Lapsi 41-vuotiaana
Onko täällä ketään joka on saanut lapsen 39-45-vuotiaana? Kokemuksia!?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Siinä on vaara että lapsestasi tulee orpo ennen täysikäisyyttä..
Minun äitini oli 39 ja isäni 40v. syntyessäni. Olen itse lähes 40v. ja kumpikin heistä on yhä elossa.
Maailman vanhin pariskunta, joka on saanut oikeasti lapsia, ensisynnyttäjät, on ilätään jopa yli 70- vuotiaita ! Vanhin isäksi tullut on jopa yli 100-v !!!! Kunhan meillä naisilla vielä o kuukautiset, voimme saada lapsia. Multa ne taisivat jo loppua, alle 3 VK (sitä ennen.....) mun 50-v synttäreihini.......eikä yhtään omaa lasta ole. Eikä miestäkään.
Vierailija kirjoitti:
Maailman vanhin pariskunta, joka on saanut oikeasti lapsia, ensisynnyttäjät, on ilätään jopa yli 70- vuotiaita ! Vanhin isäksi tullut on jopa yli 100-v !!!! Kunhan meillä naisilla vielä o kuukautiset, voimme saada lapsia. Multa ne taisivat jo loppua, alle 3 VK (sitä ennen.....) mun 50-v synttäreihini.......eikä yhtään omaa lasta ole. Eikä miestäkään.
Nuo 70+ vuotiaat synnyttäjät ovat tulleet raskaaksi luovutetuilla munasoluilla. Harvoille voi kuukautiset tulla 60v asti, normaali haarukka on 45-55v. Hedelämällisyys loppuu yleensä useita vuosia ennen menopaussia ( viimeiset kuukautiset)!!
Näihin tutkimuksiin löytyy varmaan linkkejä?