
365/378 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siitä vaatelokero-kohtauksesta jo puhuttu? Kuuluu suosikkeihini.

„I might open“

„I might knock“

Ilya on ihan kaamean seksikäs tässä kohtauksessa. Ja ne Shanen ilmeet😁

Vierailija
366/378 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

„I might open“

„I might knock“

Joo! Muistan kun katoin sarjaa ekaa kertaa. Olin silleen hetkinen!...siitä eteenpäin täysi huomio sarjaan koko loppujakson ja tulevat jaksot. 

Ilja on todella vau, ja sitten kun oli useamman kerran katsonut niin Shanen ilmeet kiinnitti hiomion. Ja seuraava kohtaus on mun suosikki, Shanea vähän jännittää :D

Mä tykkään tässä sarjassa siitä, ettei sitä ole pilattu turhilla tai joutavilla täytekohtauksilla. Tarina etenee koko ajan.

Hyvää viikonloppua kaikille hurahtaneille! Aion tänään "pitkästä aikaa" (ainakin kaksi päivää väliä) katsoa jonkun jaksoista ennen nukkumaanmenoa. Ihan vaan varmistaakseni hyvän fiiliksen viikonlopulle.

Vierailija
367/378 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

„I might open“

„I might knock“

Joo! Muistan kun katoin sarjaa ekaa kertaa. Olin silleen hetkinen!...siitä eteenpäin täysi huomio sarjaan koko loppujakson ja tulevat jaksot. 

Ilja on todella vau, ja sitten kun oli useamman kerran katsonut niin Shanen ilmeet kiinnitti hiomion. Ja seuraava kohtaus on mun suosikki, Shanea vähän jännittää :D

Mä tykkään tässä sarjassa siitä, ettei sitä ole pilattu turhilla tai joutavilla täytekohtauksilla. Tarina etenee koko ajan.

Hyvää viikonloppua kaikille hurahtaneille! Aion tänään "pitkästä aikaa" (ainakin kaksi päivää väliä) katsoa jonkun jaksoista ennen nukkumaanmenoa. Ihan vaan varmistaakseni hyvän fiiliksen viikonlopulle.

HR käy kyllä masennuslääkkeestä! Aina kun mua ahdistaa tai masentaa katson sarjaa. Aivot lykkää onnellisuushormoonia? Hetken on kaikki hyvin.

Vierailija
368/378 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on mennyt SNL-kanavan Connor Storrie-jaksot ohi niin kannattaa ehdottomasti youtubesta tsekata ne. Yhdessä Hudsonkin mukana, jäällä missäs muuallakaan. Hyviä näyttelijöitä molemmat, mutta Connor ihan omassa luokassaan. 

Ei ole tarkoitus vertailla "kumpi on parempi", mutta sanon silti että ne pätkät jotka SNL:stä näin, niin mua hiukan häiritsee se ylinäyttely. Mutta tämä ei ole kritiikkiä Connoria kohtaan, taitaa olla (amerikkalainen) tapa ja tyylisuunta tollaisissa ohjelmissa.

Olen katsellut Hudson Williamsin lyhytelokuvia ja ne on kyllä ihan kipeitä, tykkään kovasti! Oli se Connorin ohjaamakin hyvä, vaikka Connor vaikuttaa niin kovin herkältä niin yhtä sekopäisiä juttuja molemmat näyttävät tekevän. 

Hudson ja Connor on parasta, mitä viihteessä on pitkään aikaan tullut vastaan. 

Olen nyt katsonut kaikki Hudsonin lyhytelokuvat mitä Youtubessa löytyy. Niissä on monta todella hienoa! Ottaen huomioon että kyse on (osin) nollabudjeteista ja nopeista opiskeluprojekteista. Hudsonilla on kyllä rangea.

Päälle kaikki haastattelut, osan todella monta kertaa. Peloton tulee katsottua joka päivä.

Mitäs mä nyt elämälläni tekisin, näin kakkoskautta odotellessa?

Vierailija
369/378 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on mennyt SNL-kanavan Connor Storrie-jaksot ohi niin kannattaa ehdottomasti youtubesta tsekata ne. Yhdessä Hudsonkin mukana, jäällä missäs muuallakaan. Hyviä näyttelijöitä molemmat, mutta Connor ihan omassa luokassaan. 

Ei ole tarkoitus vertailla "kumpi on parempi", mutta sanon silti että ne pätkät jotka SNL:stä näin, niin mua hiukan häiritsee se ylinäyttely. Mutta tämä ei ole kritiikkiä Connoria kohtaan, taitaa olla (amerikkalainen) tapa ja tyylisuunta tollaisissa ohjelmissa.

Olen katsellut Hudson Williamsin lyhytelokuvia ja ne on kyllä ihan kipeitä, tykkään kovasti! Oli se Connorin ohjaamakin hyvä, vaikka Connor vaikuttaa niin kovin herkältä niin yhtä sekopäisiä juttuja molemmat näyttävät tekevän. 

Olen nyt katsonut kaikki Hudsonin lyhytelokuvat mitä Youtubessa löytyy. Niissä on monta todella hienoa! Ottaen huomioon että kyse on (osin) nollabudjeteista ja nopeista opiskeluprojekteista. Hudsonilla on kyllä rangea.

Päälle kaikki haastattelut, osan todella monta kertaa. Peloton tulee katsottua joka päivä.

Mä oon katsonut niistä kanssa suurimman osan. Buttons on aivan loistava, samoin ne And...Action ja ...Release! 😀 ja monta muuta, tykkään erityisesti niistä joissa huumori on vallalla ja sekopäistä. Ja siitä heittäytymisestä.

Mä katson myös Pelottoman mainoksen ja Laufeyn musiikkivideon joka päivä. Kyllähän Hudson on katseenkestävä mies, erittäin komea, mutta hän osaa myös flirttailla kameran läpi niin, että tulee katsojana hyvä mieli. Ja hän jotenkin "loistaa" enemmän kuin muut. Connor on varmaan samanlainen, ja siksi sarjan suosio räjähti käsiin.

Mä uskon että Hudsonilta ja Connorilta tulee materiaalia HR2 asti, mutta tämä asiasta vouhottaminen on osa hauskuutta - joten kirjoittele tänne kun siltä tuntuu! Minä pysyn kyllä seurassa uskollisesti 😉

Vierailija
370/378 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nähnyt videon, jossa kuvitus tästä sarjasta ja taustamusiikkina Liekinheitin, eli Suomen tämän vuoden Euroviisubiisi? Suosittelen katsomaan, musiikki ja kuvitus sopii täysin yhteen.

Vierailija
371/378 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hudson ja Connor ovat ilmeisesti Met-gaalassa 4.5.

Vierailija
372/378 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hudson ja Connor ovat ilmeisesti Met-gaalassa 4.5.

Tästä tulee ihanaa🤩🤩🤩

Vierailija
373/378 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Met-gaala striimataan Voguen YouTube-kanavalla. Alkaa kello 1.00 Suomen aikaa, joten ollaan jo 5.5. puolella.

Vierailija
374/378 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiffany & co -Instagramin reelsissä ihana video Connorista 🤍

Vierailija
375/378 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiffany & co -Instagramin reelsissä ihana video Connorista 🤍

Nämä Tiffany-kuvat Connorista ovat kyllä kauniita. Mies on supermalli (hyvällä tavalla).

Vierailija
376/378 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Met-gaala striimataan Voguen YouTube-kanavalla. Alkaa kello 1.00 Suomen aikaa, joten ollaan jo 5.5. puolella.

Kiitos!!

Vierailija
377/378 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laufeyn videon making-of extra-Hudsoneilla:

Vierailija
378/378 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tierneyltä tulee lokakuussa käsikirjoitus ekasta seasonista: I‘ll believe in anything.

Musiikkikokoelma tulee kesällä, kirja syksyllä, dvd ehkä sitten jouluksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi