Montako kaimaa sinulla 2000 luvulla??
Eli tulipas mieleen, että ois mielenkiintoista katsoa minkä verran pieniä kaimoja on meillä nimipalstalla pyörivillä ihmisillä :o)!!
Täältä siis kurkkaamaan omat kaimat 2000luvulla(miksei muutenkin):
https://192.49.222.187/Nimipalvelu/default.asp?L=1
Minun kaimojani löytyi 2000 luvulta 130 tyttöä, joista vuonna 2006 8kpl ja tältä vuodeltakin jo 1 tyttö :o)!!
Mites muilla??Tohditteko " paljastaa" ??Nimeä ei tietysti tarvitse laittaa, jos ei halua ;o)!!
Kommentit (30)
Pikkukaimoja mulla ei oo yhtään ja muutenkin kaimoja on olemassa vain yksi. Mulla on väliviivanimi...
V-E
Tänä vuonna 6 ja viime vuonna 15 =)
Yhteensä: 255
2000-luvulla: 27
2006: 26
2007: 1 (montakohan ehtii vielä tulla lisää...)
ja nimenihän on Aino-Maija =)
2000-06 kastettu 87 ja tänä vuonna jo 1. :) 1986 saman nimisiä ollut 163. Suosituimmillaan ollut -60 luvulla.
Syntymävuotenani nimeä annettiin vain 30, ei ollut suosittu silloin vaan aina sai kuulla että mikä kumma se sun nimi olikaan..
Syntymävuotenani nimeä annettiin vain 30, ei ollut suosittu silloin vaan aina sai kuulla että mikä kumma se sun nimi olikaan..
tänä vuonna nimi on annettu 36:lle.
mutta viime vuonna 612 tyttöä saanut tämän nimen ja tänäkin vuonna jo 89 kpl.
Ei siis mikään ihme, että aikoinaan " kärsin" harvinaisesta nimestäni. Nyt nimeä kyllä kuulee lähes joka toisella pikkutytöllä.
Taitaapi olla nimeni sitä kakkosnimikastia, yleisempi toisena nimenä.
Kaimoja (kutsumanimeltään) olen tavannut vasta aikuisena muutaman.
syntymävuonna -81 kirjattu 760kpl (ja vuotta vanhempiakin on monta, koska meitä oli koulussa useita... onneks mulle ei jääny traumoja :) piti vaan koittaa keksiä lempinimiä)
nyt 2000-luvulla on kirjattu yht. 332, joista 2 tänävuonna. ei siis enää muodissa... mahtaakohan joskus taas nousta suosioon? kyllä kai kun niin ne nimet yleensä tekee, " aaltoilee" :)