Mistä johtuu että mies ei ikinä kehu ulkonäköä?
Olen uudessa suhteessa, ja aina aiemmin on kehuttu maasta taivaaseen.
Tämä mies ei huomioi, sano seksikkääksi tms. En tarkoita että olisin kohteliaisuuksien perään, mutta olen alkanut tosissaan epäilemään omaa viehätysvoimaani hänen kanssaan. Outoa on että hänen tuttavansa taas kehuvat minua, antavat huomioita ja flirttailevat, mutta mies ei koskaan.
Kommentit (35)
Monet ovat sanoneet että olen sitten ruma. No en ensinnäkään tätä usko koska käytännössä kaikkialla muualla ulkonäköäni kehutaan. Ja se ei edes ollut pointti tässä, vaan se että miksi jättää huomioimatta?
Voi olla että ei ole "pinnallinen", kuten jo sanottu.
Tai liittyykö siihen että itse on minua selvästi vanhempi ja huonokuntoisempi, siis ylipainoinen?
Eikö se ole ihan peruskohteliaisuutta, että välillä kehuu puolisoa? Minäkin vaikka kuinka usein sanon miten tykkää miltä hän näyttää ja hänen vartalostaan.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mihin sä sitä ulkonäön kehumista tarvitset? Mua ei ole kehuttu ikinä. Ei lapsena, nuorena, aikuisena ja ihan hyvin olen pärjäillyt. Ehkä sun olisi aika alkaa kehittää itsetuntoa, joka ei perustu ulkonäöstä saatuihin kehuihin?
Nykysukupolvesta on tullut sietämättömiä. Heistä on tullut neuroottisia, epävarmoja ja pelokkaita, näitä kaikkia yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Monet ovat sanoneet että olen sitten ruma. No en ensinnäkään tätä usko koska käytännössä kaikkialla muualla ulkonäköäni kehutaan. Ja se ei edes ollut pointti tässä, vaan se että miksi jättää huomioimatta?
Tai liittyykö siihen että itse on minua selvästi vanhempi ja huonokuntoisempi, siis ylipainoinen?
Eikö se ole ihan peruskohteliaisuutta, että välillä kehuu puolisoa? Minäkin vaikka kuinka usein sanon miten tykkää miltä hän näyttää ja hänen vartalostaan.
-ap
On peruskohteliaisuutta kehua välillä puolisoa, mutta ei ulkonäköä. Oletko kuullut kehorauhasta?
Vierailija kirjoitti:
Koittakaas nyt mammat jo päättää. Täällä on satoja ketjuja siitä kuinka toisten ulkonäön kommentointi on kurjaa.
Olisko vähän eri asia kommentoida tuntematon naista kadulla kuin kehua puolisoaan parisuhteessa?
Toisille kehuminen on kamalan vaivalloista jos ei sitä ole kotona tai aiemmissa suhteessaan oppinut. Osaako mies kannustaa tai lohduttaa? Sanooko hän mitään sellaista, mistä sinulle tulee hyvä mieli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koittakaas nyt mammat jo päättää. Täällä on satoja ketjuja siitä kuinka toisten ulkonäön kommentointi on kurjaa.
Olisko vähän eri asia kommentoida tuntematon naista kadulla kuin kehua puolisoaan parisuhteessa?
Varmuuden vuoksi miehen kannattaa olla hiljaa. Kaikki voittaa.
Vierailija kirjoitti:
-ap
Lopeta provoilu. Muka kehut hänen vartaloaan? Jonka juuri totesit ylipainoiseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sä sitä ulkonäön kehumista tarvitset? Mua ei ole kehuttu ikinä. Ei lapsena, nuorena, aikuisena ja ihan hyvin olen pärjäillyt. Ehkä sun olisi aika alkaa kehittää itsetuntoa, joka ei perustu ulkonäöstä saatuihin kehuihin?
Nykysukupolvesta on tullut sietämättömiä. Heistä on tullut neuroottisia, epävarmoja ja pelokkaita, näitä kaikkia yhtä aikaa.
Nykydeittailu on sietämätöntä. Tavoitteena on listata kaikki, missä muut ovat epäonnistuneet.
Hän arvostaa enemmän muita ominaisuuksiasi
Vierailija kirjoitti:
-ap
Haluat ihmisen joka on opetellut ulkoa muita mielistelevän puhetavan? Entä ne arjen pienet teot ja teoilla huomioiminen?
Pitääkö sitä samaa loputtomasti toistaa?
Vierailija kirjoitti:
-ap
No täällä nyt on taas tyypillistä AV-kommentointia: "olet ruma, ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin, kehitä itsetuntoasi" jne. Oikein ankeuttajien kokoontumisajot taas. Miehesi käyttäytyy huonosti, kun ei sano mitään positiivista. Ja suomimammat hyväksyy tämän, koska mitä muuta voi odottaa naisilta, jotka ylpeilee sillä kuinka monessa minuutissa heräämisestä ovat valmiita lähtemään töihin lipeäkalanaamaisina.
Se on nimenomaan peruskohteliaisuutta, että sanotaan puolisolle kivoja asioita aika ajoin. Jotain hyvää varmasti löytyy, kun suhteessa pysyy. Suosittelen, että otat asian puheeksi hänen kanssaan.
Kehu naisen ulkonäköä -> olet ulkonäkökeskeinen sika
Älä kehu naisen ulkonäköä -> olet manipuloiva ja tunnekylmä sika
Miten tässä pelissä voi voittaa?
Kysyppäs piruuttaan että milloin viimeksi käynyt optikolla.