Ahneet kauppiaat ei myyny joulusuklaita alennuksella
Kommentit (30)
Pilaantuvat ennen seuraavaa joulua.
Meidän kaupias myi. Nyt riittää suklaatia.
Hyvänen aika, ilmaiseksihan ne suklaat olisi pitänyt teille antaa. Ai miksikö? No kun mä haluuuun! Kuka tässä on ahne?
Saivat asiakkaat eivät osta suklaata normaalihintaan!
Vierailija kirjoitti:
Saivat asiakkaat eivät osta suklaata normaalihintaan!
Saidat
Mitä tästä opimme? Kun yrität pilata kauppiaan joulun, hän pilaakin sinun joulusi.
Minun jouluani hän ei pilannut, käyn töissä ja ostan suklaata milloin haluan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika, ilmaiseksihan ne suklaat olisi pitänyt teille antaa. Ai miksikö? No kun mä haluuuun! Kuka tässä on ahne?
Olisi pitänyt antaa. Ap
Suomalaiset ovat muutenkin jo lihavia.
Suklaa lihottaa eikä enemmän kun sitä syö paljon ;)
Onko Suomessa pula-aika kun pitää ahmia ruokaa ja syödä itsensä halvalla lihavaksi?
Suomessa kyllä syöty suklaata. Tunnetko ketään laihaa ?
Asiakkaalla on kaksi vaihtoehtoa. Ostaa kauppiaan määräämällä hinnalla tai olla ostamatta. Kauppias ei ole velvollinen myymään alennuksella joulusuklaita, kun kauppa käy hyvin normaaliin hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaalla on kaksi vaihtoehtoa. Ostaa kauppiaan määräämällä hinnalla tai olla ostamatta. Kauppias ei ole velvollinen myymään alennuksella joulusuklaita, kun kauppa käy hyvin normaaliin hintaan.
Suklaat voi sujauttaa povariin ja ostaa vain sipsipussin.
Tiedän että täällä tokmannilla alkaa 60% ale tänään koska mun tyttöystävä on tokmannin myyjä. Ole kohta lähdössä tokmannille.
Meillä oli hankkinut niin pienet erät, että osa merkeistä oli loppunut jo ennen joulua. Kivat sille, kun en saanut lemppareitani edes ennen joulua normaalihintaan.
Maailman laajuisen kaakaopulan ja asiakkaiden toiveiden vuoksi tuplaamme suklaan hinnan 2026 alusta alkaen. Tervetuloa ostoksille!
t: K-kauppias
Kävin eilen kaupassa ja selvästi muutama asiakas oli tarkastamassa joko konvehdit on puoleen hintaan. Eipä ollut.
Olisit itse yrittäjä.