Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies "pelästyy" kondomia. Mikä avuksi?

Vierailija
25.12.2025 |

Mies sanoo ettei ole vuosiin harrastanut seksiä (pitkä seksitön parisuhde) Sanoi myös että minä olen liian kuuma.

Ensimmäisellä kerralla selvästi pelästyi, toisella kerralla hän oli ihan valmis, mutta taas se kortsu pilasi kaiken. Annoin sitten ilman, jotta hänelle jäisi hyviä mielikuvia.

Olihan tämä toinen kerta selvästi parempi. Kaikki muu toimii todella hyvin.

Mutta miten yli tuosta kondomin laittamisesta, siliteltiin siinä toisiamme pitkään, mutta ei se vaan enää toiminut.
Olemme yli kolmekymppisiä jo.
Help?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoit ilman jotta mies välittäisi/pitäisi sinusta. No ei pidä, ei mies välitä itsestänsäkään kun paljaalla vetää. 

Itse ainakin otan naiset ilman kumia, koska pillu tuntuu vaan paremmalta luomuna 

Vierailija
42/55 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoit ilman jotta mies välittäisi/pitäisi sinusta. No ei pidä, ei mies välitä itsestänsäkään kun paljaalla vetää. 

Itse ainakin otan naiset ilman kumia, koska pillu tuntuu vaan paremmalta luomuna 

Mistä tiedät kuinka moni kävi vetämässä sitä paljaalla viime viikolla?

Tai samana päivänä?

Luuletko olevasi paras siitä porukasta? Kelaa millaisia jätekasoja ne muut on sit ollu jos sinä olet hyvä niihin verrattuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks nämä kuulu seksi osastolle 

Tämä on! 

Vierailija
44/55 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin kortsun haju liittyy siihen, että kohta sitä kunnon munaa saa! Kihelmöivää odotusta. Miehet osaa, pojut ei.

Vierailija
45/55 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseä ällöttää kortsun haju todella paljon.

Minua ällöttävä mies joka odottaa että minun pitäisi hänen takia käyttää ehkäisyä mikä rasittaa elimistöä.  

Niinpä, vaikka jonoa olisi ja ikkunoistakin kurkitaan. :P

Vierailija
46/55 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet apoteekista naisten kortsuja ja lopetat valituksen

Vierailija
47/55 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle varattuna miehenä paras vieraissa käymiseltä suojaava ehkäisyväline on kondomi. Kotona saan seksiä ilman kondomia ja paljas seksi vaimon kanssa voittaa aina kondomin kanssa harrastettavan seksin kuumimmankin kuviteltavissa olevan naaraan kanssa. Etenkin kun kuumat paljaalla seksiä vieraan kanssa haluavat naiset on tehneet niin luultavasti kymmenien muidenkin ukkojen kanssa ennen minua, jolloin näidä naaraita ei uskalla paljaalla panna.

Vierailija
48/55 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kondomin käytölle Ap:lla ole enää mitään merkitystä pelästyvän miehen kanssa, kun taudit on jo vaihdettu paljaalla. Ei kai kumille enää mitään tarvetta ole? Vai löytyykö muka vielä naisia jotka oikeesti ei ehkäise raskautta muilla keinoin?

Vierailija
49/55 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahamiehiä. 18v elarit tulee halvaksi .  Kannattaa kerätä monta. 

Vierailija
50/55 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi miehen kanssa, jolla on jo tuossa iässä noin pahoja ongelmia seisokin kanssa. Se on kuule muutaman vuoden päästä edessä pysyvä selibaatti. Mutta jos ei seksuaalisuus ole sulle tärkeää niin pidä ihmeessä tuosta kiinni, teet palveluksen miehelle ja kaikille muille naisille, onpahan yksi tyhjä arpa vähemmän markkinoilla.

Vierailija
51/55 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahamiehiä. 18v elarit tulee halvaksi .  Kannattaa kerätä monta. 

Itse asiassa tienaan todella hyvin ja kiitos kysymästä. Elareita tällä hetkellä maksan kahdesta lapsesta ja onhan summa ihan naseva, mutta en valita. Kokonaisuudessa on 4lasta siementänyt tähän maailmaan neljän eri naisen kanssa ja ei kaduta pätkääkään. Luomu tarkoittaa, että naisella ei ole mitään ehkäisyä ja itsellä seisoo kovemmin kun tiedän näin olevan.

Vierailija
52/55 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vain onnetonta kun ei nuorella miehellä seiso kun pillua olisi tarjolla! 

Taitaa muutenkin olla huonossa kunnossa, alkoholisti, tai tunne elämän vaikeuksia? 

Siihen kortonkiin voi ehdollistaa itsensä runkkaamalla sen kanssa. Hajukin muuttuu mielessä äkkiä miellyttävämmäksi. Opetelkaan jos muuten on noin herkässä seisokki. Ja muulloin vähemmän tumpututusta jos oikea nainen vaihtoehtona. 

Virheen teit kun paljaalla annoit ensin. Kurissa nuo nulikat tulee pitää ja ansaita se pillu, eikä säälistä heti tajoilla. Luonto hoitaa ja kyllä se jossain vaiheessa onnistuu jos useammin jaksat antaa yrittää. 

Vierailija
53/55 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi opetella käyttämään kondomia itsekseen ensin, onnistuu sitten tositoimissa myös. 

Vierailija
54/55 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi opetella,sitten vasta antaa kun osaa

Vierailija
55/55 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan sitä leikittää kortsupäällä...  kädellä suulla keholla menemättä suoraan pnetraatioon... antaa käsihoidon kortsun kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi