Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu että mies ei ikinä kehu ulkonäköä?

Vierailija
26.12.2025 |

Olen uudessa suhteessa, ja aina aiemmin on kehuttu maasta taivaaseen.

Tämä mies ei huomioi,  sano seksikkääksi tms. En tarkoita että olisin kohteliaisuuksien perään, mutta olen alkanut tosissaan epäilemään omaa viehätysvoimaani hänen kanssaan. Outoa on että hänen tuttavansa taas kehuvat minua, antavat huomioita ja flirttailevat, mutta mies ei koskaan.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttisessa ja eroottisessa suhteessa kuuluu kehua ulkonäköä. Puolin ja toisin. Osoittaa että kokee vetovoimaa toista kohtaan, koska eihän sitä seksuaalista läheisyyttä muuten synny. Ei toimi seksi sopimuksesta kuin kaupassa.

Vierailija
42/49 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hömppä, tietysti kehui siinä vaiheessa kun halusi sut sänkyyn. Kun olette naimisissa tai olleet jo vuosia yhdessä olet varma pano ei tarvi suotta valehdellea. Siinä totuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on järkimies. Tietää, että kenen tahansa naisen ulkonäöstä puhuminen miehen toimesta on kiellettyä.

Ja miksi ja missä vaiheessa tulisi edes tarve alkaa kehumaan puolison ulkonäköä, saati moittimaan? 

Ruokapöydässä? Kaupassa? " Oot nä kylä hyvän näkönen bämä? 

Vierailija
44/49 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koittakaas nyt mammat jo päättää. Täällä on satoja ketjuja siitä kuinka toisten ulkonäön kommentointi on kurjaa.

Olisko vähän eri asia kommentoida tuntematon naista kadulla kuin kehua puolisoaan parisuhteessa? 

Naisessa ei ole muuta kehuttavaa kuin ulkonäkö? 

Vierailija
45/49 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä totuus on se, että monen miehen on vain tyydyttävä sellaiseen naiseen, jossa ei ole kehuttavaa.

Luuletko, että se mies ei kehuisi jos saisi jonkun 18v fitnessmallin?

Vierailija
46/49 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka olet muuttanut ulkonäköäsi kun et ole enää kehumisen arvoinen? Onko tullut painoa reilusti lisää vai oletko muuten vaan lopettanut panostamista ulkonäköösi? 

Kauneimmankin ulkokuoren pystyy pilaamaan rumalla sisällöllä

Vierailija
47/49 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Romanttisessa ja eroottisessa suhteessa kuuluu kehua ulkonäköä. Puolin ja toisin. Osoittaa että kokee vetovoimaa toista kohtaan, koska eihän sitä seksuaalista läheisyyttä muuten synny. Ei toimi seksi sopimuksesta kuin kaupassa.

Mutta ei sitä tarvi tehdä sanallisesti, jos ei osaa. Mun kumppani osaa kyllä näyttää tykkäävänsä mun vartalosta.

Vierailija
48/49 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei oo mitään kehumista ja muut on kehunut vain sen takia, että josko lohkeais vähän lovea.

Vierailija
49/49 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oppinut naisilta että naisten ulkonäköä ei saa kommentoida.