Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen verotuksesta tykkäävä, mutta porvarillista ja konservatiivista ajattelua kannattava. Muita?

Vierailija
26.12.2025 |

Rakastan progressiivista verotusta ja Marinin hallitus hoiti työllisyyden hyvin: esim.osa-aikatyötä pitäisi lisätä. Potkulaki pois. 

Mielestäni yhteiskunnan on taattava pärjääminen heikoimmillekin, mikä ehkäisee harmaata taloutta ja suoranaista rikollisuutta. Ympäristökin on huomioitava, kerskakulutus pois. 

Mutta muutoin en näe vasemmistolaisessa elämäntyylissä oikein muuta kannatettavaa, koska se hajottaa perheitä ja nuoria. Olen hyvin heteronormatiivinen, kristillistäkin ajattelua on. Soisin että kouluihin tulisi lähes kansakoulumainen ote, työelämään ryhdikkyyttä ja palattaisiin sellaiseen Suomeen, joka oli kymmeniä vuosia sitten. Jolloin Suomi kukoisti.

Olenko ajattelussani ainut?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä puuttuu puolue joka ajaa heikoimpien asioita, työläisten asioita, ottaa huomioon yrittäjiä , kokonaisuuksia ja ajaa tiukkaa maahanmuuttolinjaa.

Vierailija
2/9 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiltä puuttuu puolue joka ajaa heikoimpien asioita, työläisten asioita, ottaa huomioon yrittäjiä , kokonaisuuksia ja ajaa tiukkaa maahanmuuttolinjaa.

Tämä olisi mahtava, veit sanat suustani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai palattaisiin vaan 70-80-lukujen taitteeseen. Sellaiseen järkevään, mutta välittävään Suomeen. Ilman poliittisia ääripäitä.

Vierailija
4/9 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas haluaisin puolueen, joka olisi arvoiltaan liberaali mutta kannattaisi verotusta ja talouskuria, koulutusta, tutkimusta, tuotekehitystä, innovointia ja yrittäjyyttä.

Sairaista ym. oikeasti työkyvyttömistä pidettäisiin huoli, mutta muiden tuet olisivat vastikkeellisia, ts. olisi pakko opiskella tai osallistua johonkin fiksuun toimintaan.

Vierailija
5/9 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas haluaisin puolueen, joka olisi arvoiltaan liberaali mutta kannattaisi verotusta ja talouskuria, koulutusta, tutkimusta, tuotekehitystä, innovointia ja yrittäjyyttä.

Sairaista ym. oikeasti työkyvyttömistä pidettäisiin huoli, mutta muiden tuet olisivat vastikkeellisia, ts. olisi pakko opiskella tai osallistua johonkin fiksuun toimintaan.

Sellainen on olemassa. Kokoomushan on arvoliberaali, mutta talouskuria ja yrittäjyyttä kannattava.

Vierailija
6/9 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä jos isät vaan hoitais oman tonttinsa? Eikös se ihmisten elo olisi parempaa tuolloin? Kannattaa mennä ongelman alkusyyhyn eikä vain hoitaa seurauksia

Vierailija
7/9 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen on olemassa. Kokoomushan on arvoliberaali, mutta talouskuria ja yrittäjyyttä kannattava.

Joo, mutta ne ei kannata veroja ja leikkaa koulutuksesta. Mulle on ihan ok maksaa veroja, jos ne menevät hyvään tarkoitukseen.

Vierailija
8/9 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään toiminnat joihin osa tukia vastaan laitetaan ei todellakaan ole mitään fiksua ja oikeasti palkkatyöhön tähtäävää.

Vierailija
9/9 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei trolli sinä olet AP!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä