Lapsi 41-vuotiaana
Onko täällä ketään joka on saanut lapsen 39-45-vuotiaana? Kokemuksia!?
Kommentit (40)
Joo, sain hedelmöityshoidoilla. Hyvin meni.
Sain 39-vuotiaana hedelmöityshoidoilla ja 41-vuotiaana luomusti ja yllättäen. Sitten laitatinkin jo piuhat poikki.
Sain ainoan lapseni kun olin 32v. ja mielestäni olin melko vanha ensisynnyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei. Anna palaa jos muut asiat on kunnossa ja haluat perheenlisäystä. Tulee jos on tullakseen.
😂
Siinä on vaara että lapsestasi tulee orpo ennen täysikäisyyttä..
Vaikka mahdollisuudet ovat pienet, kannattaa yrittää. Kyllä jotkut ovat saaneet lapsia noinkin iäkkäinä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mahdollisuudet ovat pienet, kannattaa yrittää. Kyllä jotkut ovat saaneet lapsia noinkin iäkkäinä.
Ei todellakaan kannata, lapsi tuossa iässä pilaa parhaat vuotesi
Tuttu sai 2 lasta 46 ja 47-vuotiaana, koko ystäväpiirin voimin sitä ihmeteltiin, mieskin yli 50.
Sain nuorimman 39-vuotiaana luomusti. Minulle sanottiin synnärillä suoraan, että olen vanha synnyttäjä. Se tuntui kurjalta, koska en kokenut olevani erityisen vanha. Olen hoikka ja hyväkuntoinen vieläkin.
Sain toisen lapseni luomukeinoin 41v. Sairaalassa toivottivat tervetulleeksi uudelleen, sanoin että kyllä tää on tässä.
Itse en uskaltaisi. Liian iso riski saada pahasti kehitysvammainen lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on vaara että lapsestasi tulee orpo ennen täysikäisyyttä..
Kaikki ei ole 200-kiloisia narkkeja, kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Sain nuorimman 39-vuotiaana luomusti. Minulle sanottiin synnärillä suoraan, että olen vanha synnyttäjä. Se tuntui kurjalta, koska en kokenut olevani erityisen vanha. Olen hoikka ja hyväkuntoinen vieläkin.
Itse olin 40-vuotias, eikä kukaan maininnut mitään iästäni.
Ei kannata haaskata yhteiskunnan varoja enää tuossa vaiheessa. Sun aikas meni jo.
Tuttavani sai. Lapsi ei ole terve, mutta aivot kunnossa.
43v , hedelmäityshoidolla koska halusin varmistaa lapsen terveyden. Ei ollut ongelmia, kroppa palautui hieman hitaammin kuin kolmikymppisenä, ei muuta.
Minun äiti sai lapsensa tuossa iässä. Ihan hyvin sujui kaikki. Sisareni sai omat lapsensa 47-51 -vuotiaana ja hyvin sujui häneltäkin. Heitä kyllä peloteltiin kovasti että lapselle voi tulla vaikka mitä. Terveitä olivat kaikki lapset.
Miksi ei. Anna palaa jos muut asiat on kunnossa ja haluat perheenlisäystä. Tulee jos on tullakseen.