Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sähköpyörä syttyi tuleen kesken ajon, lähetti taistelee hengestään

Vierailija
25.12.2025 |

https://www.the-sun.com/news/15689718/electric-bike-bursts-flames-rider…

90% palovammat

selviämisen todennäköisyys heikko

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kiinalainen vähemmän. Hienoa.

UK eli joku pajeetti. Ei kinkki!

The resurfaced footage was captured by a witness in the Longhua District of Shenzhen, China.

The family told local media the injured man was a 27-year-old from Enshi, Hubei Province, and worked as a food delivery rider.

Vierailija
22/42 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita sitten porukka säilyttää kotonaan ja kuljettaa hissillä. En välttämättä halua samaan hissiin tuollaisen enkä sähköpotkulaudan kanssa.

ja parkkihallissa alapuolella lykyssä vielä muutama isompikin palopommi

Vierailija
24/42 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sähköpyörä ja tiedostan että akku voi lykyssä leimahtaa tuleen joten pitää olla valmis hyppäämään nopeasti pyörän päältä pois ja kotona pitää akkua jonkinlaisessa suojakotelossa ettei polta koko kämppää.

Ootko tyhmä? Lapsethan tässä huolettaa

Vierailija
25/42 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita sitten porukka säilyttää kotonaan ja kuljettaa hissillä. En välttämättä halua samaan hissiin tuollaisen enkä sähköpotkulaudan kanssa.

ja parkkihallissa alapuolella lykyssä vielä muutama isompikin palopommi

Meidän taloyhtiössä onneksi on parkkipaikat ulkona useamman metrin päässä talosta. On joku mahdollisuus rajata paloa. Kellari tosin irtaimistovarastoineen on alakerrassa, samoin pyörävarasto on talossa sisällä.

Vierailija
26/42 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vikaantunut litium akku palon syy

Pitää olla todella suuri luotto akun hallintapiiriin ettei se päästä esim. kovassa rasituksessa mitään akun lukuisista kennoista valumaan tyhjäksi kuten ladatessa ei toisin päin liian täyteen joka kumpikin voi myös laukaista kuumenemisketjureaktion.

Vierailija
27/42 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelimessa on kai litiumiakut? Roskiin 😱

Mun puhelimen litiumakku on ollut käytössä 20 vuotta. Akun valmistusmaasta en ole varma, mutta puhelin on Nokia ja ainakin koottu Suomessa.

Joo ja lataus säilyy viisi minuuttia mene nyt muualle valehtelemaan, olet ladannut sen akun miljoona kertaa joten muhhaaa..

Vierailija
28/42 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kui usein puhelin pitää vaihtaa, ettei räjähdä?

Vierailija
29/42 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sähköpyörä ja tiedostan että akku voi lykyssä leimahtaa tuleen joten pitää olla valmis hyppäämään nopeasti pyörän päältä pois ja kotona pitää akkua jonkinlaisessa suojakotelossa ettei polta koko kämppää.

Mitkä lapset? Lapsia nyt revitään syyksi näköjään kaikkeen kieltämiseen ja kyttäämiseen nykyään.

Vierailija
30/42 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun puhelimen litiumakku on ollut käytössä 20 vuotta. Akun valmistusmaasta en ole varma, mutta puhelin on Nokia ja ainakin koottu Suomessa.

Joo ja lataus säilyy viisi minuuttia mene nyt muualle valehtelemaan, olet ladannut sen akun miljoona kertaa joten muhhaaa..

Olen käyttänyt sitä sen verran vähän, että akku kesti ekat noin 18 vuotta aika hyvin. Vasta pari viime vuotta sitä on joutunut lataamaan 2-3 kertaa viikossa. Älypuhelimen joutuu lataamaan kerran vuorokaudessa.

Vierailija
31/42 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä lapset? Lapsia nyt revitään syyksi näköjään kaikkeen kieltämiseen ja kyttäämiseen nykyään.

Minun huoleni on lapset jos ovat tuollaisen vaikkapa lahjaksi saaneet. Sinähän voit kuvitella hyppiväsi pois vauhdissa ketterämmin kuin 27-vuotias hyvä kuntoinen mies

Vierailija
32/42 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt sitä sen verran vähän, että akku kesti ekat noin 18 vuotta aika hyvin. Vasta pari viime vuotta sitä on joutunut lataamaan 2-3 kertaa viikossa. Älypuhelimen joutuu lataamaan kerran vuorokaudessa.

Jaa sulla on siis myöskin älypuhelin joten nykyroskaa käytät.

Vierailija
33/42 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin saakeli ei tiedä koska tulee olohuoneen ikkunasta naapurin pikkupekka tulipallona sähköpyörällä päälle tai jossain muualla ja polttaa kaikki hui

Vierailija
34/42 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa sulla on siis myöskin älypuhelin joten nykyroskaa käytät.

Pakko olla, kun Nordnet ilmoitti, ettei heille pääse enää kirjautumaan sisään muutoin kuin älypuhelimella. Samoin parkkihalleissa ei enää ole pahvilappuja, vaan automaattinen rekisterinumeron luku, jolloin takaisin parkkihalliin pääsee vain lukemalla QR-koodin ovenpielestä.

Vierailija
35/42 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin saakeli ei tiedä koska tulee olohuoneen ikkunasta naapurin pikkupekka tulipallona sähköpyörällä päälle tai jossain muualla ja polttaa kaikki hui

Oot kyllä ihana ihminen, kun pikkupekan elävältäpalamisessa ainut huono puoli sulle on, että saattaisi sinuunkin törmätä.

Vierailija
36/42 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuulemma nimeltään Vornanen, toisen polven maamu. Nytpä nähtiin se ihme, että persu muuttui mustaksi maamuksi.

Vierailija
37/42 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä!

Vierailija
38/42 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö, miten persun saa sanomaan vuh?

Valelee bensalla ja sytyttää.

Miten persun saa sanomaan miau?

Pakastaa sen ja työntää  sirkkeliin.

Vierailija
39/42 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temuttavat maalaisukkelit tilailee noita tuotteita. Ei se niin iso vahinko ole, jos maalaisen hometalo ja perhe palaa yöllä kun faija tilasi halvan sähköpyörän Temusta.

Vierailija
40/42 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klaukkalan rivitalopalo lienee unohtunut hekottelijoilta?

https://www.nurmijarvenuutiset.fi/paikalliset/1373363

Maahantuoja eli Jari Komulainen pääsi maksamaan aiheutuneen vahingon.