Sähköpyörä syttyi tuleen kesken ajon, lähetti taistelee hengestään
https://www.the-sun.com/news/15689718/electric-bike-bursts-flames-rider…
90% palovammat
selviämisen todennäköisyys heikko
Kommentit (42)
Ihan kamalaa. Kaikkea sitä voi sattuakkin:(
Heh
Kiina-kamaa. Kannattais ostaa säädyllinen laite eikä lasten kasaamia, viriteltyjä pommeja.
Hurja pitää olla että ostaa vanhan sähköauton. Hetkenä minä hyvänsä ajaa tiellä tulipallona, sisällä hiiltyneet luurangot.
Autotkin syttyvät samalla tavalla, eli räjähtäen kuin soihdut. Hyvällä tuurilla pääset itse ulos ajoissa, lapsia et saa pois takapenkiltä.
Yksi kiinalainen vähemmän. Hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Mukavia joululahjoja!
Huomatkaa nyt vanhemmat, jotka annoitte tollasen kakrullenne
Puhelimessa on kai litiumiakut? Roskiin 😱
Karmivaa. Onneksi ei ollut jalankulkijat vieressä. On myös sähköpyörätuoleja ja muita vempaimia?
Vierailija kirjoitti:
Aika hurjapää saa olla jos palstailee puhelimella.
Vanha Compaqin pöytäkone on turvallisempi.
Vierailija kirjoitti:
Laitan aina yöksi tyynyn viereen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavia joululahjoja!
Huomatkaa nyt vanhemmat, jotka annoitte tollasen kakrullenne
Tollasen temu-fillarin? Jos kakaralle on tuollainen ostettu niin ihan oma häpeä, niistä on varoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Heh
Kiina-kamaa. Kannattais ostaa säädyllinen laite eikä lasten kasaamia, viriteltyjä pommeja.
Ihan onnessaan jotkut silti sähköautoakin kiinasta ostamassa vaikka siitä tulee lykyssä vielä isompi tulipallo. Jopa jotain kiinalaisia tarvikeakkuja suositellaan vanhoihin sähköautoihin. Vaarallista peliä
Vierailija kirjoitti:
UK eli joku pajeetti. Ei kinkki!
Vierailija kirjoitti:
Mun puhelimen litiumakku on ollut käytössä 20 vuotta. Akun valmistusmaasta en ole varma, mutta puhelin on Nokia ja ainakin koottu Suomessa.
Minulla on sähköpyörä ja tiedostan että akku voi lykyssä leimahtaa tuleen joten pitää olla valmis hyppäämään nopeasti pyörän päältä pois ja kotona pitää akkua jonkinlaisessa suojakotelossa ettei polta koko kämppää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UK eli joku pajeetti. Ei kinkki!
Kannattais edes lukea juttu, jos osaa enklantia
Näitä palopommeja on kaikkialla ympärillämme tälläkin hetkellä, joillain asunnossaan kymmeniäkin litium-akkuja. Ihmettelen miten koko maa ei ole jo liekeissä kun eihän niiden syttymiseen tarvita kuin neulalla puhkaisu.
Noita sitten porukka säilyttää kotonaan ja kuljettaa hissillä. En välttämättä halua samaan hissiin tuollaisen enkä sähköpotkulaudan kanssa.
Vikaantunut litium akku palon syy