Joulun penisvaara vältetty, entä teillä?
Saksassa varoitettiin ylikuumasta alkoholin, ruoan ja peniksen käytöstä jouluna. Sairaaloiden ensiapuklinikat täyttyvät jouluna, kun penikset saavat vaurioita liiallisesta temppujen harrastamisesta sängyssä. Ei penistäkään saa taivutella miten vain mieleen juolahtaa jouluhuumassa. Meillä on ollut nollatoleranssi peniksen käytölle jouluna, itse asiassa koko joulukuussa, joten vaarat on vältetty, halusin tai en.
Mites teillä? Tuliko klinikkakäynti tai läheltä piti tilanteita?
Kommentit (13)
Mahtaa tuolla aloittajalla olla sitten jo aika iso kusihätä, vai onko nesteen saantia rajoitettu niin paljon . Se ei ole muuten terveellistä, tulee munuaiskiviä jos olet kuukauden kusematta
Kyllä pippeliä on saanut käyttää, siihen ei tarvitse kysyä lupaa. Meillä pippeli on sama kuin penis, mutta paaaaljon pienempi.
Vierailija kirjoitti:
Penisvaara. Ihan kuin sukunimi.
Ruben Oscar Penisvaara.
Ei ole pelkoa seksistä tänä jouluna ollut.
Eipä ole koskaan ollut ongelma. Kulli niin pitkä, ettei luiskahda, eikä vaimo pääse seisovan kullin päältä muuten kuin kiipeämällä pois. Eikä taitu kun on niin paksu ja taipumaton. Monen monet kerrat on vaimo ollut painollaan osin kullini päällä, kun päällä ollessaan ottanut kullini melkein kokonaan sisään ja pillun jousto loppunut kesken. Siinä sitten kirnunnun seipään nokassa.
Tämä on todellinen ongelma. Avovaimo joi eilen pari lasia holillista glögia. Siitä tuli aggressiivinen ja hakkasi munille, kun mua ei huvittanut panna. Pakotti myös nuolemaan pilluuaan ja persettää ja pieri naamalle. Haukku runkkariks. Todellakin Todellakin vaarallista aikaa meille miehille ja peniksille.
Onko kukaan rekisteröinyt Penisvaara sukunimeä?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on todellinen ongelma. Avovaimo joi eilen pari lasia holillista glögia. Siitä tuli aggressiivinen ja hakkasi munille, kun mua ei huvittanut panna. Pakotti myös nuolemaan pilluuaan ja persettää ja pieri naamalle. Haukku runkkariks. Todellakin Todellakin vaarallista aikaa meille miehille ja peniksille.
Oispa mulla tuollainen avovaimo. Mutta ei.
Samoin, penisvaara vältetty. T. Seppo. 😟
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan rekisteröinyt Penisvaara sukunimeä?
Mites Mulkunsaari.
No ei ole vaaraksi ollut, hyväksi kuitenkin!