Jos sinua ei olisi sanottu kauniiksi
Kommentit (15)
Nuoruuden kukkeudessa useimmat ovat kauniita tai komeita. Jotkut harvat säilyttävät kauneutensa, ei sillä ole juuri merkitystä.
Mieheni ei ole varmaan koskaan niin sanonut. Mutta ei se mua häiritse, koska tiedän ettei sellainen kuulu hänen luonteelleen. Eikä hän edes katso ihmisiä sillä tavalla, ei huomaa uusia vaatteita tai kampaustakaan. Tai sitä, että laihduin 20 kiloa yhteen aikaan. MUTTA toisaalta tää on vaan hyvä! Se vasta pahalta tuntuisi, jos joskus lopettaisi sanomasta tuollaisia! Ja oon tullut siihen lopputulokseen, että jos mua olis kehuttu ulkonäköjutuissa, olisin vaan ottanut siitä paineita ylläpitää ja parantaa sitä! Kun en saa kommentteja, en kiinnitä itsekään huomiota ulkonäköön ja saan olla siten kuin itse haluan.
Ei mua ole koskaan sanottu kauniiksi, edes silloin kun olin nuori ja nätti, en minä rumakaan ole, eikä ole siten rumaksikaan sanottu. Mieskin sanoi kun alettiin seurustella että olen komea nainen. Siitä olen katkera vielä 25 vuoden yhteiselon jälkeenkin. Hänen mielestään se tarkoittaa samaa kuin kaunis. Miksi sitten ei sanonut että kaunis? Ei kukaan sano naista komeaksi, ei edes pohjanmaalla.
Ei mua kukaan koskaan ole sanonut kauniiksi. Ja jos joku sanoisi, niin tietäisin heidän valehtelevan, koska tiedän kyllä miltä näytän.
Ei minua ole ikinä kutsuttu kauniiksi. Ehkä vauvana, mutta siitähän minä en tiedä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua ole koskaan sanottu kauniiksi, edes silloin kun olin nuori ja nätti, en minä rumakaan ole, eikä ole siten rumaksikaan sanottu. Mieskin sanoi kun alettiin seurustella että olen komea nainen. Siitä olen katkera vielä 25 vuoden yhteiselon jälkeenkin. Hänen mielestään se tarkoittaa samaa kuin kaunis. Miksi sitten ei sanonut että kaunis? Ei kukaan sano naista komeaksi, ei edes pohjanmaalla.
Haha, minuapa sanoi, valokuvaaja poikani häissä 'Ni är en ståtlig kvinna!' Ja kohteliaisuus se ilman muuta oli.
Eipä oo koskaan sanottu 😅 eli ihan perus
Mua on sanottu kyllä hyvännäköiseksi, nätiksi, seksikkääksi ja kauniiksi. Nyt ei ole miestä, joka sanoisi, mutta äiti sanoo usein, että ootpa söpö tai nätti. :D mut äidithän on aina tota mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ottaa aivoon jos joku sanoo niin, kun tiedän etten ole.
Tavistantta.
Kauneus on katsojan silmässä.
Kukaan ei ole ikinä sanonut minua kauniiksi.
N43
Vierailija kirjoitti:
Eikö Riitta Uosukaista ole ihan yleisesti kuvaitu komeaksi naiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole ikinä sanonut minua kauniiksi.
N43
Koita edes kerran hymyillä, sillä on iso vaikutus.
Mua sanottiin keväällä kauniiksi, oli toinen nainen. Se yllätti, alan rupsahtaa. Tosin parikymppiset naiset piti minua 10 vuotta nuorempana ja järkyttyivät iästäni eräässä tapahtumassa! -n52
Enemmän ottaa aivoon jos joku sanoo niin, kun tiedän etten ole.
Tavistantta.