Sähköpyörä syttyi tuleen kesken ajon, lähetti taistelee hengestään
https://www.the-sun.com/news/15689718/electric-bike-bursts-flames-rider…
90% palovammat
selviämisen todennäköisyys heikko
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Yksi kiinalainen vähemmän. Hienoa.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Noita sitten porukka säilyttää kotonaan ja kuljettaa hissillä. En välttämättä halua samaan hissiin tuollaisen enkä sähköpotkulaudan kanssa.
ja parkkihallissa alapuolella lykyssä vielä muutama isompikin palopommi
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sähköpyörä ja tiedostan että akku voi lykyssä leimahtaa tuleen joten pitää olla valmis hyppäämään nopeasti pyörän päältä pois ja kotona pitää akkua jonkinlaisessa suojakotelossa ettei polta koko kämppää.
Ootko tyhmä? Lapsethan tässä huolettaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noita sitten porukka säilyttää kotonaan ja kuljettaa hissillä. En välttämättä halua samaan hissiin tuollaisen enkä sähköpotkulaudan kanssa.
ja parkkihallissa alapuolella lykyssä vielä muutama isompikin palopommi
Meidän taloyhtiössä onneksi on parkkipaikat ulkona useamman metrin päässä talosta. On joku mahdollisuus rajata paloa. Kellari tosin irtaimistovarastoineen on alakerrassa, samoin pyörävarasto on talossa sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vikaantunut litium akku palon syy
Pitää olla todella suuri luotto akun hallintapiiriin ettei se päästä esim. kovassa rasituksessa mitään akun lukuisista kennoista valumaan tyhjäksi kuten ladatessa ei toisin päin liian täyteen joka kumpikin voi myös laukaista kuumenemisketjureaktion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelimessa on kai litiumiakut? Roskiin 😱
Mun puhelimen litiumakku on ollut käytössä 20 vuotta. Akun valmistusmaasta en ole varma, mutta puhelin on Nokia ja ainakin koottu Suomessa.
Joo ja lataus säilyy viisi minuuttia mene nyt muualle valehtelemaan, olet ladannut sen akun miljoona kertaa joten muhhaaa..
Kui usein puhelin pitää vaihtaa, ettei räjähdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sähköpyörä ja tiedostan että akku voi lykyssä leimahtaa tuleen joten pitää olla valmis hyppäämään nopeasti pyörän päältä pois ja kotona pitää akkua jonkinlaisessa suojakotelossa ettei polta koko kämppää.
Mitkä lapset? Lapsia nyt revitään syyksi näköjään kaikkeen kieltämiseen ja kyttäämiseen nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun puhelimen litiumakku on ollut käytössä 20 vuotta. Akun valmistusmaasta en ole varma, mutta puhelin on Nokia ja ainakin koottu Suomessa.
Joo ja lataus säilyy viisi minuuttia mene nyt muualle valehtelemaan, olet ladannut sen akun miljoona kertaa joten muhhaaa..
Olen käyttänyt sitä sen verran vähän, että akku kesti ekat noin 18 vuotta aika hyvin. Vasta pari viime vuotta sitä on joutunut lataamaan 2-3 kertaa viikossa. Älypuhelimen joutuu lataamaan kerran vuorokaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä lapset? Lapsia nyt revitään syyksi näköjään kaikkeen kieltämiseen ja kyttäämiseen nykyään.
Minun huoleni on lapset jos ovat tuollaisen vaikkapa lahjaksi saaneet. Sinähän voit kuvitella hyppiväsi pois vauhdissa ketterämmin kuin 27-vuotias hyvä kuntoinen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt sitä sen verran vähän, että akku kesti ekat noin 18 vuotta aika hyvin. Vasta pari viime vuotta sitä on joutunut lataamaan 2-3 kertaa viikossa. Älypuhelimen joutuu lataamaan kerran vuorokaudessa.
Jaa sulla on siis myöskin älypuhelin joten nykyroskaa käytät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin saakeli ei tiedä koska tulee olohuoneen ikkunasta naapurin pikkupekka tulipallona sähköpyörällä päälle tai jossain muualla ja polttaa kaikki hui
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa sulla on siis myöskin älypuhelin joten nykyroskaa käytät.
Pakko olla, kun Nordnet ilmoitti, ettei heille pääse enää kirjautumaan sisään muutoin kuin älypuhelimella. Samoin parkkihalleissa ei enää ole pahvilappuja, vaan automaattinen rekisterinumeron luku, jolloin takaisin parkkihalliin pääsee vain lukemalla QR-koodin ovenpielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin saakeli ei tiedä koska tulee olohuoneen ikkunasta naapurin pikkupekka tulipallona sähköpyörällä päälle tai jossain muualla ja polttaa kaikki hui
Oot kyllä ihana ihminen, kun pikkupekan elävältäpalamisessa ainut huono puoli sulle on, että saattaisi sinuunkin törmätä.
Oli kuulemma nimeltään Vornanen, toisen polven maamu. Nytpä nähtiin se ihme, että persu muuttui mustaksi maamuksi.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kiinalainen vähemmän. Hienoa.
Tyhmä!
Tiedättekö, miten persun saa sanomaan vuh?
Valelee bensalla ja sytyttää.
Miten persun saa sanomaan miau?
Pakastaa sen ja työntää sirkkeliin.
Temuttavat maalaisukkelit tilailee noita tuotteita. Ei se niin iso vahinko ole, jos maalaisen hometalo ja perhe palaa yöllä kun faija tilasi halvan sähköpyörän Temusta.
Klaukkalan rivitalopalo lienee unohtunut hekottelijoilta?
https://www.nurmijarvenuutiset.fi/paikalliset/1373363
Maahantuoja eli Jari Komulainen pääsi maksamaan aiheutuneen vahingon.
The resurfaced footage was captured by a witness in the Longhua District of Shenzhen, China.
The family told local media the injured man was a 27-year-old from Enshi, Hubei Province, and worked as a food delivery rider.